FTM Forum

Full Version: Basel / Valencia
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Nja, gelukkig voor jou een vrij onbelangrijk potje. 1x tegen 5x gekozen tenslotte.
Dat bepaal ik zelf wel, of het een belangrijk potje voor mij is. Goede servicegame weer, nu maar eens breaken dan, hoef je het ook niet meer zelf uit te serveren.
Mooi zo, simpele hold voor Blake, nu breaken zou ideaal zijn.
Ongelooflijk, hoeveel beter kun je zijn en nog steeds niet in de kleedkamer zijn?! :eeeek:

En ML, vind je het gek dat het hier zo rustig is, met zulke commentaren van jouw kant...
Undecided Zegt de man die met zijn eerste post in dit topic van vanmiddag de week wegzet als ML-week, zonder verder goed te hebben gekeken.
Sterk man, als dat het enige antwoord is dat je kunt bedenken. En volgens mij zit het je ook aardig mee of niet? Je kunt het blijven ontkennen en je op Still blijven richten, maar volgens mij valt bij jou ook nog alles goed.
En de TB in, Chardy verliest amper punten op z'n service deze set, dus maar hopen dat Blake de gelukkigste is.
3*-0 Chardy alweer, dat valt toch enigszins tegen. Toch de verkeerde gepickt in dit zwakke stukje schema. Nja, als Korolev de volgende ronde wint is er eigenlijk weinig aan de hand.
Neeeeeeeeeeee, zo typisch weer dit, 1 mm uit...
Set Blake =D> Schreef ik hem toch te vroeg af, en had ik op mijn intuitie af moeten blijven gaan. Ik ga snel op weg naar huis om de ontknoping van dit spektakel mee te kunnen pakken.
mindlight Wrote:Chardy geeft deze partij nog wel vakkundig weg, daar heb ik alle vertrouwen in.
Kijk heb je er wel op. Dat plus het geluk maakt het tot een ML-week.
Man man man, concurrenten als ML en Kool met Blake en dan zo'n ontsnapping. Undecided
Meteen de break voor Chardy, hoe onverwacht! Nu ook doorgaan jongen, je verdient het zo.

Maar had dat nou net gedaan in de TB, 1 goede service had je maar nodig op 5-2...
Als Lopez hier gaat verliezen van Beto Martin kan ik beter stoppen.
Blake gaat eraf...Gaat lekker de laatste weken :|

Chardy presteert al weken niks
Chardy, wat een held Notworthy
Dit is zeker netjes van Chardy, dat had ik niet verwacht na die choke in set 2. Deze partij ging sowieso redelijk alle kanten op. Nja, ik klaag verder niet, dit kan gebeuren en Korolev is een mooie backup.
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Chardy geeft deze partij nog wel vakkundig weg, daar heb ik alle vertrouwen in.
Kijk heb je er wel op. Dat plus het geluk maakt het tot een ML-week.

En dat het toch verkeerd valt, wat weer gunstig is voor Stille, maakt het imo echt tot een Stille-week Wink
Dat is prima, maar dan neem ik dat over die kijk erop hebben ook terug :razz:
pfff, ljubicic slaat een bal richting de tramrails, maar valt via het net in...
en hij breakt daardoor Undecided
Wawie glansrijk naar 3-1 30-0 en vervolgens 3-3...ik hou het even voor gezien
en nu 2 bps voor ljubo om van 1-3 naar 5-3 te gaan.
fout na fout Sad
SP gemist en vervolgens gebroken. :|
bij de kantwissel continue verzorging voor waw aan zijn schouders...
TB nu. Bijten Waw!

Verdasco gaat als verwacht hard tegen Hernandez. Steppie mag Serra pakken.
Wat een return :eeeek: Notworthy
Met dit niveau staat de koning binnen de kortste keren weer in de top-10 :-({|= Wink
TB-koning Notworthy
Come on king Ljubo \Big Grin/
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15