FTM Forum

Full Version: Davis Cup 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6
Of die Schoorel moet weer eens geblesseerd raken.
Wat staat Big Johnny weer heerlijk te spelen...Honger
Wat is dit nu weer, 6-6 5e set. Dacht dat het al lang afgelopen zou zijn.
Isner - Tsonga gaat denk ik een kraker worden :eusa_drool: Honger
Heerlijke pot! Gaat Isner het weer flikken? Ik vind hem echt goed spelen op gravel. Heb destijds de partij tegen Federer gezien en nu zie ik hem ook heel prima bewegen. GRAVELBIJTER :eusa_clap:
Wat een held joh. Even eigenhandig Zwitserland uit en Frankrijk uit op gravel paken.
Spanje uit lijkt me echter een brug te ver.
Tuurlijk Johnny NID:eusa_clap:
Isner is inderdaad een ware held aan het worden zo. En tussendoor nog even een TMS finale halen en de top 10 bereiken. Ben benieuwd of hij op gravel echt potten kan breken ook op de ATP tour.
Nederland thuis tegen Zwitserland !! Mooie pot tegen Federer en Wawrinka in waarschijnlijk een grote hal

Andere P/O:
Japan-Israel
Belgie-Zweden
Zuid Afrika-Canada
Brazilie-Rusland
Italie-Chili
Superloting. Hier wil ik wel heen!
Superloting? Ik had liever een wat makkelijker land gehad...
Hopen dat Federer niet meedoet, dan is er een kans.
Met wat als doel? In de wereldgroep terechtkomen en daar Zwiterland loten en dan zonder Federer? Doe mij dit scenario maar!

Nederland is tegen een hoop landen kansloos. Met deze loting zien we iig GOAT in actie.
(11-04-2012, 01:46 PM)mindlight Wrote: [ -> ]Met wat als doel? In de wereldgroep terechtkomen en daar Zwiterland loten en dan zonder Federer? Doe mij dit scenario maar!

Nederland is tegen een hoop landen kansloos. Met deze loting zien we iig GOAT in actie.

Ik denk niet dat Federer Davis Cup gaat spelen zo vlak na de US Open. En zeker niet tegen Nederland.
Of had je het over Chiudinelli...?
Michael Lammer GOAT?
Ik verwacht wel dat Federer DC gaat spelen, omdat hij volgend jaar hoe dan ook wereldgroep zal willen spelen.
Zo niet is Chiudinelli ook zeker een held! Net als Wawrinka.

(11-04-2012, 02:03 PM)Stille Wrote: [ -> ]Michael Lammer GOAT?

Volgens mij was jij degene die het over Federer had....
Ik zeg niet dat hij GOAT is. Misschien is het Wawrinka wel :-)
Ik wist helemaal niet dat het gewoon bij mij om de hoek is. Zijn er nog mensen die gaan? Kuip?
Ik heb een kaartje voor de zaterdag, pak sowieso het feest van zaterdag mee en wellicht ook die van vrijdag.
Oranje tulpen op je hoofd, klompen aan en met mensen op de tribune zitten die nog nooit van Wawrinka hebben gehoord... Nee niets voor mij die DC (overigens wordt dat 0-5)
Dan heb je nog nooit in het studentenvak gezeten, of een Davis Cup in het buitenland meegemaakt (Wit-Rusland en Oekraïne uit). Het draait niet alleen om het tennis maar ook om de bijbehorende feesten.
Ik ben nooit student geweest Wink
Haha je vindt het niks als supporters Wawrinka niet kennen maar je geniet wel van supporters die 90 minuten lang met hun rug naar het veld staan?
Dat is wat anders dat is ultras gedrag en die gasten weten echt wel wie er meedoen. Bovendien doet men dat niet 90 min lang maar hoort het in het repertoire
(07-09-2012, 11:01 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Ik wist helemaal niet dat het gewoon bij mij om de hoek is. Zijn er nog mensen die gaan? Kuip?

Nee ik kan niet.
Ik ook niet. Ben volgend weekend met een paar maten van me in een ver land : Sjaals in de lucht gooien, met de rug naar het veld springen, fakkels afsteken en all cops are bastards gillen Firestarter
Tot all cops are bastards dacht ik aan de ultras van Inter Milaan...
Die gooien brommers naar beneden :-)
Hehe toen ik bij Chernomorets Odessa - Shakhtar was heb ik me ook wel verbaasd over wat er allemaal de tribunes af kwam, met name uit het uitvak.
Lol, hoe kom je daar nu weer verzeild?
Op vakantie in Chisinau en Odessa, en dan erachter komen dat er een potje gespeeld wordt. Kostte nog knap moeite om aan kaarten te komen, aangezien het uitverkocht was, maar 5x de normale ticketprijs bracht ons uiteindelijk binnen (dit lijkt heel wat, maar aangezien de normale ticketprijs 2 euro is viel het nog wel mee).
Pages: 1 2 3 4 5 6