FTM Forum

Full Version: Atlanta / Gstaad / Umag
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
De database is open.
Fognini ook weer. Wat een baas.
Qualies gstaad:
brown-hanescu
crivoi-andujar
souza-haase
hernych-lopez

Dat was gisteren al bekend
Lajovic - Montanes
Kavcic - Mayer
Westerhof - Bedene
Topic - Berlocq
Toch maar voor Fognini gegaan, maar je zult zien dat hij er geen zin in heeft deze week. Zelfde als met Delbonis.
Heb ook totaal geen vertrouwen in Vis, maar toch maar gekozen aangezien hij zo goedkoop is.
Fognini lijkt me nu toch wel op ja.
Neuj, lijkt me niet. Voor een weekje zomeravondtennis is hij vast nog wel te porren, en de loting tot de SF erg eenvoudig. Desalniettemin De Bakker maar wel genomen als back-up.
Plus dat ie idd met Thiemo geen makkelijke loting heeft en nu wel echt duur is.
Volgende week is-ie pas echt duur. Met Potro ben ik hier al eens de boot mee in gegaan toen hij vier toernooien achter elkaar won en ik hem alle weken niet had volgens mij.

Matosevic gaf het ook weg trouwens, had Harrison bijna op de knieen na het verlies van de eerste set: 6-2 2-1* en iig deuce. Toen toch 2-2 maar snel 40-0 in zn eigen game. Keek ik een minuut later, stond t ineens *3-2 voor Harrison. Doh
Bijna op de knieen bij 2-6 1-2 (of 2-2) Lijkt me sterk
EDO*&%R()*&)*)(#*$)(&*!@#)*%$&*#%$

Door de warmte gisteren de deadline vergeten. 3e keer dit jaar dat ik gewoon iets van 5k aan team budget niet gebruik. Angry
Nu kan die Robredo het opeens weer wel...
Van wie vind je deze week dat ie teveel of te weinig gekozen is Ad?
Daar geeft hij over 2 dagen antwoord op
Flauwe vraag, maar ik zie het maar als compliment gezien Fognini vorige week.

Maar goed, als je erop aandringt: ik vind Fognini veel gekozen. Seppi en Robredo ook, gezien hun vorm en prijs. Harrison vind ik weinig gekozen.
Ik denk dat Seppi en Robredo zoveel gekozen zijn (en dan praat ik voor mezelf) door hun intrinsieke kwaliteit in een belabberd veld.

Qua vorm lijkt me Harrison dan weer logisch, die presteert al een jaar vrijwel niets meer. Had een vrij lastige R1 en een nog moeilijkere R2.
Aiaiai, Zverev. 5-0 voor in de 1e set, 5-4 30*-0, 6-6 3-0* en 6-6 5-3 voor in de 3e set, en dan nog verliezen. Past perfect in mijn jaar, dat wel.
Poeh die is pijnlijk ja!
Kut Zverev!

(23-07-2013, 09:50 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Flauwe vraag, maar ik zie het maar als compliment gezien Fognini vorige week.

Maar goed, als je erop aandringt: ik vind Fognini veel gekozen. Seppi en Robredo ook, gezien hun vorm en prijs. Harrison vind ik weinig gekozen.

Was niet flauw bedoeld. Ik hoop vooral op dolgo, troefje. Krijgt al zware kluif aan Bedene.
(23-07-2013, 09:56 PM)mindlight Wrote: [ -> ]Ik denk dat Seppi en Robredo zoveel gekozen zijn (en dan praat ik voor mezelf) door hun intrinsieke kwaliteit in een belabberd veld.

Qua vorm lijkt me Harrison dan weer logisch, die presteert al een jaar vrijwel niets meer. Had een vrij lastige R1 en een nog moeilijkere R2.

Seppi is echt dramatisch de laatste tijd, dus die zou ik nooit nemen.
Robredo is een optie, die kan wel winnen de finale halen in zo'n veld idd, maar die verliest de afgelopen weken van jan en alleman.

Qua Harrison heb je gelijk, maar die kost niks meer en heeft een prima loting, vond ik. Matosevic en SIjsling zijn flink uit vorm en Fish is zeer onzeker.

Istomin klasse trouwens, troefje.
Vorige week verloor Robredo in 3 sets van Delaap.
Achteraf gezien niet zo slecht.
Pff waarom blijf ik Sock toch steeds kiezen...
(24-07-2013, 10:41 AM)Mist Wrote: [ -> ]Pff waarom blijf ik Sock toch steeds kiezen...
Klasse kolonel, nu ook Monaco graag.
Hmm het gewenste scenario leek zich te voltrekken, maar De Bakker geeft een 5-1 voorsprong weg.
Bakker van 5-1 naar 5-7...

Wanneer stopt het nou eens
Wie maakt die Fognini nou een keer af?
Fognini gaat vrolijk verder, mooi hoor!
(24-07-2013, 06:24 PM)buurs Wrote: [ -> ]Bakker van 5-1 naar 5-7...

Wanneer stopt het nou eens
Pages: 1 2 3 4