FTM Forum

Full Version: Feyenoord - PSV / ADO - FC Twente / AFC Ajax - Excelsior
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Peter Wrote:
Bumme Wrote:Zet die titelkansen maar naast het bier, lekker koud in je ijskast.
De kampioen komt uit de pot Twente-Ajax!!!

Niet te voorbarig he, als Ajax niet wint in Heerenveen en wel van Twente krijg je 3 ploegen op 71 punten en PSV kampioen op doelsaldo. Ik sluit deze competitie niets uit, maar de kansen zijn duidelijk geslonken ja.

PSV moet nog naar Groningen en krijgt Vitesse nog thuis. Dat zijn ook geen zes punten...........
Maar zoals je zelf al aangeeft: er is deze competitie niets uit te sluiten..........
Fijne Paas verder!
Peter Wrote:
Overdune Wrote:Kijk, ik krijg meteen de bevestiging van Orlando zelf, hij pakt rood. Heel professioneel zo binnen tien minuten na de rust terwijl je 1-0 achter staat, een aanvoerder waardig. =D>

Ach kom op man, het was zeker geen rode kaart. Dan was die gele kaart van Pieters nog eerder rood.

Dat zal allemaal wel (ik heb het ook nog niet gezien), maar hij moet überhaupt niet in zo'n situatie komen. En het is ook niet de eerste keer dat die slome duikelaar rood pakt en de ploeg dupeert.
Bumme Wrote:
Peter Wrote:
Bumme Wrote:Zet die titelkansen maar naast het bier, lekker koud in je ijskast.
De kampioen komt uit de pot Twente-Ajax!!!

Niet te voorbarig he, als Ajax niet wint in Heerenveen en wel van Twente krijg je 3 ploegen op 71 punten en PSV kampioen op doelsaldo. Ik sluit deze competitie niets uit, maar de kansen zijn duidelijk geslonken ja.

PSV moet nog naar Groningen en krijgt Vitesse nog thuis. Dat zijn ook geen zes punten...........
Maar zoals je zelf al aangeeft: er is deze competitie niets uit te sluiten..........
Fijne Paas verder!

Die 6 punten verwacht ik wel, Groningen gunt Ajax en Twente de titel niet, zie diverse Grunn-fora. En bijna heel dat elftal staat op scherp, die gaan in Den Haag wat schorsingen pakken. Vitesse kun je ondanks alle geschorsten makkelijk pakken.

Ik vrees echter vooral dat Ajax Twente niet verslaat.
Ik moet ook nog maar zien dat PSV-b thuis gaat winnen van Vitesse.
Overigens denk ik dat Groningen ook wel een puntje pakt tegen PSV, gunstig want ik zie Ajax ook niet winnen van Heerenveen.
Als Ajax het in de laatste wedstrijd in eigen hand heeft, ga ik er wel vanuit dat ze van Twente winnen.
Volgende week wordt crucialer dan deze.
Overigens had ik PSV liever gelijk zien spelen vandaag, dan had Twente in de laatste wedstrijd niet genoeg gehad aan een gelijkspel tegen Ajax (ervanuitgaande dat na volgende week de stand nog hetzelfde is).
Dat zou pas bizar zijn. Ajax wint; kampioen, Twente wint; kampioen, gelijkspel; PSV kampioen
Wat een belachelijke vertoning van PSV weer. Toivonen op de bank houden en een rechtsbuiten in de spits opstellen, lekker slim Fred. Die kaart voor Engelaar was ook belachelijk, niets aan de hand. Dan had die gele van Vertonghen wel rood mogen zijn, maar ja dat durfde Makkelienie...

En die Pieters he... Undecided Ik denk dat ik zo maar 17 linksbacks kan opnoemen uit de eredivisie diet beter zijn...

Twente heeft gezwijnd in Den Haag dat veel meer kansen kreeg, maar niet scherp was. Wel een mooie pot gezien en erg leuk dat 'we' na 32 wedstrijden nog steeds dit voetbal kunnen laten zien. Plaats 4 wordt erg spannend...
Wat een bizarre rode kaart van Engelaar, echt helemaal niks aan de hand en dan die uitleg van Kuipers (of floot er iemand anders?) Undecided

Wanneer vertrekt Wijnaldum? eind van dit seizoen? Wat een geweldige spelers zeg... mocht overigens wel 2x vrij inkoppen, geen verdediger die hem aan durfde te pakken.
Box Brother Wrote:Wat een bizarre rode kaart van Engelaar, echt helemaal niks aan de hand en dan die uitleg van Kuipers (of floot er iemand anders?) Undecided

Wanneer vertrekt Wijnaldum? eind van dit seizoen? Wat een geweldige spelers zeg... mocht overigens wel 2x vrij inkoppen, geen verdediger die hem aan durfde te pakken.

Dat is ook de klasse van Wijnaldum. Gebruikt zijn lichaam goed in grond en luchtduels, maar eens die verdediging en Hutchinson van PSV zijn lachwekkend.
Kampioen onwaardige vertoning van PSV, onbegrijpelijk!

Wat was de uitleg van Kuipers bij die belachelijke rode kaart? Je weet het niet, maar zou zomaar eens cruciaal in het kampioenschap geweest kunnen zijn.

EDIT: ik heb zijn verklaring al gelezen. Onzin! ben gewoon een vent en zeg dat je het helemaal verkeerd hebt gezien / geinterpreteerd
Ekslem Wrote:Kampioen onwaardige vertoning van PSV, onbegrijpelijk!

Wat was de uitleg van Kuipers bij die belachelijke rode kaart? Je weet het niet, maar zou zomaar eens cruciaal in het kampioenschap geweest kunnen zijn.

Was gewoon een duel om de bal, maar Kuipers zag het als inkomen op de bal met overmatige inzet.
gittermaster Wrote:Ik moet ook nog maar zien dat PSV-b thuis gaat winnen van Vitesse.

Isaksson-Tamata, Marcelo, Maza, Bouma-Bakkal, Toivonen, Hutchinson-Labyad, Berg, Dzsudzsak.

Op de spits na op iedere positie beter dan wat Vitesse er tegenover zet. Wordt een zekere zege.
die rutten die ontploft vanwege de rode kaart van engelaar.... dat is echt lachwekkend. hij kan zich beter druk maken om de wedstrijdinstelling. mario verwoordde het het best: er stond een ploeg op het veld die perse 8ste wilde worden tegen een ploeg die in de verste verte geen kampioen wil worden.

feyenoord was gewoon beter, in het voetbal van psvee zit totaal geen idee. met lens in de spits beginnen, en tweede helft opeens met toivonen en berg spelen (en je middenveld nog verder verzwakken)) bakkal op fer zetten ipv op meeuwis, doedelzak die echt geen pepernoot raakte (of lag het aan mokotjo peter, die heb je denk ik wel onderschat)...

het was voor ons een fantastische pot en een fantastische sfeer in de kuip.

wel jammer dat ajakkes (met moeite) won. ook weer treurig dat die assaidi geel kreeg voor een fluitje dat hij niet hoorde. mag hij niet meedoen tegen ajakkes...
EJR Wrote:Twente heeft gezwijnd in Den Haag dat veel meer kansen kreeg, maar niet scherp was. Wel een mooie pot gezien en erg leuk dat 'we' na 32 wedstrijden nog steeds dit voetbal kunnen laten zien. Plaats 4 wordt erg spannend...

ik ben het niet helemaal met je eens ejr. ik vond het echt een geweldige wedstrijd om te zien en hoewel ik hoopte dat ado zou winnen vond ik twente wel wat beter, vooral de tweede helft. individuele klasse en een erg goeie wissel (chadli eruit voor bahrami of hoe heet die gast) gaf het extraatje.

twente verdient wat mij betreft het kampioenschap, het zal lastig worden in de aarsrena, maar daar moeten ze gelijk kunnen spelen.
waf Wrote:die rutten die ontploft vanwege de rode kaart van engelaar.... dat is echt lachwekkend. hij kan zich beter druk maken om de wedstrijdinstelling. mario verwoordde het het best: er stond een ploeg op het veld die perse 8ste wilde worden tegen een ploeg die in de verste verte geen kampioen wil worden.

feyenoord was gewoon beter, in het voetbal van psvee zit totaal geen idee. met lens in de spits beginnen, en tweede helft opeens met toivonen en berg spelen (en je middenveld nog verder verzwakken)) bakkal op fer zetten ipv op meeuwis, doedelzak die echt geen pepernoot raakte (of lag het aan mokotjo peter, die heb je denk ik wel onderschat)...

het was voor ons een fantastische pot en een fantastische sfeer in de kuip.

wel jammer dat ajakkes (met moeite) won. ook weer treurig dat die assaidi geel kreeg voor een fluitje dat hij niet hoorde. mag hij niet meedoen tegen ajakkes...

Die rode kaart was natuurlijk ook een aanfluiting van de ergste soort, maar daar lag in die wedstrijd het probleem bij PSV niet inderdaad.
waf Wrote:
EJR Wrote:Twente heeft gezwijnd in Den Haag dat veel meer kansen kreeg, maar niet scherp was. Wel een mooie pot gezien en erg leuk dat 'we' na 32 wedstrijden nog steeds dit voetbal kunnen laten zien. Plaats 4 wordt erg spannend...

ik ben het niet helemaal met je eens ejr. ik vond het echt een geweldige wedstrijd om te zien en hoewel ik hoopte dat ado zou winnen vond ik twente wel wat beter, vooral de tweede helft. individuele klasse en een erg goeie wissel (chadli eruit voor bahrami of hoe heet die gast) gaf het extraatje.

twente verdient wat mij betreft het kampioenschap, het zal lastig worden in de aarsrena, maar daar moeten ze gelijk kunnen spelen.

Twente was beter in de afwerking en de wissel was zeker goed, maar ADO had de meeste kansen/mogelijkheden. Wedstrijd is op individuele klasse beslecht, dat klopt. Leeuwin speelde Chadli uit de wedstrijd maar laat Bajrami te makkelijk lopen.
De bezieling wat ik bij de Feyenoord spelers zag is iets wat de ploegen die strijden om de titel op dit moment absoluut missen en eigenlijk behoren te hebben. Wat een beleving en gedrevenheid spatte van die jongens af zeg!
Antidote Wrote:De bezieling wat ik bij de Feyenoord spelers zag is iets wat de ploegen die strijden om de titel op dit moment absoluut missen en eigenlijk behoren te hebben. Wat een beleving en gedrevenheid spatte van die jongens af zeg!

dat hadden ze dan wel wat vaker mogen hebben dit jaar...
Overdune Wrote:
waf Wrote:die rutten die ontploft vanwege de rode kaart van engelaar.... dat is echt lachwekkend. hij kan zich beter druk maken om de wedstrijdinstelling. mario verwoordde het het best: er stond een ploeg op het veld die perse 8ste wilde worden tegen een ploeg die in de verste verte geen kampioen wil worden.

feyenoord was gewoon beter, in het voetbal van psvee zit totaal geen idee. met lens in de spits beginnen, en tweede helft opeens met toivonen en berg spelen (en je middenveld nog verder verzwakken)) bakkal op fer zetten ipv op meeuwis, doedelzak die echt geen pepernoot raakte (of lag het aan mokotjo peter, die heb je denk ik wel onderschat)...

het was voor ons een fantastische pot en een fantastische sfeer in de kuip.

wel jammer dat ajakkes (met moeite) won. ook weer treurig dat die assaidi geel kreeg voor een fluitje dat hij niet hoorde. mag hij niet meedoen tegen ajakkes...

Die rode kaart was natuurlijk ook een aanfluiting van de ergste soort, maar daar lag in die wedstrijd het probleem bij PSV niet inderdaad.

meestal zie je het wel goed in het stadion, en nu kennelijk ook. ik heb aan iedereen om me heen gevraagd of het rood was, maar niemand die het gezien had.

wel waren we blij dat het engelaar bleek te zijn. ik weet niet wat jij tegen hem had deze wedstrijd, maar ik vond hem in de eerste helft verreweg de beste man van psvee. niet dat dat veel zegt, maar wat dat betreft had rutte wel gelijk dat het een aderlating was...

wel treurig da het legioen zong dat 'joden altijd weglopen' toen hij er af ging. dat doe je niet met iemand uit de eigen jeugd die nota bene weggestuurd is.
Antidote Wrote:De bezieling wat ik bij de Feyenoord spelers zag is iets wat de ploegen die strijden om de titel op dit moment absoluut missen en eigenlijk behoren te hebben. Wat een beleving en gedrevenheid spatte van die jongens af zeg!

Tja, als je het hele jaar lekker rustig aan doet heb je aan het einde wat krachten over....................
waf Wrote:
Overdune Wrote:
waf Wrote:die rutten die ontploft vanwege de rode kaart van engelaar.... dat is echt lachwekkend. hij kan zich beter druk maken om de wedstrijdinstelling. mario verwoordde het het best: er stond een ploeg op het veld die perse 8ste wilde worden tegen een ploeg die in de verste verte geen kampioen wil worden.

feyenoord was gewoon beter, in het voetbal van psvee zit totaal geen idee. met lens in de spits beginnen, en tweede helft opeens met toivonen en berg spelen (en je middenveld nog verder verzwakken)) bakkal op fer zetten ipv op meeuwis, doedelzak die echt geen pepernoot raakte (of lag het aan mokotjo peter, die heb je denk ik wel onderschat)...

het was voor ons een fantastische pot en een fantastische sfeer in de kuip.

wel jammer dat ajakkes (met moeite) won. ook weer treurig dat die assaidi geel kreeg voor een fluitje dat hij niet hoorde. mag hij niet meedoen tegen ajakkes...

Die rode kaart was natuurlijk ook een aanfluiting van de ergste soort, maar daar lag in die wedstrijd het probleem bij PSV niet inderdaad.

ik weet niet wat jij tegen hem had deze wedstrijd

Niet alleen die wedstrijd hoor, maar altijd. Die gast is zo verschrikkelijk traag in alles. Van mij mag hij liefst vandaag nog weg, maar zolang hem de hand boven het hoofd gehouden wordt door holmaatje Rutten gaat hij nergens heen vrees ik.
er staat in het ad een fotootje van de aarsrena met op het scherm getoond het doelpunt van wijnaldum.

weer opvallend veel lege plaatsen op de tribune...

net zo opvallend als psvee, dat 1 vakkie vol krijgt in de kuip terwijl ze vol in de kampioensrace zijn. onbegrijpelijk. als je selectie dan al indolent voetbalt, geef ze dan iig een boost...

hoewel ik het wel begrijp hoor, ik ken mensen die niet gingen door de combiregeling en het perse moeten reizen naar eindhoven, maar als feyenoord er zo voorgestaan had, waren er zelfs scc ers van psvee omgekocht om er bij te kunnen zijn.
Tja dat krijg je met zoveel gloryhunters, die komen alleen als het om het kampioenschap gaat Wink
Mac Wrote:Tja dat krijg je met zoveel gloryhunters, die komen alleen als het om het kampioenschap gaat Wink

bij ajakkes gaat het nog wat verder he. allemaal een grote smoel dat ze voor ajakkes zijn, maar gewoon niet gaan. ze zijn voor ajakkes vanwege de prijzenkast, maar het zijn uiteraard geen supporters maar fans.

ik denk dat het tegen twente wel vol zit, denk je ook niet?
Is dat een jij-bak?
Mac Wrote:Is dat een jij-bak?

nee, in het geheel niet.
gelukkig maar.

Ik denk het trouwens ook, Sterker nog, ik hoop het. Denk dat ajax alle steun kan gebruiken, zelfs die van de gloryhunters.
ik snapte het ookniet, al moet gezegd werden dat het eerste paasdag was.
Overigens ben ik echt zo blij dat mijn plekje tot een van de weinige behoort die de hele wedstrijd zon heeft :razz:
echt? ik vond het verdomde warm, was blij dat ik in de schaduw zat.
Het percentage lege stoeltjes is in de Kuip dit seizoen helaas aanzienlijk hoger dan in de Aarsrena. Ik reken dan even alleen de competitiewedstrijden, kwa beker en europees gezien was het zeer moeilijk om tot een eerlijk vergelijk te komen tot mijn grote spijt.

Ben zelf ook een fan/gloryhunter, ben dus in 2003 voor het laatst in de Kuip geweest moet ik bekennen. Hoop er voor 2023 weer eens geweest te zijn, maar ben al blij als het voor 2033 is.
waf Wrote:er staat in het ad een fotootje van de aarsrena met op het scherm getoond het doelpunt van wijnaldum.

weer opvallend veel lege plaatsen op de tribune...

net zo opvallend als psvee, dat 1 vakkie vol krijgt in de kuip terwijl ze vol in de kampioensrace zijn. onbegrijpelijk. als je selectie dan al indolent voetbalt, geef ze dan iig een boost...

hoewel ik het wel begrijp hoor, ik ken mensen die niet gingen door de combiregeling en het perse moeten reizen naar eindhoven, maar als feyenoord er zo voorgestaan had, waren er zelfs scc ers van psvee omgekocht om er bij te kunnen zijn.

Pot was al 2 weken uitverkocht voor PSV-fans. We kregen niet meer kaarten, vervoersgedoe enzo. Max. 16 bussen die bij de Kuip kunnen staan of zoiets en 2 treinen mocht/kon ook niet.
Peter Wrote:
waf Wrote:er staat in het ad een fotootje van de aarsrena met op het scherm getoond het doelpunt van wijnaldum.

weer opvallend veel lege plaatsen op de tribune...

net zo opvallend als psvee, dat 1 vakkie vol krijgt in de kuip terwijl ze vol in de kampioensrace zijn. onbegrijpelijk. als je selectie dan al indolent voetbalt, geef ze dan iig een boost...

hoewel ik het wel begrijp hoor, ik ken mensen die niet gingen door de combiregeling en het perse moeten reizen naar eindhoven, maar als feyenoord er zo voorgestaan had, waren er zelfs scc ers van psvee omgekocht om er bij te kunnen zijn.

Pot was al 2 weken uitverkocht voor PSV-fans. We kregen niet meer kaarten, vervoersgedoe enzo. Max. 16 bussen die bij de Kuip kunnen staan of zoiets en 2 treinen mocht/kon ook niet.

ah, ok duidelijk!
Pages: 1 2 3 4