FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2014
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Ongelooflijk, die Querrey. Die heeft echt nog nooit zo geod gespeeld.
Pffff dit was de kans op MP hoor.
Zo red je mp!
(25-06-2014, 09:58 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Ongelooflijk, die Querrey. Die heeft echt nog nooit zo geod gespeeld.

Toen hij Queens won was hij beter vind ik.
Wat een pot joh, wat een niveau. Zonde dat er 1 moet verliezen.

Ik vind nu vooral zijn voetenwerk en verdediging echt goed. Heb ik nooit van hem gezien.

Pff, maak die game gewoon af.
Ziek hoog niveau nu hoor.
Zo was het de hele 2e set.

Die was gewoon in trouwens.
Tsonga de eerste 5 servicegames in set 5 bij elkaar één punt tegen, in de 6e servicegame meteen matchpoint tegen. Hij overleeft het, 6-6. Ze spelen nog door.
Ik was die querrey door z'n resultaten even uit het zicht verloren maar wat staat die jongen weer te spelen zeg.
Hooguit 3 games nog, denk ik.
Ad André en Tampie met Tsonga tegen stille en Dinkelman met Querrey. In dit Stille jaar ga ik uit van een zege voor Sam!
Geen gekke dingen doen!
Heb het gevoel dat het voor Tsonga gunstig is dat die duisternis nu snel komt, Querrey zit tegen de winst aan.
De kansen zijn nu zeker voor querrey.
Tsonga raakt weinig meer, snel stoppen.

Maar lijkt er niet op dat het nog maar 1 game is voor ze stoppen.
Play suspended.
Eindelijk weer eens een overtuigende game.
Haha op verzoek van de spelers toch door!
Hmm, Jo wilde wel door. Maar denk toch dat dit in het voordeel is van de man met meer ervaring.

Haha, mooi dit. Hier gaat iemand spijt van krijgen...
Nog nooit gezien dit. Spel wordt gestaakt, spelers willen door, wedstrijd gaat toch nog 2 games verder.
Tsonga is natuurlijk wel een publieksspeler, en ze zijn op zijn hand.

Neeee, slaan die bal!
Querrey haalt in ieder geval morgen. Gelijk door naar vrijdag dan!
Pfff, so close.
Querrey heeft een freeroll nu. Klap erop!
Klasse game hoor, morgen maar afmaken dan.
Moesten zij gisteren ook al niet beide terugkomen? Weliswaar voor 1 game beide dacht ik, maar toch. 5 dagen achter elkaar aantreden voor de winnaar van morgen dus.
Wat is het nut van het doorspelen van die laatste 2 games dan? 2 games dichter bij het record, maar dat halen ze toch nooit. Of het uiteindelijk 17-15 of 16-14 is, maakt toch niet uit.
Hup Kohl en Kyrgios! Maar vooral Kohl heel belangrijk.
Kom eens op, Kohl. Fucking Bolelli is een lucky loser...
Kohlschreiber is niet fit. Net al behandeld
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10