FTM Forum

Full Version: ABN AMRO WTT 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Meestal 2
Lopez OUT
Jansoe Wrote:Lopez OUT

thnx
HUTA!
Echt wel een lastig weekje zo. Zeker met de DC in het achterhoofd.
En 2 bp voor Huta in de tweede!
Lekker Huta.
En winst voor Huta! Mooi zeg.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://nos.nl/video/340270-federer-voorziet-topfunctie-krajicek.html">http://nos.nl/video/340270-federer-voor ... jicek.html</a><!-- m -->

Doet Fed hier nou even een Ivo Niehetje?
Als iemand het mag..
Llodra - Potro en Bachinger - Baghdatis voor ons morgen?
Ik hoop het, naar ik vrees Berdych. Denk wel dat we veel potten hebben.
2 jaar op rij Berdych, dat zou wat zijn. :roll:
Wat een topprogramma! Zowel Potro als Berdych en op 3 banen singles. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Potro en Berdych beide is mooi! Dat er verder ook nog wat niets zeggende potjes bezig zijn doet er niet zoveel toe omdat die exact tegelijk zijn met Potro en Berdych.
Alleen Llodra - Potro kan een leuke wedstrijd worden...
Del Potro en Berdych in 1 sessie, mijn 2e en 3e favorieten na Nadal (Berdych wel op gepaste afstand)... Hmm... Dat kan/mag ik niet laten schieten. Grappig ook dat mijn nr. 4 in de avondsessie mag aantreden. Nee, niet Federer Wink PHM.
Leuk programma idd, goede motivatie om in ieder geval 11:00 klaar te zitten!
Ik moet wel weer om 17:00 weg dus tussendoor een beetje biertijd zoeken!
centre court Wrote:Potro en Berdych beide is mooi! Dat er verder ook nog wat niets zeggende potjes bezig zijn doet er niet zoveel toe omdat die exact tegelijk zijn met Potro en Berdych.
Ik vind juist Berdych nietszeggend. Zie dan veel liever een van de andere, spannendere potjes.
Ach wij vinden dan een wedstrijd als Bogo-Stakhy nog wel aardig omdat we ze met een spel hebben of ze eens willen zien tennissen, maar je kan een leek natuurlijk niet wijs maken dat je liever Bogo, Karol Beck, Staky, Bachinger etc liever ziet spelen dan Berdych. En wie zegt dat dat spannende potjes worden?
Leuk programma, niet meer niet minder. Ben benieuwd naar Bachinger en zo'n beukpotje Nieminen-Kubot is ook niet verkeerd. Del Potro-Llodra is natuurlijk het hoogtepunt! Berdych laat ik wellicht deels aan me voorbijgaan, brave schoonzoon.
centre court Wrote:Ach wij vinden dan een wedstrijd als Bogo-Stakhy nog wel aardig omdat we ze met een spel hebben of ze eens willen zien tennissen, maar je kan een leek natuurlijk niet wijs maken dat je liever Bogo, Karol Beck, Staky, Bachinger etc liever ziet spelen dan Berdych. En wie zegt dat dat spannende potjes worden?
Wat kan mij het nou schelen wat een leek vindt? We praten hier toch met kenners en liefhebbers onder elkaar over een programma? En natuurlijk zijn die potjes een stuk spannender dan Berdych. Dat weet een leek zelfs.
Positief voor Seppi!!!!


Philipp Kohlschreiber moest vorige week het Davis Cup-ontmoeting Duitsland-Argentinië wegen maagproblemen laten schieten. Daardoor was het onzeker of de 28-jarige Duitser wel op het ABN AMRO World Tennis Tournament zou spelen, maar hij ging toch tegen Marcel Granollers de baan op. En met succes. Kohlschreiber klopte de als achtste geplaatste: Granollers: 6-1, 1-6, 6-4.

“Eigenlijk ben ik niet helemaal fit,” bekende Kohlschreiber terwijl hij na afloop op de hometrainer in de kleedkamer zat. “Ik heb alles gegeven wat ik had. De twee snelle sets waren in mijn voordeel en daarnaast werd er door ons ook nog een service-volley gespeeld zodat de punten kort bleven. Ik ben moe, maar voldaan met de overwinning. Ik ga wel een dagje rust vragen voor het duel in de tweede ronde tegen Andreas Seppi.”
Davy speelde erg goed moet ik zeggen.

Kwartfinales waarschijnlijk:

Federer - Nieminen
Davydenko - Gasquet
Troicki - Del Potro
Seppi - Berdych

Zie ik vrijdagavond iig 2 leuke wedstrijden.
Ook Seppi kan Berdych het lastig maken denk ik.
Ik zie nu zelfs 2-2 in hth.
Seppi was een paar punten af van een nederlaag tegen fucking de voest he.
centre court Wrote:Seppi was een paar punten af van een nederlaag tegen fucking de voest he.

onderschat de voest niet :8:
Topavond gehad! Haase was bagger, maar davy verdiende het met zijn goede spel. Van youzhny wederom genoten! Wat is het toch een technisch fijne speler. Verder veel bekenden gezien en gesproken. Blijft gaaf zo'n toptoernooi in je eigen stad. Heb oa met pascal kamperman van sport 1 gesproken over oa het uitzendschema. Morgen ben ik er bij, waarschijnlijk de hele dag. Later in de week en op zaterdag waarschijnlijk ook. Was samen met roffaboy en hij is iemand tegengekomen die vip kaarten regelt :-)
Ga nu met Haggie richting R'dam. Stille, Ad en Tamp tot straks. Zal niet overdreven druk op de weg zijn neem ik aan, dus denk dat we niet heel veel zullen missen.
Veel plezier!

Af en toe even een verslagje of foto :8:
T-mobile op Iphone gaf me gisteren wel wat problemen (bereik) Maar goed toen was het ook veel drukker dan vandaag overdag. Ik moet de 1e set bij Baghdatis-Bachinger laten schieten. Ik zie de boys rond 1200-1215
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9