FTM Forum

Full Version: Parijs TMS
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fft.fr/sites/default/files/bnppm2011.pdf">http://www.fft.fr/sites/default/files/bnppm2011.pdf</a><!-- m -->

Les huitièmes de finale théoriques
Djokovic-Troicki
Tsonga-Almagro
Ferrer-Dolgopolov
Monfils-Del Potro
Fish-Simon
Gasquet-Federer
Berdych-Tipsarevic
Roddick-Murray

Kan er nog weinig van maken. Federer bij Murray, dus wel beide aantrekkelijk ook al omdat Ferrer, Tsonga en Potro bovenin zitten.
Kan de draw worden geplaatst? Ik heb morgen nauwelijks tijd en maandag ook niet veel voor 10 uur.
Ik zal eens kijken hoe ver ik kom.
Paire in finaleronde Q :eten:
Hij's open, succes Tamp!
Paire treft daar helaas Giraldo, dat is een vrijwel onneembare horde denk ik. Mooie finalisten in het kwalificatietoernooi, al valt Tomic wederom tegen.
En ook nog eens tegen een Mahut die in de war is. Tomic zien we wel weer in januari.
Seppi, Kohli of Giraldi?
Die laatste 2!
Ik heb een feestteam :razz:
Ik niet. Maakt toch niet uit wat ik neem. Vanaf de donderdag gaat het toch fout Undecided
Mahut won de eerste 31 punten op rij op service in zn partij tegen Kubot. Dat zijn bijna 8 lovegames op rij Notworthy
Of het zegt iets over de returnkwaliteiten van Kubot?
WTF? Nja als Mahut in topvorm is kan hij vrijwel iedereen hebben.
Hmm mijn team staat ook, het is ook hier een "feestteam".
Even vergeten dat de deadline straks al is. Maar even snel wat aanklikken.
Ik vind mijn team echt lachen, gieren, brullen Hakkuh
Normaal is Monfils een must-pick in Parijs, maar ik vind het dit jaar link met Llodra/Lopez in R2 en Potro in R3. Mocht dat allemaal goed gaan wacht Tsonga in R4, ik zie Monfils niet al die potjes winnen.
Het kan alle kanten op deze week.

Hopelijk wordt het lachen, gieren, brullen. :8:
mindlight Wrote:Normaal is Monfils een must-pick in Parijs, maar ik vind het dit jaar link met Llodra/Lopez in R2 en Potro in R3. Mocht dat allemaal goed gaan wacht Tsonga in R4, ik zie Monfils niet al die potjes winnen.
Monfils is altijd een must-pick dit toernooi idd. En zeker met de loting en de gegevens van deze week.
Ik heb nog een speler in mijn team waar ik het niet mee eens ben. Maar de alternatieven passen niet lekker..... 11 minuten nog.
Niet zenuwachtig worden!
_Tampie Wrote:Ik heb nog een speler in mijn team waar ik het niet mee eens ben. Maar de alternatieven passen niet lekker..... 11 minuten nog.
Ik hoop voor je dat het niet Del Potro is...
8 S. Stakhovsky Parijs 0 out 755
9 D. Young Parijs 0 out 984
10 I. Kunitsyn 0 out 751

vs.

8 J. Tipsarevic Parijs 10 in 2305
Ad Wim Wrote:niet Del Potro is...

Want?
die is al een dag out
Die speelt niet. Jammer genoeg heeft de top 10 opgelet.
Gaat Djoko nog afzeggen, wat denken jullie? Lang over Troicki getwijfeld.
Ik bedacht vanmorgen op de fiets dat ik Tipsa nog ging vervangen door wat anderen, maar ik heb er niet meer aan gedacht omdat NAC-Vitesse dit weekend was.
Achteraf gezien ben ik er niet rouwig om. Heb ik er tenminste nog 1 die Tampie niet heeft. Flinke tegenvaller, ik dacht dat Tampie zeker Stepanek zou missen en misschien ook Davydenko en Berdych.
De halve finale zie ik Tsonga-Monfils worden, maar die zou Tampie zeker niet missen.
_Tampie Wrote:Gaat Djoko nog afzeggen, wat denken jullie? Lang over Troicki getwijfeld.

ik denk Ja
Mayer als enige echte troef, dat was te verwachten. Benneteau verrassend weinig gekozen met zijn loting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9