FTM Forum

Full Version: Monte Carlo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Wat een rally op breakpoint =D> , Djoko sleept 'm er nog maar net uit! 40-40
mp#1
Klasse Djoko.
toch niet zo heel overtuigend aan het eind, maar hij wint 'm wel!
Aan het eind niet, maar die set daarvoor wel. En Wawrinka is wel heel erg in vorm, dus prima overwinning dit.
Klasse Djoko.
Ferrer chokete weer even, maar maakt het toch af in wederom een prima TB. Nu de partij van de dag, hopelijk.
zie die odds voor nadal :eeeek:

1,01 voor winst Notworthy
Ferrero breakt terug en heeft al 3 games :lol:
Het regent nu wel licht.
scorebord staat stil...

wat is er aan de hand?
Ze zijn gestopt vanwege regen en naar binnen toe. Das lekker dna nu JCF 3 games op rij maakt. Iedereen behalve Stille en ML week :Big Grin
Ik heb Ferrero ook dus Nadal mag hem zeker wel verliezen van mij. Dat zal niet gebeuren helaas.
Dat lijkt mij ook niet, ook al gaat het moeizamer dan gedacht. En dat komt niet echt doordat Ferrero geweldig speelt.
Trouwens gewoon sowieso 3 Spaanse halve finalisten en 5 kwartfinalisten, ongelooflijk.
Mwa, op zo'n gedevalueerd toernooi vind ik het niet echt vreemd. Alle niet-Spaanse toppers zegden zo'n beetje af.
Wat een begin van Djoko zeg :eeeek:
Staat wel erg veel wind.
Jeetje, die Djoko *5-2!

Nadal toch weer aardig overtuigend!!
Djoko is vrij goed ja, maar Nalbi slecht. Had ie dat gisteren maar gedaan.
6-2 6-3! met wat ik op het laatst zag, erg sterk spel!

Nu is het tijd voor Albert! Stunten!!
Hij walst er wel weer aardig overheen en wordt elke wedstrijd beter. Hopelijk trekt ie het door tegen Verdasco. Of Albert natuurlijk, vamos!
Hup Nando.
Haha Montanes helemaal terug, stond 4-1 achter, nu 5-5!
omg, verdasco van 6-3 5-1* 40-30 naar 5-5.... :|
Haha, 5-1 zelfs Undecided
3 mp al gemist, waarvan 2 op eigen service.
fout na fout na fout.
Hahaha, geweldig dit! Verdasco zal nog wel winnen, maar laat hem zichzelf maar lekker uitputten. Gunstig voor Djoko morgen.
Hij heeft de tweede set gewoon nog weggegeven, ongelooflijk. Gelukkig in de derde set weer helemaal bij de les. Morgen tegen Djoko geef ik hem bijzonder weinig kans....
Wow die Verdasco zeg. :eeeek:

Wel knap dat ie er in de 3e set dan weer staat.
Dat waren gewoon afspraken met Fernando ivm de poll, klasse jongen!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17