FTM Forum

Full Version: FTM-teams 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
centre court Wrote:
centre court Wrote:Als Waw en Montanes ''gewoon'' van Djoko en Cilic winnen blijf ik 'm iig voor. Ik geef die eerste 2 best een goede kans maar ze zullen, ook qua quoteringen, de underdog zijn.

Ik bedoel hier uiteraard dat Waw en Montanes ''gewoon'' moeten verliezen.

uiteraard
Door de nederlaag van Robredo pakt Kuiper waarschijnlijk de weekwinst.
Als Ferrero van Nadal wint, is de weekwinst voor Stille.
andre Wrote:Door de nederlaag van Robredo pakt Kuiper waarschijnlijk de weekwinst.
Als Ferrero van Nadal wint, is de weekwinst voor Stille.

Maar dat gebeurt helaas niet Sad
=D> Kuiper
Haggie Wrote:=D> Kuiper

Dank je. Voelt toch wel weer goed zo'n weekje. En inmiddels ook alweer top-10.
Netjes idd Kuip!
Nu weer vaker posten op 't forum :Big Grin
Haggie Wrote:Nu weer vaker posten op 't forum :Big Grin

Haha, dat zou wel typisch zijn ja. Ik kijk zeker nog wel vaak op het forum en ben ook nog druk zat met diverse spellen, maar iets minder fanatiek dan voorgaande jaren. En op zich bevalt dat wel, niet zo vaak meer kwaad, chagrijnig of ziek van bepaalde uitslagen. :lol:
Vanavond eerst maar eens even weer een pokertoernooitje spelen. Als je eenmaal op tv geweest bent wil je meer .... :wink: :wink:
Meer op tv komen? Dan zou ik wat anders doen dan pokeren Wink
Ad Wim Wrote:Meer op tv komen? Dan zou ik wat anders doen dan pokeren Wink

Hoezo? Met voetballen red ik het niet meer denk in, die kans heb ik jaren geleden gehad......
Ik denk dat je meer kans maakt als je je voor lingo aanmeldt.
Ad Wim Wrote:Ik denk dat je meer kans maakt als je je voor lingo aanmeldt.

Ad, wat is dat nou weer laagdunkend over mij denken. Dat jij een keer meedoet aan het Mes op Tafel met Eric Engert als presentator, wil nog niet zeggen dat iedereen dat lage niveau heeft. :wink:
Ik hoop dat je me volgend jaar tijdens een EPT gaat zien (ik was er dit jaar al dichtbij) of mag je niet zo lang opblijven. :Big Grin
Dat is helemaal niet laatdunkend. Ik heb je alleen zien pokeren en áls je al een EPT-hoofdtoernooi haalt (wat ook kan door heel veel geld mee te nemen), denk ik toch niet dat op tv komt. Begrijp me niet verkeerd, ik gun je natuurlijk alles, maar je moet niet gaan zweven na één aardig resultaat in zo'n crapshoot.
Ad Wim Wrote:Dat is helemaal niet laatdunkend. Ik heb je alleen zien pokeren en áls je al een EPT-hoofdtoernooi haalt (wat ook kan door heel veel geld mee te nemen), denk ik toch niet dat op tv komt. Begrijp me niet verkeerd, ik gun je natuurlijk alles, maar je moet niet gaan zweven na één aardig resultaat in zo'n crapshoot.

Ik wil daar helemaal niet over discussieren, maar je weet niet eens waar je over praat. Het was zeker geen crapshoot en om daar te komen moest je al heel wat ronden overleven.
Ik heb er echt wel 40.000 achter me gelaten. En je hebt mij al zeker een jaar lang niet zien pokeren, hoe weet je dan hoe ik nu poker.
Gisteravond in een redelijk groot toernooi ook weer 3e geworden en weer heel wat centjes meegenomen.
Maar begrijp me goed, ik ga hier zeker niet opscheppen over mijn pokervaardigheden, maar als je elke dag pokert wordt je echt wel beter hoor.
Ad, begrijp me goed, ik ben zeker niet aan het zweven (het is hard werken om hogerop te komen) en ik heb er enorm veel plezier aan.
En ik weet dat je mij alles gunt. :wink: :wink:
Je schept wel een beetje op, maar daar hebben we het eerder over gehad en dat ben ik dus wel van je gewend en is ook niet erg. Zo zit je nu eenmaal in elkaar en dat is prima. Het zal wel iets met de regio te maken hebben.

En ik weet wel waar ik over praat, want ik heb er zelf aan meegedaan en regelmatig op tv gezien. Het is echt een vreselijk triest en laag niveau, met voornamelijk mensen die het leuk vinden af en toe met vrienden of in een kroeg te spelen en het dus ook niet zo goed kunnen. Je moet wel wat kunnen om daar ver in te komen en ik zeg ook niet dat je slecht bent, maar daarmee gloryhunten zegt me niet zoveel.

Ik heb je inderdaad ruim een half jaar niet zien pokeren en wellicht heb je inmiddels vele boeken en artikelen gelezen en ben je stukken beter geworden. Nogmaals, begrijp me goed, het is geen kritiek of laatdunkend, het viel me alleen op dat je zoveel waarde aan die PKVN hechtte. En mocht je daadwerkelijk ooit een EPT halen, ben ik de eerste die je feliciteert en je gaat aanmoedigen.
Ad Wim Wrote:Je schept wel op, maar dat ben ik wel van je gewend en is ook niet erg. Zo zit je nu eenmaal in elkaar en dat is prima. Het zal wel iets met de regio te maken hebben.

En ik weet wel waar ik over praat, want ik heb er zelf aan meegedaan en regelmatig op tv gezien. Het is echt een vreselijk triest en laag niveau, met voornamelijk mensen die het leuk vinden af en toe met vrienden of in een kroeg te spelen en het dus ook niet zo goed kunnen. Je moet wel wat kunnen om daar ver in te komen en ik zeg ook niet dat je slecht bent, maar daarmee gloryhunten zegt me niet zoveel.

Ik heb je inderdaad ruim een half jaar niet zien pokeren en wellicht heb je inmiddels vele boeken en artikelen gelezen en ben je stukken beter geworden. Nogmaals, begrijp me goed, het is geen kritiek of laatdunkend, het viel me alleen op dat je zoveel waarde aan die PKVN hechtte. En mocht je daadwerkelijk ooit een EPT halen, ben ik de eerste die je feliciteert en je gaat aanmoedigen.

Oké Ad, dat laatste doet me goed. :wink: Het niveau is wel heel verschillend dat ben ik met je eens, maar er zaten ook wel een aantal knappe spelers tussen hoor.
En dat opscheppen van mij, dat snap ik niet zo goed. En zeker niet dat je dat van mij gewend bent. Er zijn veel dingen die er over mij gezegd worden, maar zelden dat ik opschep. #-o (en dat van de regio, dat is natuurlijk helemaal op niets gebaseerd, maar ik weet dat je daar waarschijnlijk alleen Buurs mee bedoeld en dat is toch echt niet de hele regio. :wink: )
We hebben het al eerder over je vermeende eigendunk gehad en ik vind dat, het is slechts een mening. En ik vind het dus ook helemaal niet erg en ik vind het ook prima als je het doet op FTM-gebied (waar we het dus de vorige keer over hadden). Dat doet iedereen namelijk en is prima. Maar het viel me nu op dat je mbt die PKVN deed en ik toevallig die laatste paar keer gezien heb en me dood ergerde aan het niveau. Kijk maar in het pokerforum, daar heb ik toen ook iets over gepost. Altijd dat lelijke PF-limpen om maar een flop te kijken, constant flinke bets callen met matige draws en dan nog hitten ook. Bah. En dat merkte ik ook toen ik zelf mee deed hier in Amsterdam, al vond ik het niveau in onze kroeg nog wel aardig. Maar daar deed Mac natuurlijk ook mee :razz:
Daarom reageerde ik er voornamelijk op, dus het was niet eens direct persoonlijk.

En je mag me gerust uitkleden hoor, tijdens de volgende forumdag/weekend Wink
Oké Ad, laten we het hierbij.

Ik krijg trouwens net niet zo'n heel leuk bericht. Ik krijg "slechts" één vrijkaart met VIP voor Rosmalen. De recessie houdt maar aan. :cry:
Ik weet ook nog niet welke dag ik ga. Meestal is het wel dinsdags of woensdags. Vaak wel de mooiste dagen.
Uiteraard hoop ik dan wel op zelfde dag als jullie te gaan. Buiten dat eten om kunnen we dan wel samen tennisen kijken.
Ik heb één keer gepokerd, maar het is toch een geluksspel?
lol, hoeveel mensen op dit forum wil je boos hebben andre?
Hij zet het nog wel op een rustig plekje neer, ik daag je uit dit op het pokerforum te doen.
Ad Wim Wrote:En je mag me gerust uitkleden hoor, tijdens de volgende forumdag/weekend Wink

[gay]
:lol:
Nog nooit is een TMS of zelfs een ander toernooi afgesloten met zulke kleine verschillen. Tussen de hoogste en de laagste score van de top 8 van de ranglijst zit slechts 90 punten.
Was wel te verwachten, zeker toen het toernooi redelijk normaal verliep. Daarnaast had bijna iedereen grotendeels hetzelfde team. Nadal, Verdasco, Ferrer en wat kleine jongens. Grote jongens als Murray en Djoko werden bijna niet gekozen.
Ik hoop niet dat dit een voorbode voor de rest van het gravelseizoen is. Wat me wel duidelijk lijkt is dat RG niet zulke verschillen op gaat leveren als de AO.
centre court Wrote:Wat me wel duidelijk lijkt is dat RG niet zulke verschillen op gaat leveren als de AO.

Nou slechter dan vorig jaar met RG kan het voor mij bijna niet. Dat was een klap die ik het hele jaar niet meer te boven ben gekomen.
Ik had toen ook 315 punten toen, maar ik vond het wel een mooie uitdaging om er nog wat van te maken.
De DB voor Barcelona is geopend. Het budget is uiterst smal, succes derhalve.
Poeh dat is een pittige opgave ML.
Gek genoeg heeft niemand zowel de Bakker als Verdasco.
De weekwinst gaat derhalve tussen het duo Omyaca / Cornholio (als De Bakker minimaal even ver komt als Verdasco) en het kwartet The Player / Buurs / Centre Court / André (als Verdasco verder komt als De Bakker).
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8