FTM Forum

Full Version: Feyenoord - PSV / ADO - FC Twente / AFC Ajax - Excelsior
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Peter Wrote:Gele kaarten voor de beker tellen niet. Direct rood wel.

Twente maakt over 2 weken ver in blessuretijd 1-1, PSV wint bij Groningen en een volle Arena druipt af met plek 3 en niet eens CL-voetbal. Zo'n zin in. :razz: [-o<


Zou zomaar kunnen. Maar ik vrees voor jou dat PSV in de Euroborg een pak op de broek krijgt!!!!
Peter Wrote:Twente maakt over 2 weken ver in blessuretijd 1-1, PSV wint bij Groningen en een volle Arena druipt af met plek 3 en niet eens CL-voetbal. Zo'n zin in. :razz: [-o<

Dat je daar nog blij van kan worden. :roll: Net als Rutten die bijna triomfantelijk zat te vertellen dat als er dit en dit gebeurt in Amsterdam en PSV wint dan word je tweede en heb je gewoon CL. Dit geeft precies aan wat voor een zacht ei Rutten is. Een slissende slapjanus zonder winnaarsmentaliteit. In Groningen gaan ze er trouwens gewoon op.
Feli Ajax... alles nog in eigen hand na vandaag. Dat het vandaag weer met de nodige mazzel was, maakt imo weinig uit. Lult op het einde niemand over.
Ben ook 'bang' dat PSV in Groningen niet gaat winnen.
Ekslem Wrote:Feli Ajax... alles nog in eigen hand na vandaag. Dat het vandaag weer met de nodige mazzel was, maakt imo weinig uit. Lult op het einde niemand over.
Ben ook 'bang' dat PSV in Groningen niet gaat winnen.

Het maakt je niet uit, maar het moet toch even gezegd zijn :|
Ben het overigens wel met je eens dat Ajax geluk had, maar aan de andere kant had Heerenveen ook geluk. Of heb je alleen geluk als de paal in de weg staat en niet als er net naast je doel wordt geschoten? Elke ploeg heeft dit jaar wel eens geluk gehad, en in mijn ogen is het dit jaar geen lucky-Ajax.

Volgende week 2 gelijke spelen waardoor Twente kampioen is en Ajax 2e. Maar ik ben dan niet net zo blij zoals de PSV-ers lijken te zijn met de 2e plek.
Het maakt mij sowieso niet uit LL Wink En laat je toch niet van alles aanpraten. Als je op het einde met die schaal staat, is het toch gewoon dikke vinger naar de 'rest'?

Zou wel blij zijn als PSV uiteindelijk 2e wordt. Heeft het financieel gewoon nodig.
Het wordt eens tijd dat Philips eens flink in de buidel tast zodat PSV een paar leuke aankopen kan doen. PSV is tenslotte een heel belangrijke reclamezuil in Europa voor het concern. In elke linie is er versterking nodig. Anders zakken we af naar de middenmoot.
Ekslem Wrote:Feli Ajax... alles nog in eigen hand na vandaag. Dat het vandaag weer met de nodige mazzel was, maakt imo weinig uit. Lult op het einde niemand over.
Ben ook 'bang' dat PSV in Groningen niet gaat winnen.

PSV gaat in Groningen zeker niet winnen. [-X
Pages: 1 2 3 4