FTM Forum

Full Version: Bekerfinale: Ajax - PSV
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
Ik wil wel getuigen, ik kon het goed zien! Icon_twisted
Doe klaas jan incestkop en ooijert dan ook gelijk even een schorsing.
Ekslem Wrote:
Quote:Vooronderzoek naar PSV-keeper Gomes

Uitgegeven: 10 mei 2006 14:50
Laatst gewijzigd: 10 mei 2006 14:50

ZEIST - De aanklager betaald voetbal van de KNVB is woensdag een vooronderzoek begonnen naar PSV-doelman Gomes. De keeper zou zondag in de bekerfinale tegen Ajax hebben nagetrapt in de richting van Wesley Sneijder.

Gomes heeft tot 15 mei de tijd een schriftelijk verweer in te dienen bij de voetbalbond.


Hakkuh die braziliaanse kutschooier!
"Iek brief sstjoeren voer sstjraf van kaaenveebee. Iek kesskjopt naar Esjneijder. Iek denke Esjneijder bal. Iek zien Esjneijder nie bal. Iek nie nok keer skjoppen. Iek braaf. Iek lache, ja? Iek weer lache, iek goe in lache! Nie sjtraf dan. Okay?"
Waarschijnlijk haalt ie er zijn favoriete woord de "Skeenbeskemmer" er ook wel bij :lol:
Nog meer goed nieuws:

Gomes mist mogelijk competitiestart wegens schorsing

Uitgegeven: 16 mei 2006 15:46
Laatst gewijzigd: 16 mei 2006 15:46

ZEIST - PSV-doelman Gomes mist mogelijk de start van het komende voetbalseizoen. De Braziliaan kreeg dinsdag van de aanklager betaald voetbal een schikkingsvoorstel van vier wedstrijden uitsluiting, waarvan één voorwaardelijk. Dit naar aanleiding van het trappen naar Ajax-speler Wesley Sneijder, tijdens de bekerfinale.
knjb
zout
wond
psv
=D>
Let op: in de eerste competitiewedstrijden zijn zowel Ajax-Fnooit (of omgekeerd) en Ajax-PSV (of omgekeerd). Kunnen de calimero's en lafjes daar weer over complotteren! :wink:
Bumme Wrote:Nog meer goed nieuws:

Gomes mist mogelijk competitiestart wegens schorsing

Uitgegeven: 16 mei 2006 15:46
Laatst gewijzigd: 16 mei 2006 15:46

ZEIST - PSV-doelman Gomes mist mogelijk de start van het komende voetbalseizoen. De Braziliaan kreeg dinsdag van de aanklager betaald voetbal een schikkingsvoorstel van vier wedstrijden uitsluiting, waarvan één voorwaardelijk. Dit naar aanleiding van het trappen naar Ajax-speler Wesley Sneijder, tijdens de bekerfinale.

1e wedstrijd: Johan Cruijffschaal
2e wedstrijd: excelsior - psv (traditie nr 1 eerste divisie-nr 1 eredivisie)
3e wedstrijd: psv- ? maar 1e thuiswedstrijd is toch nooit tegen topploeg

Meteen accepteren dus, totaal niet erg dat Moens die 3 wedstrijdjes moet keepen.
Rellen? Waar dan? :Big Grin

[Image: 13716120512.jpg]
Weer feest bij Ado na net niet degradatie

[Image: 0325_jostiband01.jpg]
Josti, josti, josti, josti band!!!!!!!!!!!

Is dit dispuutorkest nou de reden waarom je nog steeds niet bent afgestudeerd hoef? :razz:
Aan disputen wordt slechts gedaan door tweederangs scholierenclubjes, pik!
Speciaal voor mijn Eindhovense vrienden dit mooie plaatje:

[Image: 1982222174_1999999055_absajax_aanvoerderStam.jpg]
Hey speelt die uitgerangeerde ouwe vent nu bij ajaks?
:wink:
Volgens mij zittie nog steeds bij PSV hoor!

[Image: 234506_MEDIUMSQUARE.jpg]
Treesong Wrote:Volgens mij zittie nog steeds bij PSV hoor!

[Image: 234506_MEDIUMSQUARE.jpg]

Nee joh, hij bedoelt deze, maar die zit nog gewoon in Rotterdam-Zuid.

[Image: 1977832285_1999999825_Lodewijks01_pro192-221.jpg]
Ok ieder team heeft dus schijnbaar verplicht een OPA in het team =D>
Ricochan Wrote:Ok ieder team heeft dus schijnbaar verplicht een OPA in het team =D>

Das inderdaad verplicht, net als de troetel-allochtoon mag ook de knuffel-OAW-er niet ontbreken.
Bumme Wrote:
Ricochan Wrote:Ok ieder team heeft dus schijnbaar verplicht een OPA in het team =D>

Das inderdaad verplicht, net als de troetel-allochtoon mag ook de knuffel-OAW-er niet ontbreken.

En niet te vergeten: een mascotte in een grappig dierenpak met masker. Zo heeft Ajax een Baviaan op de loonlijst:

[Image: 397492_MEDIUMSQUARE.jpg]
Bumme Wrote:Speciaal voor mijn Eindhovense vrienden dit mooie plaatje:

[Image: 1982222174_1999999055_absajax_aanvoerderStam.jpg]

Na de fruitschaal van johan is het einde seizoen voor deze judas..
Let ook op de aanvoerdersband. Men heeft in A'dam (en verre omstreken?) veel vertrouwen in 'm.
realphoolie Wrote:judas

sloeber
Bumme Wrote:Speciaal voor mijn Eindhovense vrienden dit mooie plaatje:

[Image: 1982222174_1999999055_absajax_aanvoerderStam.jpg]

[Image: Alex04-05%20(4).jpg]

Dan sta je als PSV zijnde al met 1-0 voor, zelfs als Jaap eindelijk eens een seizoen fit kan blijven. Als je dan naar de rest van de achterhoede+keeper gaat kijken wordt helemaal duidelijk waarom Ajax nog steeds een achterstand goed te maken heeft! Undecided
Xtragaap4de
Peter Wrote:Dan sta je als PSV zijnde al met 1-0 voor, zelfs als Jaap eindelijk eens een seizoen fit kan blijven. Als je dan naar de rest van de achterhoede+keeper gaat kijken wordt helemaal duidelijk waarom Ajax nog steeds een achterstand goed te maken heeft! Undecided
=D>
Peter, je lijkt mijn zoontje van 5 wel. Sinds die op school zit, is alles van anderen stom en van hem is alles groter, beter, langer, duurder, meer etc.etc.
Das niet aardig van je. Mukkus. Peter zit al in groep 5 en wil graag serieus genomen worden.
Achterste rij, vierde van links, gok ik. Linksvooraan, is dat je vriendinnetje, Peter?

[Image: Groep%205-6.JPG]
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8