FTM Forum

Full Version: Zagreb, Joburg en Santiago
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Sijsling tegen wc Wolmarans, daarna Lopez/Dancevic. Goede loting voor de 1R, daarna wat lastiger. Jesse direct tegen Tipsa, dat zal teveel zijn voor hem. Voorlopig zit hij er nog in in Heilbronn (netjes!) dus misschien laat hij de trip wel lopen?
Laat ie maar hier blijven met zijn rare planning Heilbronn-Johannesburg-Rotterdam. Als ie de kwart in Joburg haalt ie kan ie in Rotterdam geen Q spelen
Ik denk dat ie er niet eens vanuit was gegaan dat ie in Joburg binnen zou komen. En ik zou het ook niet doen als ik hem was, beter Rotterdam qualis.
Dat klopt inderdaad. Hij was tot vorige week alternate maar er vielen een paar spelers weg zoals PHM
O, maar hij staat inmiddels in de draw, dus zal ie wel spelen. Tenzij ie zich met een 'blessure' afmeldt.
Anders kan ie gewoon even startgeld ophalen en weer terugvliegen.
jessehutagalung Nu snel naar huis en vlieg morgenavond naar Johannesburg voor het volgende toernooi. Voor de 1ste keer op ranking hoofdtoernooi ATP.
Voor de weekwinst zal de keuze tussen Monaco en Robredo gemaakt moeten worden...
Zagreb het beste bezet met veel balkan figuren.
Aardige boost gekregen voor het FTM seizoen met de AO, ik ga me dan ook weer eens ouderwets verdiepen in een paar prutstoernooitjes.
Ik mis steveg nu wel, ik kijk altijd ff naar de challengers van de voorgaande weken. Waar kan ik die nu handig zien, iemand een idee?
Gewoon http://www.atptennis.com, bij Tournaments>ATP Challenger Tour
Thx André. :razz:
Luie donder. :razz:
:oops:
Ivanisevic even terug op tennisbaan
Uitgegeven: 31 januari 2011 11:36
Laatst gewijzigd: 31 januari 2011 11:36
AMSTERDAM - Goran Ivanisevic keert deze week voor één keer terug op de tennisbaan. De Wimbledon-kampioen van 2001 gaat samen met Marin Cilic dubbelen bij het tennistoernooi van Zagreb, meldde de 39-jarige Kroaat op een persconferentie.
© ANP

Ivanisevic stopte in 2004 vanwege een knieblessure en speelde sindsdien niet meer op het hoogste niveau.

Ivanisevic verwacht niet pijnvrij de baan op te stappen. "Er is sinds dat moment nog niet echt verbetering in gekomen" zei het voormalige servicekanon.

"Als het dinsdag niet beter gaat, valt mijn been er misschien wel af, maar ik stap toch gewoon de baan op."

De organisatie gaf Ivanisevic en zijn landgenoot Cilic een wildcard voor het toernooi. In de eerste ronde ontmoeten ze dinsdag het Slowaakse duo Filip Polasek en Igor Zelenay.



:eten: :beerbros:
Ligt het aan mij, of zit er een foutje in het toernooischema van Johannesburg. Ik heb daar namelijk staat dat Devvarman tegen Haider-Maurer speelt, maar op de toernooisite staat dat Devvarman tegen quali Klaasen speelt :-s
HM speelt inderdaad niet ( teruggetrokken) :cheers:
Ah kijk aan, wordt dat nog aangepast? Haha en vandaag worden al heel wat wedstrijden uit het hoofdtoernooi gespeeld ja, voor vanavond 10 uur... Icon_twisted
Van die uitslagen kun je gebruik maken bij het samenstellen van je team.
Haha ja dat snap ik Andre. :wink: Ben benieuwd, en vanavond om half 10 maar even mijn team verder afmaken met de nieuwste ontwikkelingen! Icon_twisted
Helaas weer veel te veel budget...
Te veel?
Ja, vind ik wel. Te veel om leuke verschillen te maken. Je kunt in alle drie de toernooien de top 4 nemen en dan heb je nog over.
Maar volgens mij ben je bij deze toernooien juist lang niet altijd zeker van de geplaatste spelers...
Dat klopt, maar het was even ter indicatie. Als ik zo snel even een team maak, heb ik totaal geen moeite met lastige keuzes. Ik kan iedereen nemen die ik wil en kan zelfs in de moeilijke kwarten twee geplaatste spelers nemen.

Het is geen kritiek op wat dan ook, het is gewoon jammer, want dit wordt volgens mij een saaie week zo.
Ad Wim voor de weekwinst!
Ik ben het wel met Ad eens in deze, maar goed.. eerst maar eens een goede week draaien :wink:
Ja ik verwacht ook slechts kleine verschillen. De nummer 1 tot en met 25 zal nog geen 200 verschil in zitten lijkt me..
Ad Wim Wrote:Dat klopt, maar het was even ter indicatie. Als ik zo snel even een team maak, heb ik totaal geen moeite met lastige keuzes. Ik kan iedereen nemen die ik wil en kan zelfs in de moeilijke kwarten twee geplaatste spelers nemen.

Het is geen kritiek op wat dan ook, het is gewoon jammer, want dit wordt volgens mij een saaie week zo.
Helemaal gelijk!
Erg zonde van zo een leuke week
Idd kleine verschillen deze week, maar ik heb niet het idee dat de verschillen groter worden als je bijv 12k of 15k budget hebt. Dan laat je gewoon wat halve gasten weg die je er nu wel bij neemt als backup in een bepaald kwart.

Ik twijfel nog over een aantal spots, maar vooral omdat sommige keuzes budgettechnisch niet zo fijn uitkomen. Ga in zo'n week niet met 300 euro budget overblijven.
centre court Wrote:Idd kleine verschillen deze week, maar ik heb niet het idee dat de verschillen groter worden als je bijv 12k of 15k budget hebt. Dan laat je gewoon wat halve gasten weg die je er nu wel bij neemt als backup in een bepaald kwart.

Ik twijfel nog over een aantal spots, maar vooral omdat sommige keuzes budgettechnisch niet zo fijn uitkomen. Ga in zo'n week niet met 300 euro budget overblijven.
Maar dat is toch juist waar de verschillen komen, dat je moet kiezen uit 1 iemand uit een kwart?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30