FTM Forum

Full Version: ABN AMRO WTT 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Ad heeft ze besteld, hij ging voor HJ of HF, maar ik weet niet wat het geworden is.
1 Federer, Roger SUI 3 - DC
2 Berdych, Tomas CZE 7 - DC
3 Del Potro, Juan Martin ARG 11 - speelt niet in DC
5 Dolgopolov, Alexandr UKR 15 - speelt niet in DC
6 Gasquet, Richard FRA 19 - speelt niet in DC
7 Lopez, Feliciano ESP 20 - speelt niet in DC
8 Troicki, Viktor SRB 22 - DC
9 Granollers, Marcel ESP 27 - DC
10 Ljubicic, Ivan CRO 30 - speelt niet in DC
11 Bogomolov Jr., Alex RUS 34 - DC
12 Youzhny, Mikhail RUS 35 - DC
13 Seppi, Andreas ITA 38 - DC
14 Tursunov, Dmitry RUS 40 - speelt niet in DC
15 Davydenko, Nikolay RUS 41 - DC
16 Kohlschreiber, Philipp GER 43 - DC
17 Baghdatis, Marcos CYP 44 - DC
18 Haase, Robin NED 45 - DC
19 Llodra, Michael FRA 47 - DC
20 Kubot, Lukasz POL 57 - speelt niet in DC
21 Stakhovsky, Sergiy UKR 62 - DC
22 Petzschner, Philipp GER 63 - DC
23 Rosol, Lukas CZE 70 - DC
24 Kunitsyn, Igor RUS 71 - DC
25 (Q)
26 (Q)
27 (Q)
28 (Q)
29 (WC) De Bakker - DC
30 (WC) Huta Galung - DC
31 (WC)
32 (WC)

Alternates
IN Cipolla, Flavio ITA 75 - speelt niet in DC
1. Nieminen, Jarkko FIN 77 - DC
2. Mahut, Nicolas FRA 80 - speelt niet in DC
3. Kukushkin, Mikhail KAZ 91 - DC
4. Bachinger, Matthias GER 94 - speelt niet in DC
5. Beck, Andreas GER 98 - speelt niet in DC
6. Russell, Michael USA 99 - speelt niet in DC

In de top dus 2 risico's dan een paar niet maar buiten de top 20 wel weer veel mannen die DC spelen.
Cipolla is al IN. Je bent een nummer 4 vergeten
Stille Wrote:Cipolla is al IN. Je bent een nummer 4 vergeten

D'r staat toch 'IN' voor Cipolla z'n naam?
4 was Soderling, die is OUT dus is niet relevant....
Wij zitten Hg, rij 16. Ik stuur de kaartjes dit weekend wel even naar iedereen door, zodat er geen gezeik is als ik vertraging heb.
Tot nu toe alleen nog de verwachte Soderling OUT, dat is gunstig. In San Jose en Sao Paolo zijn er al meer OUT.
Voordeel is ook dat er maar weinig echt van een ander continent moeten komen.
_Tampie Wrote:
Stille Wrote:Cipolla is al IN. Je bent een nummer 4 vergeten

D'r staat toch 'IN' voor Cipolla z'n naam?
4 was Soderling, die is OUT dus is niet relevant....

Stille :yellow:
Tursunov OUT, Nieminen IN.
Lullig voor Scholten.
Sijsling krijgt wc voor hoofdtoernooi.

PHM krijgt wc voor Q-toernooi.
Ik heb een vraag over die 4e WC die daar nog staat. Weet iemand wanneer die bekend gemaakt wordt of lossen ze dat anders op?
Door het verlies van wawrinka zal federer sowieso woensdag-, donderdag-, vrijdagavond spelen
zweeler Wrote:Ik heb een vraag over die 4e WC die daar nog staat. Weet iemand wanneer die bekend gemaakt wordt of lossen ze dat anders op?

Dat is een wc voor de buitencategorie spelers dacht ik.

Dus alleen als een top 4 speler toch mee wil doen, dan kan die wc worden gebruikt.
Zie nu een stukje van de pot van Haase, wat een grap die Paukku. Daar wint buurs serieus nog van.
thxs Ad! :8:
Die 4e WC zal niet gebruikt worden en naar een alt gaan. Loting zal zo bekend zijn
Haase-Davydenko
De Bakker-Troicki
Huta Galung-Ljubicic
Sijsling-Nieminen

Federer-Mahut
Del Potro-Llodra

De rest volgt zsm
Potro 1 rondje dus.
Llodra komt pas di hier aan. Potro is hier op tijd al en die zal er klaar voor zijn
centre court Wrote:Potro 1 rondje dus.

Waarom potro 1 rondje?
Draw staat inmiddels op ATP Site en toernooisite. Schoorel-Minar en winnaar Berrer-PHM pff
Uiteindelijk dus maar 2 terugtrekkingen voor de loting, geen slechte score.
buurs Wrote:
zweeler Wrote:Ik heb een vraag over die 4e WC die daar nog staat. Weet iemand wanneer die bekend gemaakt wordt of lossen ze dat anders op?

Dat is een wc voor de buitencategorie spelers dacht ik.

Dus alleen als een top 4 speler toch mee wil doen, dan kan die wc worden gebruikt.

Thanks, ik zag het hoe ze dat opgelost hadden. Had ik nog niet eerder gezien. Dit is duidelijk een leerjaar voor ons, wel goed dat we nu ook meer spellen voor kleinere toernooien doen dan rollen we er wat sneller in en gaat het volgend jaar allemaal wat soepeler.
Schoorel is toch als hoogstgeplaatste q-finale-verliezer de eerste LL? Of wordt daarvoor nog geloot?
Nee, loting is alleen bij GSs. Dus hij is idd de 1e LL.
Ik heb de qualies Rotterdam er even ingezet en Schoorel en Hajek onderaan toegevoegd. Tevens heb ik de spelers die in Sao Paulo de laatste ronde q spelen onderaan toegevoegd. Q's in San Jose zijn allemaal buiten 150.
Quote:Roger Federer speelt zijn eerste wedstrijd in het 39e ABN AMRO World Tennis Tournament op woensdagavond 15 februari om 19.30 uur. Hij neemt het dan op tegen Nicolas Mahut uit Frankrijk.

Toernooidirecteur Richard Krajicek maakt eveneens bekend dat Roger Federer, als hij de eerste ronde wedstrijd wint, zijn tweede ronde partij zal spelen op donderdagavond 16 februari, eveneens om 19.30 uur.

Zoals te verwachten was. Ik twijfel een beetje om de woensdagavond erbij te pakken.
Inmiddels is de OOP er voor morgen:

cc voest-seppi, sijs-nieminen, troi-bakker, dubbel en 's avonds haase-davy en you-kunitsyn
c1 granollers-kohl

dus wat zijn er nog voor 1e ronde partijen voor woensdag over : Echte krakers ! bogo-stakkie pff, Beck-Pet pff, Bagh-Bach pff, Berdych-Rosol en Llo-Potro. Deze worden zeer waarschijnlijk overdag gespeeld. 's avonds speelt dan Fed tegen Mahut en een 2e ronde partij. Overigens denk ik dat er overdag ook een 2e ronde wordt gespeeld. Ik weet na jaren wel zo'n beetje hoe ze het daar plannen
Mooie close potjes idd! Laten ze Berdych maar 's avonds zetten dan, die hoef ik niet te zien.
Llodra-Potro zal zeker wel overdag zijn dan! \Big Grin/

Er zijn toch vaak al 3 2R partijen op woensdag, of maar 2?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9