FTM Forum

Full Version: FTM-teams 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
Dus als de Bakker nu verliest pakt het genoemde kwartet goud? Dat is dan een prettige situatie... uiteraard gaan we vol voor de Bakker maar een verlies levert dus ook iets moois op. :8:
dat was 't dan voor het eerder genoemde kwartet :wink:
Ze kunnen natuurlijk nog de weekwinst pakken. Laten we maar hopen op een finale Verdasco-De Bakker, dan blijft het spannend tot zondag.
maakt mij niet zoveel uit! Maar ik heb liever dat minder mensen gouden plakken pakken :wink:
Hoop niet dat Haggie en ik de gouden medaille mislopen vanwege de 10 extra fucking puntjes van safe keuze Cuevas t.o.v. Chela Dead
Ik hoop het ook Scholten, alleen Thiemo de Bakker kan ons nog van de weekwinst afhouden.
Dan moet Thiemo 't toernooi winnen. Van mij mag ie.
Scholten! Wrote:Hoop niet dat Haggie en ik de gouden medaille mislopen vanwege de 10 extra fucking puntjes van safe keuze Cuevas t.o.v. Chela Dead

:angry:
\Big Grin/
Ad, ik moet zeggen dat je deze week een erg goed team hebt =D>
Ad gaat 3 halve finalisten hebben =D>
mijn 3 spelers zijn ook favoriet in de kwart, dus ik hoop ook op 3.

Als Gulbis morgen wint en de finale Nadal - Ferrer/Djoko wordt ben ik volgens mij opnieuw weekwinnaar.
Wat is het dan voor week? Big Grin
Mooi van Nadal, maar nu wel erg jammer dat Ljubicic niet meer mee doet. Maar wel gunstig voor Gulbis. Jammer dat Giraldo niet doordrukte, maar dat kan Ferrer mooi doen

Ik zag vandaag Verdasco een serve slaan naar buiten. Het was een kanonskogel Undecided

Oh wat flauw zeg
wel grappig trouwens dat boogert tijdens monte carlo een serve van nando ook een kanonskogel noemde. Ik denk dat ik maar eens bij sport1 moet gaan solliciteren...
buurs Wrote:wel grappig trouwens dat boogert tijdens monte carlo een serve van nando ook een kanonskogel noemde. Ik denk dat ik maar eens bij sport1 moet gaan solliciteren...

:excited:
Ach ja Kristie. Die heeft het altijd over Staracie en Koroljev Big Grin
Maar ze doet het wel goed, net als Theo, Marcella en Mariette
Kanshebbers op de weekwinst zijn nog:
Buurs - Overdune - André - Arco - Mindlight - Ad Wim - Haggie - Berliner Jos.

Als je er van uitgaat dat Nadal het toernooi wint, wordt het opeens een stuk eenvoudiger:
Dan is vooral de partij Gulbis-Lopez van belang om te bepalen of Buurs of Overdune de grootste kanshebber op de weekwinst wordt.
Alleen als Verdasco zowel tegen Djokovic als Ferrer (of Tsonga) verrast, kunnen Arco en André er samen nog voorbij.

De uitspraak van Buurs hierboven klopt niet: Als Djokovic in dat geval de finale wint zijn Mindlight en Ad Wim samen weekwinnaar.
ik ga er natuurlijk vanuit dat nadal wint.
Ande en ik zien Wawrinka vandaag winnen Icon_twisted
Hup Lopez, ontzettende troef!
Bedankt buurs, maar het is nog een beetje vroeg. Als Djoko vandaag (weer) van Verdasco verliest, is het nog niks. Maar laat het maar een Ad-week worden, zeker met het oog op zondag [-o<
Djoko moet vandaag gewoon winnen, morgen moet ie er dan af tegen Ferrer. Dat is toch niet teveel gevraagd? :8:
centre court Wrote:Djoko moet vandaag gewoon winnen, morgen moet ie er dan af tegen Ferrer. Dat is toch niet teveel gevraagd? :8:

:-k Puke :wink:
Dat vind ik ook nog wel goed.
Graag !
andre Wrote:Kanshebbers op de weekwinst zijn nog:
Buurs - Overdune - André - Arco - Mindlight - Ad Wim - Haggie - Berliner Jos.

Als je er van uitgaat dat Nadal het toernooi wint, wordt het opeens een stuk eenvoudiger:
Dan is vooral de partij Gulbis-Lopez van belang om te bepalen of Buurs of Overdune de grootste kanshebber op de weekwinst wordt.
Alleen als Verdasco zowel tegen Djokovic als Ferrer (of Tsonga) verrast, kunnen Arco en André er samen nog voorbij.

De uitspraak van Buurs hierboven klopt niet: Als Djokovic in dat geval de finale wint zijn Mindlight en Ad Wim samen weekwinnaar.

Voor het eerst dat ik zover in een toernooi nog kans heb op de weekwinst, ook wel weer eens leuk. Als Lopez wint van Gulbis en Ferrer van Verdasco (en Nadal verder z'n werk doet), dan ben ik er volgens mij.
Overdune Wrote:
andre Wrote:Kanshebbers op de weekwinst zijn nog:
Buurs - Overdune - André - Arco - Mindlight - Ad Wim - Haggie - Berliner Jos.

Als je er van uitgaat dat Nadal het toernooi wint, wordt het opeens een stuk eenvoudiger:
Dan is vooral de partij Gulbis-Lopez van belang om te bepalen of Buurs of Overdune de grootste kanshebber op de weekwinst wordt.
Alleen als Verdasco zowel tegen Djokovic als Ferrer (of Tsonga) verrast, kunnen Arco en André er samen nog voorbij.

De uitspraak van Buurs hierboven klopt niet: Als Djokovic in dat geval de finale wint zijn Mindlight en Ad Wim samen weekwinnaar.

Voor het eerst dat ik zover in een toernooi nog kans heb op de weekwinst, ook wel weer eens leuk. Als Lopez wint van Gulbis en Ferrer van Verdasco (en Nadal verder z'n werk doet), dan ben ik er volgens mij.

Zonde!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8