FTM Forum

Full Version: Monte Carlo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Wat een breaks weer meteen. Leve 't graveltennis. :-({|=
Leuk om Djoko weer goed te zien spelen. En idd, leve het graveltennis, verreweg de mooiste ondergrond!
Prima Tommy en Jurgen.
Set Robredo, Djoko en Petz! =D>

Alleen Seppi zit nog tegen. Hup!
Jurgen, lul! 3-0 voor in de tb...
Tjonge, gaat Melzer, toch redelijk op gravel en een aardig jaar, hier nu van een gras-/indoorspeler verliezen?
Ad Wim Wrote:Lekker Tommy, straf die laffe buurs maar af!
Break terug Albert! Doe't!
Ad Wim Wrote:
Ad Wim Wrote:Lekker Tommy, straf die laffe buurs maar af!
Geen beste uitslagen... Boredo weer boring zoals altijd. Hopen dat Seppi er een derde set uit kan slepen.
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Djoko zo de baan op, ik ben benieuwd.

Hoop ook dat ie goed in vorm is, hij moet Waw stuiten.

4 nieuwe wedstrijden ineens! Hup Djoko, Seppi, Boredo en Petz!

Ik mag toch niet klagen over deze serie wedstrijden. Robredo simpele zege, Petz 7-6 5-1 voor, Djoko gaat in 2 setjes winnen en Seppi 5-3 voor in de 2e set. Ga doorrrrrrr mannen.
En met een lovegame de set naar Seppi! Als 't maar geen TB wordt in de 3e zie ik 't wel goed komen. Seppi moet een negatief TB-record hebben waar je U tegen zegt.

Hup Petz, nog 1 game jongen.
Montanes Icon_evil
Haggie of CC, potje tennis om 3 uur?
Djoko en Petz winnen! 3 vd 4 binnen in deze serie wedstrijden.
Djoko was de 1e set vrij goed, maar de tweede matig. Hopelijk heeft Wawrinka geen superdag morgen. Djoko heeft wel de laatste 6 ontmoetingen gewonnen...
Scholten! Wrote:Haggie of CC, potje tennis om 3 uur?

4 uur please. 2uur begint De Bakker-Nadal, die pot wil ik even zien, tegen die tijd heb ik 't werk ook af.
centre court Wrote:
Scholten! Wrote:Haggie of CC, potje tennis om 3 uur?

4 uur please. 2uur begint De Bakker-Nadal, die pot wil ik even zien, tegen die tijd heb ik 't werk ook af.

Tot 5uur aant werk. Succes tegen elkaar.

Hup Bakkertje!
Tuuurlijk Albert! :eten:
Berrer breakt Monaco :razz: zal wel worden omgedraaid nog. Montanes is ook zo'n gast die vaak in 3 sets wint. Het zal nu niet anders zijn.
Ik moet toch wel weer lachen om die Seppi, die schiet de laatste jaren echt geen steek op. Je kunt ook gewoon zien dat hij uit het Tiroler gebied van Italië komt. Met die puntige, Gunda Niemann-achtige stoempersslagen verdoezelt hij zijn afkomst niet.
centre court Wrote:
Scholten! Wrote:Haggie of CC, potje tennis om 3 uur?

4 uur please. 2uur begint De Bakker-Nadal, die pot wil ik even zien, tegen die tijd heb ik 't werk ook af.

4 uur ben ik bij jou.
Scholten! Wrote:
centre court Wrote:
Scholten! Wrote:Haggie of CC, potje tennis om 3 uur?

4 uur please. 2uur begint De Bakker-Nadal, die pot wil ik even zien, tegen die tijd heb ik 't werk ook af.

4 uur ben ik bij jou.

klasse
Thiemo meteen gebroken. Dat worden geen 6 games op deze manier...
5-3 berrer =D>
Klasse Berrer. Zie nu pas dat Berrer maar 14x is gekozen en Monaco nog 6x. Ga door jongen.
Dag laffe keuze Seppi. TIjd dat die andere laffe keuze, Berrer eruit vliegt. Monaco heeft na de 1e set een tijd behandeling gekregen. Zo gaat er een laffe keuze helaas beloond worden
Als hier geen Nadal hebt dan heb je bij voorbaat een kut week stille.

Sterker nog... je hebt dus geen Nadal en zelfs dan heb je de mustpicks Seppi en Berrer niet?
Dat zien we zondag wel althans vrijdag gaat ie onderuit tegen JCF Big Grin
0-40 de Bakker :yeah:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17