FTM Forum

Full Version: TMS Shanghai
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
Een andere jongeling heeft volgende week eindelijk zijn doel bereikt als hij morgen van Giraldo wint:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.atpworldtour.com/News/DEUCE-Tennis/DEUCE-Finals-2008/On-The-Rise-Nishikori.aspx">http://www.atpworldtour.com/News/DEUCE- ... ikori.aspx</a><!-- m -->

Upon his return to Bradenton, Jaramillo smiled and told him "You're no longer a Futures player but an ATP player." He had improved 113 places to No. 131 in the South African Airways ATP Rankings, his profile had soared and Nishikori had become the centerpiece of Project 45, which refers to Matsuoka's career-high ranking of No. 46 (July 6, 1992).

Ook als hij verliest bereikt hij positie 45, tenzij Ferrero de SF haalt of Muller wint in Rennes.
Tsja, Giraldo zal een maat te groot zijn vrees ik, de man is in een aardige vorm.
Berdych heeft zich terug getrokken.
Gister stond op de toernooisite dat berdych zich had teruggetrokken.

Nu staat hij wel op de oop :-k
Lekker Andy!

Leuk grapje van buurs over berdych.
Lekker Tomic cry
Kon je daar nou niet van winnen, Vis?
pffft gaat die ferrero nou ook nog ferrer aan de kant zetten
was geen grap, cc
Mac Wrote:pffft gaat die ferrero nou ook nog ferrer aan de kant zetten

Idd zeg. #-o
Ferrer slaat 36% eerste service, dat helpt ook niet echt.
buurs Wrote:Gister stond op de toernooisite dat berdych zich had teruggetrokken.

Nu staat hij wel op de oop :-k

Als dat er echt heeft gestaan, moet ik eerst zien dat hij op de baan staat. Het zou me niet zo verbazen namelijk.
Roddick door is wel jammer. Als Ferrero ook wint komt er morgen even een potje aan om 360 punten.
Ik zat al op de Tomic reactie te wachten. JCF maar weer eens geblesseerd trouwens.
Tja, ook niet zo gek als ie de laatste twee sets met 1 en 0 verliest van iemand als Dolgopolov.
Ferrero's lichaam wil niet zo meer, maar het is prachtig dat hij gewoon nog mee kan met de top 10 van de huidige ranglijst.
Mooi hoor hoe Ferrer hier weer staat te knokken en vechten. Beest =D>
3 mps gemist?
Yep.
En dan de break voor Ferrer, dat zat erin.
Beest is natuurlijk ook een held. Twee van mijn all-time favourites tegen elkaar.
Alleen voor FTM mag Ferrero winnen, maar dat zit er niet in, vrees ik.

Zure voor tampie.
Ai, pijnlijk dit. Nu zal het wel hard gaan. Wat was de blessure? Toch niet knie, hoop ik?
Ad Wim Wrote:Beest is natuurlijk ook een held. Twee van mijn all-time favourites tegen elkaar.
Alleen voor FTM mag Ferrero winnen, maar dat zit er niet in, vrees ik.

Zure voor tampie.

Ik zie Beest als favoriet tegen Roddick, en Ferrero niet. In dat licht is een overwinning van Ferrer zelfs beter (90 extra voor JCF tegen 180 extra voor Roddick). Maar het loopt niet altijd zoals je verwacht natuurlijk.
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:Gister stond op de toernooisite dat berdych zich had teruggetrokken.

Nu staat hij wel op de oop :-k

Als dat er echt heeft gestaan, moet ik eerst zien dat hij op de baan staat. Het zou me niet zo verbazen namelijk.
Roddick door is wel jammer. Als Ferrero ook wint komt er morgen even een potje aan om 360 punten.
Lopez was gisteren ziekjes, dus grote kans dat hij zich juist terug heeft getrokken.
Berdych was toch gewoon prima tegen Stepanek gisteren?
Beest ! :eten:
Nee, niet de knie, enkel ditmaal.
Ferrer Hakkuh
Kan die grindtegel nou opeens weer tennissen?
Dammit Giraldo.
Godsamme, als Simon nou ook nog van Ebden gaat verliezen dan zwijnt Murray zich lekker door het schema zeg. cry
Murray Hakkuh
En dan te bedenken dat Nishikori allang naar huis geslagen had moeten zijn door Haase.
Kut Giraldo, verdomme!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8