FTM Forum

Full Version: Basel / Valencia
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Als Troicki straks maar wint Hag, dat is 1 van de belangrijkste potten.
Ja idd. Dat is onze grote troef!!! Icon_twisted
Bepaalde mensen zijn volgens mij heel veel geld aan het verdienen bij de partij tussen Youzhny en Cuevas, heb de quote's niet precies bijgehouden, maar het vliegt alle kanten op, evenals het scoreverloop... Erg vreemd.
Davy is goed op weg, mooi om te zien. Helaas moet ik zo weg, tot vanavond Sad. Succes resterende mannen!
buurs Wrote:
centre court Wrote:Buurs heb je nou serieus Seppi, Montanes, Martin, C.Rochus en Monaco???? Undecided

Monaco gaat Davy pakken.
Bijna, buurs.
centre court Wrote:Ik kan door 't verlies van Jo een top 3 klassering wel vergeten, dan maar alles op goud in Londen of Parijs.
Wekenlang neem je propvolle teams met alleen maar kleintjes, nu neem je een keer wat grotere jongens en wordt het meteen afgestraft. Typerend voor wat het vergt om FTM te winnen; wekelijks (muv de Grand Slams) zoveel mogelijk spelers en je eindigt hoog. Dat wordt nu al seizoenenlang bewezen, het vergt alleen wel heel veel discipline om week in week uit van dit soort saaie teams te nemen. Het is dan ook een kwestie van berekenen, meer dan keuzes maken. Dat maakt het berekendeel (in relatie tot het tenniskennisdeel) zo groot dat het het voor mij een stuk minder leuk maakt, dat heb ik al veel eerder aangegeven, en daarom zit ik er ook aan te denken om te stoppen.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Ik kan door 't verlies van Jo een top 3 klassering wel vergeten, dan maar alles op goud in Londen of Parijs.
Wekenlang neem je propvolle teams met alleen maar kleintjes, nu neem je een keer wat grotere jongens en wordt het meteen afgestraft. Typerend voor wat het vergt om FTM te winnen; wekelijks (muv de Grand Slams) zoveel mogelijk spelers en je eindigt hoog. Dat wordt nu al seizoenenlang bewezen, het vergt alleen wel heel veel discipline om week in week uit van dit soort saaie teams te nemen. Het is dan ook een kwestie van berekenen, meer dan keuzes maken. Dat maakt het berekendeel (in relatie tot het tenniskennisdeel) zo groot dat het het voor mij een stuk minder leuk maakt, dat heb ik al veel eerder aangegeven, en daarom zit ik er ook aan te denken om te stoppen.

Volgend jaar leg je de focus gewoon op FCM en doe je FTM erbij. Iets minder opzoeken iets meer saaie teams, wie weet gaat het dan wat beter dan dit jaar. Maar jij stoppen, no way!
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
centre court Wrote:Buurs heb je nou serieus Seppi, Montanes, Martin, C.Rochus en Monaco???? Undecided

Monaco gaat Davy pakken.
Bijna, buurs.

Lkkr Davy!
En de break voor Robredo in de 2e set, *4-2!

Ga doooor, weg met Lopez!
Robredo - Lopez 4-6 6-3 0-0
Robredo - Lopez 4-6 6-3 3-3

Lopez wint nog geen één returnpoint, Robredo twee.
Chardy van 5-3 naar 5-5. Maak 't dan nu ook maar af Koro!
En de break van Boredo naar *4-3. Dit mag niet meer misgaan zou je zeggen :-({|=
Tering Boredo
Gaat Boredo dan zowaar weer eens een potje winnen? Lelijk dat een ten koste moet gaan van een speler uit mijn team.
3-0 korolev in de TB. =D>
centre court Wrote:Gaat Boredo dan zowaar weer eens een potje winnen? Lelijk dat een ten koste moet gaan van een speler uit mijn team.

En hoe!
Tot zover, 4 love games op eigen service en één break :o !
Die Koro pakt veel punten voor mijn LTM, maar kan 'm beter ook eens in mijn FTM-team zetten :x
klasse zege korolev =D>
Djokovic binnen 15minuten op 5-0 =D>
centre court Wrote:klasse zege korolev =D>

Lkkr hoor! =D>
Boredo pakt 'm! \Big Grin/ , 4-6 6-3 6-4!!

Welgeteld 2 puntjes op eigen service weggegeven, allebei in de laatste game helaas! =D>
Hoe slecht moet je dan wel niet zijn Lopez Undecided
Haggie Wrote:Djokovic binnen 15minuten op 5-0 =D>

Dat is apart. Er zijn nu 17 min gespeeld en 't is 4-0 en deuce. Icon_twisted

Overigens is Djoko voor 300 punten natuurlijk niet rendabel.
centre court Wrote:
Haggie Wrote:Djokovic binnen 15minuten op 5-0 =D>

Dat is apart. Er zijn nu 17 min gespeeld en 't is 4-0 en deuce. Icon_twisted

Overigens is Djoko voor 300 punten natuurlijk niet rendabel.

:wink: , hij gaf een 40-0 weg.

300 punten zijn niet rendabel nee, klopt!
Haggie Wrote:Boredo pakt 'm! \Big Grin/ , 4-6 6-3 6-4!!

Welgeteld 2 puntjes op eigen service weggegeven, allebei in de laatste game helaas! =D>
Hoe slecht moet je dan wel niet zijn Lopez Undecided

Deze was niet zo belangrijk. Dat jij de enige serieuze manager zónder Lopez bent moet je stof tot nadenken geven. :8:
Ik ondersteun 't Haggie/ML kamp, hup Troicki!
centre court Wrote:
Haggie Wrote:Boredo pakt 'm! \Big Grin/ , 4-6 6-3 6-4!!

Welgeteld 2 puntjes op eigen service weggegeven, allebei in de laatste game helaas! =D>
Hoe slecht moet je dan wel niet zijn Lopez Undecided

Deze was niet zo belangrijk. Dat jij de enige serieuze manager zónder Lopez bent moet je stof tot nadenken geven. :8:

Ik feliciteer je met de 45 punten :Big Grin
centre court Wrote:Ik ondersteun 't Haggie/ML kamp, hup Troicki!

\Big Grin/
Djoko na 24 minuten op 5-0!
centre court Wrote:Djoko na 24 minuten op 5-0!

Je bent me net voor =P~ !

Toch netjes om je eigen service game te winnen in 10minuten :lol:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15