FTM Forum

Full Version: Bekerfinale: Ajax - PSV
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
@Fabian: Doe dat nou niet. Van de 11.000 zijn er weer heel veel gloryhunters bij die anders nooit in een stadion zitten. Die discussie hebben we al een keer gehad, don't go there again!
Je moet in het bezit zijn van een seizoenskaart Ekslet, dus de meesten zullen zo nu en dan echt wel in een stadion komen.
Dugarry Wrote:Je moet in het bezit zijn van een seizoenskaart Ekslet, dus de meesten zullen zo nu en dan echt wel in een stadion komen.

:| , lijkt me niet. CC lijkt me genoeg!?
Bij Ajax helaas niet, daar ze al 35.000 seizoenskaartjhouders hebben ofzo. Dan de SCC en dan pas de gewone CC.
Ekslem Wrote:@Fabian: Doe dat nou niet. Van de 11.000 zijn er weer heel veel gloryhunters bij die anders nooit in een stadion zitten. Die discussie hebben we al een keer gehad, don't go there again!

psv, famous for not travelling....

Maar goed, ons gloryhunters nemen terwijl jullie allemaal vrienden en kennissen mee mogen nemen op je kaart ?!

Bij ons moeten de seizoenskaarthouders zelfs nog een CC aanvragen aangezien de seizoenskaart niet op hun naam staat....

:eeeek:
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:@Fabian: Doe dat nou niet. Van de 11.000 zijn er weer heel veel gloryhunters bij die anders nooit in een stadion zitten. Die discussie hebben we al een keer gehad, don't go there again!

psv, famous for not travelling....

Maar goed, ons gloryhunters nemen terwijl jullie allemaal vrienden en kennissen mee mogen nemen op je kaart ?!

Bij ons moeten de seizoenskaarthouders zelfs nog een CC aanvragen aangezien de seizoenskaart niet op hun naam staat....

:eeeek:

Icon_question
Seizoenskaart is niet geheel persoonsgebonden Dug...
Vriend van mij heeft er 3 op 127 en verpatst ze aan 2 vrienden van hem, aangezien die anders 10 jaar op de wachtlijst moeten....

Alleen kan je dan geen uitkaart nemen, en de naamsverandering-procedure is een 2-jarig iets... #-o
pfffff
Bruine bonen gegeten, Dugarry?
Hasjeeeeee
Ajax.nl meldt dat als Ajax er zondag in slaagt PSV te verslaan in de finale van het toernooi om de Gatorade Cup, de selectie maandag 8 mei gehuldigd zal worden op het Leidseplein. De huldiging zal dan plaatsvinden om 19.45 uur maandagavond op het bordes van de Stadsschouwburg. De gemeente Amsterdam biedt Ajax de huldiging op het Leidseplein aan. Ajax en de gemeente Amsterdam hopen op een fraaie, succesvolle finale en een prachtig en gepast eerbetoon in het hart van de stad.
Ajax Netwerk
Ajax laat weten de gemeente dankbaar te zijn voor het genereuze gebaar en roept zijn supporters met klem op de eventuele huldiging waardig en zonder wanordelijkheden te laten verlopen.

:lol: Na zo'n seizoen een huldiging.. als compensatie voor de vele nederlagen mogen ze een keertje de stad slopen zeker. :roll:
Peter Wrote:Ajax.nl meldt dat als Ajax er zondag in slaagt PSV te verslaan in de finale van het toernooi om de Gatorade Cup, de selectie maandag 8 mei gehuldigd zal worden op het Leidseplein. De huldiging zal dan plaatsvinden om 19.45 uur maandagavond op het bordes van de Stadsschouwburg. De gemeente Amsterdam biedt Ajax de huldiging op het Leidseplein aan. Ajax en de gemeente Amsterdam hopen op een fraaie, succesvolle finale en een prachtig en gepast eerbetoon in het hart van de stad.
Ajax Netwerk
Ajax laat weten de gemeente dankbaar te zijn voor het genereuze gebaar en roept zijn supporters met klem op de eventuele huldiging waardig en zonder wanordelijkheden te laten verlopen.

:lol: Na zo'n seizoen een huldiging.. als compensatie voor de vele nederlagen mogen ze een keertje de stad slopen zeker. :roll:

Word je nou niet ongelofelijk moe van jezelf met dat denigrerende gedoe telkens :roll:
Sommige mensen met kritiek hebben tenminste nog iets inhoudelijks te melden.........
Als PSV wint pakken we 2, 3 of 10 pilsjes en gaan we over tot de orde van de dag, ik kan geen huldiging meer zien na de laatste jaren..
waf Wrote:moest er trouwens binnenkort niet weer eens een pint gedronken worden? kun je niet wat vaten inslaan bij dat travian?



:eeeek: waf zegt ook wel eens zinvolle dingen :eeeek:
Gaan we zeker binnenkort doen, we bellen
Ik zeg 1-0
Ik zeg kijk naar een ander net.
Ricochan Wrote:Ik zeg kijk naar een ander net.

Nu zie ik het. Handbal op NL2!
Dan maar een dvd'tje erin....
Lekker hoor Vink, prima aangevoeld! :crazy: :letitallout:
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
ZO dat was weer een makkie.
Huntelaar in Oranje!! =D> =D>
Blind & Ajax gefeliciteerd. =D>
Mag ik op deze plaats de tuchtcommissie erop attent maken, dat de altijd vriendelijk en jolig lachende Gomes, een schorsing van een wedstrijdje of 14 verdient. :oops:
Altijd mooi, feestende Ajacieden in de Kuip =D>
=D> prachtig!!!!
Boakye man of the match!!

Wat speelde die goed zeg.
alle sportieve (dus iig niet recreantb, dugarry en matador) ajaxaanhang gefeliciteerd Sad
Hoef Wrote:
waf Wrote:moest er trouwens binnenkort niet weer eens een pint gedronken worden? kun je niet wat vaten inslaan bij dat travian?



:eeeek: waf zegt ook wel eens zinvolle dingen :eeeek:
Gaan we zeker binnenkort doen, we bellen

ik vind vaten inslaan bij travian helemaal niet zinvol. :razz:

feli hoor, terechte zege, vnl door de overduidelijke handsbal van lamey en het geloof van huntelaars, echt een klasbak.

wat waren die beasly en affelay matig zeg. en als zo'n ball dan zo gaat lopen prutsen op het end....

de sfeer zag er ook goed uit. toch wel treurig dat dit door alle supportersproblemen niet in een volle kuip kan. :|
Huntelaar Notworthy
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8