FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2014
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Pfieuw, lucky me.
Kut, Bolelli geeft het weg.
Teringzooi. Zo close.
Lopez - Isner kunnen natuurlijk beter gelijk aan de tie-breaks beginnen...scheelt een hoop tijd Cool
Wat een Kei!
Isner en Raonic konden niks op Wimbledon totdat ik ze niet nam Undecided
Kom op F-Lo

Pfffff geeft een sp op Eigen service weg.
En pakt hem toch nog! Mooi.
Alles ligt weer stil...paar spatjes aldus organisatie.
Ze zijn weer begonnen, Cilic pakt de tiebreak!
Cilic mazzelt zich er weer doorheen.
En de 2e ook een break voor, prima Marin. Ook F-Lo 2-1 voor het gaat prima.
Klasse Flo.
(30-06-2014, 01:11 PM)Kraai Wrote: [ -> ]Lopez - Isner kunnen natuurlijk beter gelijk aan de tie-breaks beginnen...scheelt een hoop tijd Cool

Tiebreak 1 = Isner
Tiebreak 2 = Lopez
Tiebreak 3 = Lopez
Tiebreak 4 = ......
Zekerheidjes Dimitrov en Murray nu ook op de baan.

andre na Wimbledon op nummer 1?

(30-06-2014, 04:35 PM)Kraai Wrote: [ -> ]
(30-06-2014, 01:11 PM)Kraai Wrote: [ -> ]Lopez - Isner kunnen natuurlijk beter gelijk aan de tie-breaks beginnen...scheelt een hoop tijd Cool

Tiebreak 1 = Isner
Tiebreak 2 = Lopez
Tiebreak 3 = Lopez
Tiebreak 4 = ......

Het is te hopen dat Lopez hem wint, anders wordt het een lange 5e set.

Cilic heeft de beslissende break te pakken.
López gaat Isner eerder breaken dan andersom. 5e set moet ie dus kunnen winnen al kan het wel lang gaan duren dan. Liever dus gewoon maar die 4e tb pakken.

5-5 0-30. Doe het! Op 4-4 ook al 0-30 gehad. Toen 4 bommetjes.

Hij breakt!
Een break!!!
Lekker Feli. Hup Dimi en Andy.
Anderson wel heel stijf de eerste games...gaat hem niet worden zo
Ik heb na de 3e ronde al meer punten dan op RG, en zodra Murray of Dimitrov de winst pakt, al nagenoeg het dubbele van de AO.
Tampie heeft een heerlijk team.
(30-06-2014, 05:52 PM)centre court Wrote: [ -> ]Tampie heeft een heerlijk team.

Kwartfinales:
Tsonga-Cilic
Murray-Dimitrov
Lopez-Federer
Raonic-Kyrgios

Het zal voor Tsonga en Kyrgios zeker niet lukken, maar verder kan het.... Vooral Raonic-Nishi is heel belangrijk.

Op CC gaan ze langer door zeker, als het dak dicht is? Na Murray staat Djokovic-Tsonga geprogrammeerd, gaan ze die gewoon spelen als het blijft regenen?
ja die spelen ze gewoon
En nu is het droog, maar houden ze dan het dak dicht? Zou wel in het voordeel van Tsonga zijn denk ik?

Dimi keurig naar 2-0.
antomeno gaat aardig verliezen dit toernooi.
Ja, dak blijft dicht. Lekker Dimi, must-pick. Nu Murray pakken.

Allez Jo! Kan prima in deze tampieweek.

(30-06-2014, 08:10 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]antomeno gaat aardig verliezen dit toernooi.

Het gaat eindelijk weer eens een beetje naar verwachting, dan zakken de antomeno's en maartendinkelmans natuurlijk snel weg.
Hmm, Tsonga gaat hier geen set pakken. En Djokovic gaat Wimbledon winnen.
Ruimschoots favoriet idd, maar je weet het nooit.
(30-06-2014, 08:29 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Hmm, Tsonga gaat hier geen set pakken. En Djokovic gaat Wimbledon winnen.

Djokovic is de beste in dit soort wedstrijden. Alleen faalt hij de laatste tijd in de echt grote wedstrijden. Ik vind deze stelling daarom wat voorbarig.
Voorbarig zeker, maar ik kijk hier echt naar het beste tennis in tijden.
Als ie zo speelt, pakt niemand hem. Alleen Murray, maar die heeft imo nog steeds te weinig ritme om Djoko in deze vorm te verslaan.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10