FTM Forum

Full Version: Basel / Valencia
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
6-0 3-0, koning Djoko zou Ad zeggen Notworthy

Troicki houdt zijn eerst eigen servicegame, 1-1!
Verdasco ook op de baan! :-({|=
Djokovic 6-0 5-0, bijnaaaaa [-o<
Triocki *3-2! Icon_twisted
Notworthy Novak Djokovic Notworthy

op na de toernooizege :-({|=
klasse Troicki!

Djoko 6-0 6-0 :-({|=
*5-4 Troicki en vervolgens gaan kloten... 15-40 nu #-o
en de break, 5-5 ](*,)
[-(
Nando =D>
Klasse Nando :-({|=

Troicki 6-5** in de tb [-o<
Cilic van 5-2 naar 5-6, nu 6-6 in de wissel.
Dan sp op eigen service voor Troicki(**7-6), vervolgens mist Troicki beide servicepunten en serveert Cilic de tb uit(9-7).
Troicki werkt een break achterstand in de 2e set weg, staat nu 4-3 voor.
Isner serveert 85% van z'n mokerslagen in en is dus moeilijk te stoppen. Isner-Gasquet 6-4.
Verdasco wint in een wedstrijd op hoog niveau van Tipsa. =D>
Verdikkeme Troicki, wat een mentaal ei ben je toch ook. Bewijs mijn ongelijk maar in de komende tb.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Ik kan door 't verlies van Jo een top 3 klassering wel vergeten, dan maar alles op goud in Londen of Parijs.
Wekenlang neem je propvolle teams met alleen maar kleintjes, nu neem je een keer wat grotere jongens en wordt het meteen afgestraft. Typerend voor wat het vergt om FTM te winnen; wekelijks (muv de Grand Slams) zoveel mogelijk spelers en je eindigt hoog. Dat wordt nu al seizoenenlang bewezen, het vergt alleen wel heel veel discipline om week in week uit van dit soort saaie teams te nemen. Het is dan ook een kwestie van berekenen, meer dan keuzes maken. Dat maakt het berekendeel (in relatie tot het tenniskennisdeel) zo groot dat het het voor mij een stuk minder leuk maakt, dat heb ik al veel eerder aangegeven, en daarom zit ik er ook aan te denken om te stoppen.

Geniaal :lol:
Gelijk 2*-0, kom op, doorzetten!
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Ik kan door 't verlies van Jo een top 3 klassering wel vergeten, dan maar alles op goud in Londen of Parijs.
Wekenlang neem je propvolle teams met alleen maar kleintjes, nu neem je een keer wat grotere jongens en wordt het meteen afgestraft. Typerend voor wat het vergt om FTM te winnen; wekelijks (muv de Grand Slams) zoveel mogelijk spelers en je eindigt hoog. Dat wordt nu al seizoenenlang bewezen, het vergt alleen wel heel veel discipline om week in week uit van dit soort saaie teams te nemen. Het is dan ook een kwestie van berekenen, meer dan keuzes maken. Dat maakt het berekendeel (in relatie tot het tenniskennisdeel) zo groot dat het het voor mij een stuk minder leuk maakt, dat heb ik al veel eerder aangegeven, en daarom zit ik er ook aan te denken om te stoppen.

Geniaal :lol:

Ben het in deze met je eens, dat is gewoon flauwekul. Met alleen maar grote teams (muv GS) eindig je geen top-3, zie bijvoorbeeld Chiel (en dat is niet lullig bedoeld Chiel).

Zie trouwens ook Stille, die heeft wekelijks een kleiner team dan gemiddeld. Goede keuzes maken bij GS is wel belangrijk, als je vaak Murray hebt gehad dit jaar, tsja dan zit je dus verkeerd, en dan komt toch tenniskennisdeel toch weer om de hoek, Murray presteert daar gewoon niet. Puur als voorbeeld dit overigens.
Tuurlijk, 3-3 inmiddels.
kom op nou Troicki
Troicki pakt weer een MB, en geeft deze weer direct weg, treurig...
En een SP op eigen service gemist Undecided
SP #2 op tweede service ook gemist.
En dan toch de set, klasse! En dank ook Cilic voor het mede-drol zijn =D>
gasquet zal de 2e set na een tb verliezen, want hij is compleet kansloos op die mokerslagen van isner.
Klasse Troicki, nu ook die 3e set dan. Gasquet 6-5 voor in de 2e set. Die moet Isner slopen in de TB.
15-30, doe 't nu al Richard!
en dan vanuit het niets 2 bp en dus sp

nog eentje over
buurs Wrote:gasquet zal de 2e set na een tb verliezen, want hij is compleet kansloos op die mokerslagen van isner.

Nu ga je je richting Stille indekken? Hij kan zo een paar honderd punten pakken deze week op je. Zou mooi zijn. :-({|=
Gasquet mist een sp op 2e serve. :|
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15