FTM Forum

Full Version: Monte Carlo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Ja 3 dagen he. Wel bruut hoor dat Paris SG, prachtige club en zeker de moeite waard om een keer heen te gaan. Ik zla effe toelichten waarom ik Rafa niet heb. Afgelopen zondag waren er op de Franse tv wat beelden van trainingen van spelers. En wie zag ik daar weer aan zijn knie klooien...Rafa. Maar ja zoals het hele jaar al gaat zal het ook deze week wel weer fout lopen en zal Rafa de 1000 punten pakken. Jammer dan, sta zo ver achter dat ik wel een gokje waag
PHM en Gasquet die deze week een paar potjes winnen, de nachtmerrie van Ad!
Stille Wrote:Ja 3 dagen he. Wil bruut hoor dat Paris SG, prachtige club en zeker de moeite waard om een keer heen te gaan. Ik zla effe toelichten waarom ik Rafa niet heb. Afgelopen zondag waren er op de Franse tv wat beelden van trainingen van spelers. En wie zag ik daar weer aan zijn knie klooien...Rafa. Maar ja zoals het hele jaar al gaat zal het ook deze week wel weer fout lopen en zal Rafa de 1000 punten pakken. Jammer dan, sta zo ver achter dat ik wel een gokje waag

Je moet hem met RG uit je team laten, zoals ik wss zal doen :razz:
Klasse Igor!
Klasse PHM!
Haggie Wrote:Klasse Igor!
Klasse PHM!

:-#
Tuurlijk Jurgen, walsen.
Haggie Wrote:
Haggie Wrote:Klasse Igor!
Klasse PHM!

:-#
Undecided Undecided
Melzer speelt werkelijkheid dramatisch, PHM ook uiteraard :wink:

Andreev richting de tb, waar hij de set allang had moeten beslissen natuurlijk Dead
Staat et SB vast of staat Thiemo stil ofzo?
Vechten PHM Vechten!
Prima Jurgen en Igor.
Bocaloca Wrote:Staat et SB vast of staat Thiemo stil ofzo?

Vaag idd, ook livescore.com staat bv stil.
Hop, lekker Jurgen, nu ook door!

Thiemo is idd vreemd, zal wel een storing zijn.
Volgens Sport 1 ligt het spel stil daar bij Thiemo maar ze weten nog niet waarom
Het ligt al een half uur stil, lijkt me geen blessure oid.
De klok staat ook stil dus het sc is gewoon verrot. Bij een blessure loopt de tijd gewoon door
De wedstrijd is gewoon bezig denk ik, er wordt op betfair live gegokt. De quote van Schwank ligt nu lager dan de Bakker, ik vermoed een tiebreak.
Niemand iets gevonden over de Bakker?
Wedstrijd is helemaal van het SB afgehaald.
Als je op betfair llodra-fognini kijkt zie je linksboven dat er op een baan gespeeld wordt. Maar volgens mij is dat Serra-Robert

Edit
Dat is dus Serra-Robert
Wedstrijd staat nog altijd open op betfair. Het inzetten gebeurt heel voorzichtig.
andreev mist in iedere game breakkansen...nu zelfs een 0-40 :roll:
Andreev-Cilic 30 bps in 22 servicegames :lol:
Llodra speelt ouderwets goed, en dat op gravel. Kut Fognini Puke
De bakker serveert voor de pot!
=D>
Klasse Thiemo!
Scholten! Wrote:Llodra speelt ouderwets goed, en dat op gravel. Kut Fognini Puke
Het is Frankrijk hè Wink
Hij wint 6-3 7-5 ineens terug op het scorebord. =D>
Weer 2 BP's Andreev...
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17