FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2014
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Wat is dimitrov aan het doen? Dolgo speelt aardig maar Dimi is absoluut in slechte doen
Toch sleept ie er een vijfde uit. Come on!
Die lijkt hij eenvoudig te winnen...Knap..al was Dolgo op.
Toch netjes, blijft een dark horse zo. QF is nu wel zeker, dus flink rendabel, en dan alles of niks tegen Murray.

Toch geen dramatische dag, zeker niet als Berdych straks wint.
Van Stakh had ik wel meer verwacht, maar Jano-Hewitt was 50-50.
Bij mij moet Cilic de dag juist extra goed maken. Tot nu toe prima met Tsonga, Dimi, Lopez door en Hewitt en Kuznetsov eruit.
Gras is trouwens traag als wat dit jaar, als je Murray zo bekijkt. Ik heb nog vrijwel geen een baseline winner gezien, zelfs vlak geslagen diepe ballen worden makkelijk gehaald.
(27-06-2014, 07:58 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]Bij mij moet Cilic de dag juist extra goed maken. Tot nu toe prima met Tsonga, Dimi, Lopez door en Hewitt en Kuznetsov eruit.

Dat is dan gelukt. Afgang dat er doorgespeeld werd overigens.
Kyrgios versus Vesely. De jonge honden tegen elkaar, ben benieuwd wat ze kunnen laten zien.
Vandaag hopen op Federer, Raonic, Kyrgios en Lopez. Allen zijn favoriet bij de bookies, Federer en Raonic zwaar favoriet en die anderen licht. Nadal of Nishi eruit zou ook lekker zijn maar is erg onwaarschijnlijk.
Regen?
Ja. Nadal verliest maar weer eens de 1e set.
Nadal verliest maar weer eens de 1e set. Prima als hij dit toernooi niet wint, maar hij moet toch eerst het 4e kwart oprollen. Deze en de volgende zal nog wel lukken, maar tegen Raonic/Nishikori gaat hij het denk ik niet redden.
Helemaal met jou eens Dre.
Hij herstelt zich deze partij in ieder geval goed.
De toppers zijn op deze manier zwaar in het voordeel. De anderen in de onderste helft van het schema moeten maandag de 3e ronde, dinsdag de 4e ronde en woensdag (als ze zover komen) de kwartfinale.
(28-06-2014, 06:42 PM)andre Wrote: [ -> ]De toppers zijn op deze manier zwaar in het voordeel. De anderen in de onderste helft van het schema moeten maandag de 3e ronde, dinsdag de 4e ronde en woensdag (als ze zover komen) de kwartfinale.

Zo gaat het altijd...en alleen maar omdat ze daar perse vast willen houden aan hun traditie van een tennisloze zondagBduh
Kom op nou Kyrgios.
(28-06-2014, 07:05 PM)Kraai Wrote: [ -> ]
(28-06-2014, 06:42 PM)andre Wrote: [ -> ]De toppers zijn op deze manier zwaar in het voordeel. De anderen in de onderste helft van het schema moeten maandag de 3e ronde, dinsdag de 4e ronde en woensdag (als ze zover komen) de kwartfinale.

Zo gaat het altijd...en alleen maar omdat ze daar perse vast willen houden aan hun traditie van een tennisloze zondagBduh
Naar mijn weten is dit nog niet eerder voorgekomen: een verregende zaterdag sinds ze het dak hebben.

(28-06-2014, 07:10 PM)centre court Wrote: [ -> ]Kom op nou Kyrgios.
O, zijn ze toch weer begonnen? Dat is in ieder geval wat.
Ik snap dat ze nu niet alle courts nemen voor enkelpartijen. Voor de dames zou het helemaal vervelend zijn als de partij niet af is (omdat ze dan 4 dagen achter elkaar spelen) en Keys-Shvedova start pas na Vesely-Kyrgios, dus dat is kansloos.
Die Bolelli...of moet ik zeggen...die nishikori
Lekker Kyrgios.
Lekker Raonic!
Nog geen set verloren.
Hij lijkt mij favoriet om kwart te halen tegen Bolelli of Nishikori.
Tegen Nadal op gras goede kans op 720.

(28-06-2014, 09:19 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Lekker Kyrgios.

Laat hem dan ook maar winnen van Nadal Wink
Kak. Bolleli so close. Dat was echt een heerlijke verrassing geweest. Nu gaat nishi voor mss wel 720 punten.
Zonde ja, met name die twijfelachtige call op 5-6 15-30. Maar het is nog niet gedaan Smile
De dames zijn al gestopt.
Janowicz is ook gewoon een pauper. Had Hewitt gewoon van moeten winnen.

Winst Bolelli zou echt van de gekken zijn.
Klasse Robredo. Bolleli gestopt bij 3-3 in de 5e. Niet slecht voor hem denk ik.
(28-06-2014, 07:29 PM)andre Wrote: [ -> ]Ik snap dat ze nu niet alle courts nemen voor enkelpartijen. Voor de dames zou het helemaal vervelend zijn als de partij niet af is (omdat ze dan 4 dagen achter elkaar spelen) en Keys-Shvedova start pas na Vesely-Kyrgios, dus dat is kansloos.

Dat snap ik dus niet. Als je per se wilt vasthouden aan die wedstrijdloze zondag, dan moet je concessies doen. Dit is belachelijk. Wel boys singles laten spelen, maar op het hoogste niveau gewoon ongelijkheid creƫren. En wie maakt het wat uit of Jano-Robredo of Wawrinka-Istomin als uitzondering op een niet tv-baan gespeeld wordt?
Ik bedoelde hetzelfde, het woordje niet vergeten. Belachelijk inderdaad ja, zeker ook omdat een speler in hetzelfde toernooi nooit 2 partijen op 1 dag speelt (ook al is de 1e partij nog maar 1 game).
Meteen breekpunten voor Bolelli!

hmm min of meer afgedwongen fout in de rally plus een goede service en weg zijn ze.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10