FTM Forum

Full Version: ABN AMRO WTT 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
??? Van stap 3 naar 4 in de reservering schiet ik steeds terug. Misschien iets met m'n beveiliging??? Zal het eens op m'n prive proberen vanavond.
_Tampie Wrote:??? Van stap 3 naar 4 in de reservering schiet ik steeds terug. Misschien iets met m'n beveiliging??? Zal het eens op m'n prive proberen vanavond.

Thuis gebeurt hetzelfde. Wat een kutsite. Iemand het toevallig ook geprobeerd? Heel frustrerend.
Maar even firefox gedownload en daarmee even kijken.
Niet geprobeerd!
_Tampie Wrote:Maar even firefox gedownload en daarmee even kijken.

ik heb de kaarten ook besteld via de site.
Ging prima.
Zie bijlage, als ik dat schermpje zie, dan verspringt het na 0,5 seconde en ga ik weer terug naar de vorige pagina. Ik snap er niks van. Kan iemand anders even een poging wagen?
Ik kom er wel doorheen als ik geen stoelen selecteer, maar voor 'best beschikbaar' ga. Dan worden plaatsen in vak Gh toegewezen. Zeg het maar.... Anders moet iemand anders even bestellen. Of klopt het dat je geen stoelen kan selecteren?
je kan alleen een vak selecteren. :8:
Hier echt geen problemen tampie...met of zonder stoelen selecteren kom ik tot stap 4. Vreemd
Waar moet je een vak selecteren dan? Bij het keuzeboxje Sectie kan ik alleen 'Best Beschikbaar' kiezen, als ik de plattegrond open, dan kan ik niet anders dan plaatsen aanklikken.
En als ik dus voor 'Best beschikbaar' kies, dan gaat hij niet voor onze 'beste keus' uiteraard :angry:
Als ik op de plattegrond klik moet ik eerst op een vak klikken, dan komen de stoelen in dat vak tevoorschijn en kies ik de stoelen door er op te klikken
Ja, sorry, eerst klik je op een vak in die plattegrond, maar je kan er niet uit dan voordat je ook een stoel kiest.
nee dat klopt, die checkout knop wordt pas actief na het kiezen van een stoel
Dus kan Hag, Scholten, ML of Ad even 5 stoelen in het juiste vak proberen? Als het voorschieten een probleem is wil ik wel eerst het hele bedrag overmaken en daarna collecteren. Of jullie moeten een ander vak ook best vinden. Ik lees het morgen wel, ik ga offline.
Hmm, ik heb het geprobeerd, maar krijg hetzelfde als Tamp.
Ga het eens met Chrome proberen.
Hahaha, wat een kutsite.
Het lukt nu wel om verder te gaan, maar ik kom telkens op andere stoelen uit dan ik selecteer.

Ik selecteer er 5 naast elkaar, maar bij de check-out, kom ik op 3 en 2 uit, op verschillende rijen.
Hop, gelukt!
:eten:
Goeie zaak!
Top Ad, bedankt voor de hulp. Ik maak het direct even over naar je.

edit; geld is onderweg.
Ad Wim Wrote:Hahaha, wat een kutsite.

Wel blij dat ik niet de enige ben met problemen bij die @@#$$%-site, ik dacht al dat het aan mij lag.
Ik heb het ook overgemaakt. Mooie forumclub bij elkaar die woensdag.
Tampie, jij hebt toch geen moeite met af en toe wat gescheld of juichkreten van met name Haggie of Stille? ;-)
Scholten! Wrote:Ik heb het ook overgemaakt. Mooie forumclub bij elkaar die woensdag.
Tampie, jij hebt toch geen moeite met af en toe wat gescheld of juichkreten van met name Haggie of Stille? ;-)

Komt goed. Ik heb nog wel wat anekdotes waaruit dat blijkt maar die bewaren we voor de 15e Wink
_Tampie Wrote:
Scholten! Wrote:Ik heb het ook overgemaakt. Mooie forumclub bij elkaar die woensdag.
Tampie, jij hebt toch geen moeite met af en toe wat gescheld of juichkreten van met name Haggie of Stille? ;-)

Komt goed. Ik heb nog wel wat anekdotes waaruit dat blijkt maar die bewaren we voor de 15e Wink

Ik en juichkreten? :roll: :razz:
Leuk veld tijdens de Q

Bachinger
A Beck
K Beck
Bemelmans
Berrer
Brands
De Voest
Gabashvili
Hajek
Mahut
Mannarino
Roger Vasselin
Viola
Schoorel

Op zondag ga ik wel effe een kijkje nemen denk ik
Als je het vergelijk met vorig jaar

Q - First Round
(1)Philipp Petzschner (GER) d. (WC)Jannick Lupescu (NED) 6-0 6-2
Dmitry Tursunov (RUS) d. (7)Igor Sijsling (NED) 6-3 7-6(3)
(2)Julien Benneteau (FRA) d. Stephane Bohli (SUI) 6-7(3) 6-3 6-2
(8)Benoit Paire (FRA) d. Matwe Middelkoop (NED) 6-4 6-4
(3)Mischa Zverev (GER) d. (WC)Micke Kontinen (FIN) 6-1 6-3
Sergei Bubka (UKR) d. (6)Yuri Schukin (KAZ) 6-3 6-4
(4)Grigor Dimitrov (BUL) d. (WC)David de Goede (NED) 6-1 6-2
Evgeny Korolev (KAZ) d. (5)Marsel Ilhan (TUR) 7-6(3) 4-6 6-4
En hier de lijst van de dubbels:
Mirnyi/Nestor
Llodra/Zimonjic
Lindstedt/Tecau
Bhupati/Bopanna
Fyrstenberg/Matkowski
Marach/Peya
Qureshi/Rojer
Cermak/Polasek
Gasquet/Ljubicic
Granollers/Lopez
Schitterende q's, heb wel een zwak voor die Duitsers en uiteraard Bemelmans. Viola ook mooi, maar die zal het wel niet gaan halen.
Voor welk vak hebben jullie nu kaarten? Ik ga er van uit dat ik er bij ben maar hou nog even een slag om de arm. Beetje last van vallen en opstaan momenten. Dinsdag ga ik met Roffaboy, das maar 3 1/2 uur ofzo en koop die avond dan direct een kaart voor woensdag
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9