FTM Forum

Full Version: Doha / Brisbane / Chennai
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Alweer aardig wat afmeldingen, een paar dagen voor de start, waaronder helaas ook Haase. Problemen met z'n visum...
Thiemo is wel gegaan zag ik.
Ja speelt Q
Stille Wrote:Ja speelt Q
Dat weten we nu wel :8:
Volgens vriend Somdevvvv is het niet al te best weer in Chennai.
Volgens raonic ook. Zijn koffers zijn ook al niet aangekomen
Thiemo tegen brugues davi (7) had makkelijker gekund
En gewonnen 75 76. Prima! Staat toch 100 plaatsen hoger op de ranking
In 2e ronde tegen Juan Sebastian Cabal die 6-0 6-0 won een Indier :Big Grin Cabal staat nu 248e op ranking. Mocht hij deze winnen dan zeer waarschijnlijk tegen Van de Merwe. Go Thiemo!
Hop Jesse en Igor winnen simpel van resp Klizan en Marchenko. Topdag voor de Nederlanders
Allemaal de beste wensen voor 2012!!!

Thiemo dik gewonnen van Cabal. Volgens hem zelf stukken beter gespeeld dan gisteren. Morgen speelt ie tegen van de Merwe voor 1 plek in het hoofdtoernooi.
Vanmiddag spelen Jesse en Igor hun 2e Q ronde Doha tegen resp Ward en Lacko. Bij winst Jesse tegen winnaar Zemlja/Meffert. Igor bij winst tegen winnaar Bautista-Phau
Thiemo leidt 4-2 tegen vd Merwe
6-2 6-4, netjes Thiemo! Op naar een mooie revival in 2012?
3 zeges in straight sets. Klasse!
Zal mooi zijn als Jesse en Igor hetzelfde kunnen doen.
Kan een mooi jaar worden voor Thiemo als ie eens een tijd fit blijft.
Geeft bij jullie <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.livescore.com">www.livescore.com</a><!-- w --> ook alleen de tussenstanden Chennai?
Je moet ook deze gebruiken:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://tipex.cz/?page=live&sekcia=tenis">http://tipex.cz/?page=live&sekcia=tenis</a><!-- m -->
Center court heeft zeker nog nooit van het atp scorebord gehoord :-) ik gebruik overigens ook altijd tipex
Sijs en Huta begonnen.
Gaan er beide in 2 sets af...

Galung pakt maar 3 games #-o
Niet zo gek. Die is pas net terug van een zware blessure.
Benjamin Becker staat ook weer eens tussen de deelnemers...dat is lang geleden 8-[
Kraai Wrote:Benjamin Becker staat ook weer eens tussen de deelnemers...dat is lang geleden 8-[

Als het nou Boris was geweest, ala...
Teampje staat voor de eerste week. Het is wel een testweek, maar dat maakt het fanatisme niet veel minder natuurlijk! Ik heb er weer zin in, maar helemaal in de Aus Open. Toch wel bepalend voor het jaar, al is het maar de beleving die je krijgt door een goede AO, die je voldoende toewijding geeft om de volgende toernooien goed te presteren!
Ik vind de AO altijd redelijk cruciaal. Als je direct (dik) achter ligt is het moeilijk je eigen spel te spelen. Je gaat toch onnodig forceren, of je nu wil of niet.
Met de stats gaat het nog niet helemaal lekker....
zijn weer hersteld, statistieken hebben altijd een beetje moeite de eerste week omdat er geen vorige week is.
Gaat lekker met Murray...
Tegen 1 uur vanmiddag Bakker-Lu, laat maar eens zien wat je wil!
Pages: 1 2 3