FTM Forum

Full Version: TMS Shanghai
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
En ik heb daar toen vaak tegenin gebracht dat het er bijna altijd niet uit ziet. Maar als het op dit niveau is, is het mooi. Beetje vergelijkbaar met Henman.

Leuk potje trouwens.
centre court Wrote:Ik heb hier Lopez al zovaak de hemel in geprezen. Hij speelt 2 a 3 toernooien per jaar dat hij bijna onverslaanbaar is met dat spelletje. Uiteraard vaak indoor of op gras. In heel veel andere weken is zijn ondergrens veel te laag, daardoor zal hij nooit een stabiele top 20 speler worden.

ik denk dat je het hier precies goed verwoordt. Iedere keer vraag ik me af hoe het kan dat die Lopez zo hoog staat, gezien zijn gepruts gedurende het grootste deel van het jaar. Hij teert idd op die paar hele goede resultaten.
Er lopen meer van die rukkers rond (hoewel niet zo extreem als Lopez). Maar bij gasten als Hanescu, Andreev en Seppi vraag ik me ook vaak af hoe het kan dat zij uberhaupt ranking point hebben.
Ferrer wint netjes ondanks een 1-6 h2h op hc. =D>

Nu ajb Murray eraf tegen Nishi!
Tuurlijk Andy en Beest ! Hakkuh Hakkuh
Droomfinale voor FTM :8:
Wawrinka, Ebden en Nishi om in een TMS finale te komen. :notfunny:
7-5 Andy!
Klasse Andy.
Toch nog een kutweek zo omdat werkelijk alles verkeerd valt.
Overdune Wrote:Toch nog een kutweek zo omdat werkelijk alles verkeerd valt.
Hier viel ook een hoop verkeerd, maar Andy was natuurlijk NID.
Dat is makkelijk praten achteraf.
Ik heb hem toch? Denk je dat ik hem neem voor iets minder dan een titel?

Dat jij (als enige) dacht dat ie wellicht af zou haken of moe zou zijn, wil niet zeggen dat dat ook zo was. Twee man in de top 10 misten hem, en die gingen beiden vol voor de gok, om nog een keer een klapper te maken. Dat zegt genoeg.
Dat de top-10 iemand neemt wil wmb vooral zeggen dat daar het minste risico zat, niet dat hij per definitie dé kanshebber op de titel was.
mindlight Wrote:Er lopen meer van die rukkers rond (hoewel niet zo extreem als Lopez).

Hij verliest nu in een challenger van Clement. Undecided
Dit is wel heel overdreven. Hoe lang denk je dat ie bij heeft kunnen komen? Bovendien is Clement zo slecht nog niet op zulke banen.
Gewoon pech met de loting.
Gewoon geen motivatie, dit was een easy quote voor 2,35.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8