FTM Forum

Full Version: TMS Shanghai
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
Hahaha, Berdych ook achter, tuurlijk! cry
Dit is lekker zeg, en zeer onverwacht.
Lopez \Big Grin/
Roddick mag toch wel eens een breakje gaan maken...genoeg kansen gehad
Als Roddick nou nog van Ferrer wint ben ik gewoon in staat met dit spel te kappen. cry
Ai, Beest mist mp...
Wanneer dan? Niet op 6-5*.
Op 5-4; iig 1, misschien zelfs 2.
Dat meen je niet. Icon_evil
6-2 beest Sad zo jammer dit
Tuurlijk Beest!

Gelukkig geen heel groot drama deze week, mits Murray dan het toernooi maar wint.
pfff, wat weer een drama week....

ferrero die mps mist....giraldo die een 0-40 bij 5-4 mist en in de 3e set 6 bp voor de beslissende break....
simon die met 10-8 3e set tb verliest....

en de rest ben ik gelukkig vergeten.
Tuurlijk beest ! :eten:
NID :-({|=
Die Nishikori joh.

Haase :cry:
Oh en Ferrer: Hakkuh

Nu Murray eraf please!
Ad Wim Wrote:
andre Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat een pot van Ferrero zeg. Goed dat ie weer helemaal terug is.
Dure misser van andre, en dan heeft ie met Harrison nog geluk.
Harrison was een must-pick, maar op het laatste moment voor Nalbandian gegaan. Ik zie niet wat voor geluk ik heb met Harrison. Hij had natuurlijk kunnen winnen, maar hij had ook kunnen verliezen van Troicki in de 1e ronde.
Ferrero was een mogelijkheid, maar ik weet niet wie ik zou moeten laten vallen voor hem. De partij tegen Youzhny (en ook de evt. partij tegen Verdasco) vond ik echt 50:50.
Ferrero vond ik ook niet echt een must-pick, maar toch vind ik dat je voor dat geld iemand met zulke kwaliteit moet nemen. Zelfde als bij Nalbandian eigenlijk.
Neem dan een onzeker iemand als Roddick of Fish niet, zou ik dan zeggen.
Ferrero heeft meer kans om rendabel te zijn dan Roddick en Fish, maar minder kans op een uitschieter naar boven. Normaalgesproken zou in ieder geval Ferrer het eindstation van Ferrero zijn, maar Roddick had een reële kans op de halve finale en Fish een kansje op de finale.
Acheraf gezien had Ferrero verder kunnen komen, maar voor Roddick was zelfs toernooiwinst niet onmogelijk.

Ik ben dus tevreden over de samenstelling van mijn team, wat ik vorige week door het missen van Berdych bepaald niet kon zeggen.
Lopez is echt een koning, natuurlijk heb ik hem niet :Big Grin
Lopez is echt een koning, natuurlijk heb ik hem wel (als enige) :Big Grin
Lekker hoor, Mitch! =D>
Heftig dat ie zo hard Mayer van de baan slaat, die gisteren nog duidelijk van Nadal won.
Geen goed teken voor Rafa...
Ik zie nu dat Ferrer 1-6 staat in hc ontmoetingen met Lopez. :eeeek:
Tja, wie moet Murray nu nog verslaan dan? Eigenlijk kan alleen Beest dat, maar die heeft al zoveel gespeeld en moet nog maar van Lopez zien te winnen.
Bijna iedere uitslag was verrassend, behalve als Murray speelde (die ene keer) en hij wandelt gewoon door naar de eindoverwinning. Slechter wb FTM kan niet.
Zelden iemand zo een TMS-overwinning cadeau gekregen inderdaad.
Die haase joh. Had nishi moeten pakken met 6-0 6-4, nu staat nishi in de HF.
Lopez def. Ferrer voor de weer een FTM-weekoverwinning [-o<
Lopez slaat echt de bal van het toernooi en pakt de TB na 4-1 achter gestaan te hebben :eeeek:
7-6 1-0 [-o<
Echt, die bal op 5-4 achter sloeg helemaal nergens op.

Hij speelt een mooi spelletje zo met het dak dicht. Alles slicen en wachten op de bal om op te lopen.
En op eigen service heel veel s-v.

Denk nog steeds wel dat Beest dit wint, trouwens.
Ik heb hier Lopez al zovaak de hemel in geprezen. Hij speelt 2 a 3 toernooien per jaar dat hij bijna onverslaanbaar is met dat spelletje. Uiteraard vaak indoor of op gras. In heel veel andere weken is zijn ondergrens veel te laag, daardoor zal hij nooit een stabiele top 20 speler worden.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8