FTM Forum

Full Version: FTM-teams 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
Ad Wim Wrote:Haha, ik maar denken dat ik een troef had met Gasquet, heeft gewoon bijna iedereen hem. Vanwaar in godsnaam dat vertrouwen?!

Hup Dolgo, ontzettende troef! Waarom heb je hem niet, ML?!

Er komt vroeg of laat een toernooi waar Gasquet weer ver gaat komen, en je kan het jezelf niet vergeven als je hem op dat moment niet hebt.

Hup Wawje!
Dat zal het zijn ja, maar ik vind het massale vertrouwen in hem wel heel verrassend, gezien zijn huidige vorm.
Haha ik ook, al moet ik zeggen dat ik ook PHM zou hebben gehad, als hij niet gisteren zou hebben gespeeld.
Ik ook op zeker! :8:
Shit joh, nu Bellucci weer 10x terwijl ik dacht er een troef mee te hebben. Gelukkig wel een paar echte troeven. Hup Berdych, Gulbis en Melzer als troef, hup!
PHM is de oppertroef hier :8:
Hehe, dat snap ik.

Jarkko maar 6x gekozen. Hij is weliswaar de underdog tegen Monaco, maar daarna heeft ie wel een makkie in Berrer. Golubev en de Bakker zijn wel heel vaak gekozen...
Bakker is natuurlijk een absolute must-pick.
Ik heb Robredo nog even overwogen, waarmee ik dan dacht een troef te hebben, maar is niet top in vorm. Kan er toch wel af tegen Zeballos en anders Youzhny/Nalbi. 19x gekozen zie ik nu. :eeeek:
Dan Nieminen ook.

Leuk team heb je weer trouwens Undecided
Ad Wim Wrote:Dan Nieminen ook.

Leuk team heb je weer trouwens Undecided

De Bakker heeft toch veel meer kans dan Nieminen...

Jarkko kun je over twijfelen, al vind ik hem wel een must-pick.
Maar De Bakker gaat er voor 95% zeker af in de tweede ronde, Jarkko is juist dik favoriet als hij de tweede ronde haalt. Zo moeilijk is dat toch niet?
Overdune Wrote:Ik heb Robredo nog even overwogen, waarmee ik dan dacht een troef te hebben, maar is niet top in vorm. Kan er toch wel af tegen Zeballos en anders Youzhny/Nalbi. 19x gekozen zie ik nu. :eeeek:

:eeeek:

prachtig zeg :lol:
Ad Wim Wrote:Maar De Bakker gaat er voor 95% zeker af in de tweede ronde, Jarkko is juist dik favoriet als hij de tweede ronde haalt. Zo moeilijk is dat toch niet?

maar de 1e ronde zullen ze toch eerst moeten doorkomen.

en daarin geef ik De Bakker 55% kans en Nieminen 25% kans....

dus tja....
Overdune Wrote:Ik heb Robredo nog even overwogen, waarmee ik dan dacht een troef te hebben, maar is niet top in vorm. Kan er toch wel af tegen Zeballos en anders Youzhny/Nalbi. 19x gekozen zie ik nu. :eeeek:
Ik had ook niet gedacht dat ie zo vaak gekozen zou zijn, maar het is wel een leuke speler om erbij te hebben op gravel, niet echt duur en bij Djokovic en Youzhny die onzeker zijn. Zeballos komt net uit de VS en heeft nauwelijks kunnen wennen, Nalbi houdt dat misschien niet eens vol.
Het mag gewoon weer eens ouderwets een Buursweek worden hoor!
Haha, heb jij nou ook al zo'n team waar je vroeger van walgde?
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar De Bakker gaat er voor 95% zeker af in de tweede ronde, Jarkko is juist dik favoriet als hij de tweede ronde haalt. Zo moeilijk is dat toch niet?

maar de 1e ronde zullen ze toch eerst moeten doorkomen.

en daarin geef ik De Bakker 55% kans en Nieminen 25% kans....

dus tja....

En wederom heb ik gelijk gekregen :-({|=
Je gelooft het zelf nog ook hè? cry
Of wil je dat ontkennen Undecided
Ik heb echt medelijden met je, zoals zo vaak :cry:
Ik met jou Hitself
Begrijpend lezen komt zeker vaak terug in je eindejaarsgesprekken?
Geef jij overal maar een draai aan, zodat het jouw kant op valt....
Ik dacht dat we hiervoor een apart topic hadden, bovenstaande is niet echt interessant om te lezen.
Vos de weekwinst?
Zeker een lekker team idd
Als Waw en Montanes ''gewoon'' van Djoko en Cilic winnen blijf ik 'm iig voor. Ik geef die eerste 2 best een goede kans maar ze zullen, ook qua quoteringen, de underdog zijn.
er staat een leuk bedrag op voor deze underdogs.. come onnnnnn
centre court Wrote:Als Waw en Montanes ''gewoon'' van Djoko en Cilic winnen blijf ik 'm iig voor. Ik geef die eerste 2 best een goede kans maar ze zullen, ook qua quoteringen, de underdog zijn.

Ik bedoel hier uiteraard dat Waw en Montanes ''gewoon'' moeten verliezen.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8