FTM Forum

Full Version: Atlanta / Gstaad / Umag
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7
Dit zou mijn weekje moeten worden Smile
Tja, zo denkt iedereen !
Of heb je goede ervaringen met deze week?
Ik sta er nog steeds 2000 op je voor.
(20-07-2014, 01:11 PM)Atlanta Wrote: [ -> ]Dit zou mijn weekje moeten worden Smile

Jammer voor jou dat er 3 toernooien zijn deze weekWink Een masterstoernooi "Atlanta" was beter geweest.
(20-07-2014, 01:14 PM)maartendinkelman Wrote: [ -> ]Tja, zo denkt iedereen !
Of heb je goede ervaringen met deze week?
Ik sta er nog steeds 2000 op je voor.

Kijk naar m'n gebruikersnaam Wink
En ik kan me herinneren dat ik het in 2012 en 2013 prima heb gedaan in deze week.

(20-07-2014, 01:19 PM)Jornstars Wrote: [ -> ]
(20-07-2014, 01:11 PM)Atlanta Wrote: [ -> ]Dit zou mijn weekje moeten worden Smile

Jammer voor jou dat er 3 toernooien zijn deze weekWink Een masterstoernooi "Atlanta" was beter geweest.

Haha, dat zou idd nog veel beter zijn geweest.
Je kiest iig isner Wink
(20-07-2014, 02:10 PM)buurs Wrote: [ -> ]Je kiest iig isner Wink

Ik ga m'n strategie nog niet prijsgeven ;-)

Vraagje aan de moderators, off topic: het budget wordt berekend op basis van de spelers die in het schema staan. Hier sta ik helemaal achter. Echter, omdat qualifiers niet worden meegeteld, is het budget vaak behoorlijk mager. Zou het niet beter zijn om een soort van gemiddelde (standaard) waarde van de qualifiers door te voeren in het budget? Dat scheelt in een week als deze al gauw 1500 punten aan budget, zeker met de 6 qualifiers in Atlanta. Ideetje voor volgend jaar misschien?
Het was de bedoeling om de budgetten in het nieuwe systeem iets lager te maken dan afgelopen jaren.In principe zijn de gebruikte percentages al iets hoger gemaakt om te compenseren voor qualifiers. Boven is de kans vrij groot dat in dit soort weken (een aantal van) de qualifiers sowieso buiten de top150 vallen en dus niet mee tellen voor het budget.

Maar we gaan het nieuwe budgetsysteem zeker evalueren gedurende dit seizoen en dit soort feedback wordt dan ook zeker gewaardeerd. We hebben al een aantal keer gemerkt dat het budget te hoog of te laag was en gaan kijken of dat iets minder extreem kan.
Oke, bedankt voor de uitleg!
Die Thiem is het ff kwijt zo lijkt het.
Monfils OUT in Atlanta. Er komt dus een Q/LL op zijn plaats.
Thanks Atlanta voor het melden!
0 over deze week, alles of niets!
(21-07-2014, 09:43 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]0 over deze week, alles of niets!

Hier ook 0 overCool
Top 3 spelers van meest gekozen heb ik niet!
Anderson snap ik dan nog, ik gok op Lu.
Cilic kan ook al tennissen op gravel? Ok, het is zijn thuisland. Ik wens hen succes tegen Rosol.
Verdasco, totaal uit vorm. Hij heeft een gunstige loting, maar volgens mij kan hij van iedereen verliezen dit jaar.

Mijn troef: Zeballos, kijk maar na zijn eerste twee rondes.
Cilic won een set van djoko op Roland Garros

En hij heeft dit toernooi al een keer gewonnen
Hmm, ik maar denken dat ik een riskant team had...
Uiteindelijk alleen Fognini, forza dan maar.

(21-07-2014, 10:20 PM)maartendinkelman Wrote: [ -> ]Anderson snap ik dan nog, ik gok op Lu.
Cilic kan ook al tennissen op gravel? Ok, het is zijn thuisland. Ik wens hen succes tegen Rosol.
Verdasco, totaal uit vorm. Hij heeft een gunstige loting, maar volgens mij kan hij van iedereen verliezen dit jaar.

Mijn troef: Zeballos, kijk maar na zijn eerste twee rondes.

Lu komt net uit Azie, kan nooit goed gaan.
Cilic afgelopen twee keer winst en finale. Met die loting geen probleem, lijkt me. Al blijft het beetje vreemd om 1 graveltoernooi te spelen tussen Wimbledon en US Open Series.
(21-07-2014, 10:33 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Hmm, ik maar denken dat ik een riskant team had...
Uiteindelijk alleen Fognini, forza dan maar.

(21-07-2014, 10:20 PM)maartendinkelman Wrote: [ -> ]Anderson snap ik dan nog, ik gok op Lu.
Cilic kan ook al tennissen op gravel? Ok, het is zijn thuisland. Ik wens hen succes tegen Rosol.
Verdasco, totaal uit vorm. Hij heeft een gunstige loting, maar volgens mij kan hij van iedereen verliezen dit jaar.

Mijn troef: Zeballos, kijk maar na zijn eerste twee rondes.

Lu komt net uit Azie, kan nooit goed gaan.
Cilic afgelopen twee keer winst en finale. Met die loting geen probleem, lijkt me. Al blijft het beetje vreemd om 1 graveltoernooi te spelen tussen Wimbledon en US Open Series.



Cilic is een Kroaat. Voor de Nederlander Haase maakt dat niets uit, maar Cilic speelt graag in eigen land! Wink

(21-07-2014, 10:20 PM)maartendinkelman Wrote: [ -> ]Anderson snap ik dan nog, ik gok op Lu.
Cilic kan ook al tennissen op gravel? Ok, het is zijn thuisland. Ik wens hen succes tegen Rosol.
Verdasco, totaal uit vorm. Hij heeft een gunstige loting, maar volgens mij kan hij van iedereen verliezen dit jaar.

Mijn troef: Zeballos, kijk maar na zijn eerste twee rondes.

Verliest morgenavond meteen van Pavic Smile
Querrey 7/6. Zou lekker zijn als hij gelijk wint.

(21-07-2014, 10:49 PM)NickHop27 Wrote: [ -> ]
(21-07-2014, 10:33 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Hmm, ik maar denken dat ik een riskant team had...
Uiteindelijk alleen Fognini, forza dan maar.

(21-07-2014, 10:20 PM)maartendinkelman Wrote: [ -> ]Anderson snap ik dan nog, ik gok op Lu.
Cilic kan ook al tennissen op gravel? Ok, het is zijn thuisland. Ik wens hen succes tegen Rosol.
Verdasco, totaal uit vorm. Hij heeft een gunstige loting, maar volgens mij kan hij van iedereen verliezen dit jaar.

Mijn troef: Zeballos, kijk maar na zijn eerste twee rondes.

Lu komt net uit Azie, kan nooit goed gaan.
Cilic afgelopen twee keer winst en finale. Met die loting geen probleem, lijkt me. Al blijft het beetje vreemd om 1 graveltoernooi te spelen tussen Wimbledon en US Open Series.



Cilic is een Kroaat. Voor de Nederlander Haase maakt dat niets uit, maar Cilic speelt graag in eigen land! Wink

(21-07-2014, 10:20 PM)maartendinkelman Wrote: [ -> ]Anderson snap ik dan nog, ik gok op Lu.
Cilic kan ook al tennissen op gravel? Ok, het is zijn thuisland. Ik wens hen succes tegen Rosol.
Verdasco, totaal uit vorm. Hij heeft een gunstige loting, maar volgens mij kan hij van iedereen verliezen dit jaar.

Mijn troef: Zeballos, kijk maar na zijn eerste twee rondes.

Verliest morgenavond meteen van Pavic Smile

Wie is Pavic? Wink
Prima Querrey
Zeballos en Cuevas heb ik niet in het schema zien staan, maar er waren inderdaad een paar interessante q-spots.
Dat is ook weer zoiets. Nogmaals, ik vind het goed dat Atlanta het meldt van Monfils, maar vind het ook onderdeel van het spel om research te doen.

Zo ook voor die quali's. Ik maakte om kwart voor tien m'n team, keek even snel op de OOP van morgen in Umag, en daar stonden de wedstrijden van Cuevas en Zeballos gewoon in. Dus het was gewoon te vinden.
En inderdaad, mooie plek voor Cuevas, tegen Delic.

Bij mij is het dus geen onwil dat ik het niet deel, want ik heb in 5 minuten m'n team gemaakt tussen wat bedrijven door.
Maar ik ga ook geen stad en land bewegen om het wel te delen.
Kut Johnson. Gaan gelijk minstens 90 pnt naar Querrey
Die Young ook weer. Gelukkig niet ingestonken.
De Bakker erin als LL en nogmaals tegen Diez. Vervolgens tegen Anderson.

Hier geen Isner, stom gezien zijn schema maar tijdgebrek .
Isner kan tegen iedereen die een racket vast kan houden eruit in 2 tbs. Is mij te riskant.
Er doen er alleen erg weinig mee die een racket kunnen vasthouden in Atlanta. Isner staat zondag gewoon met die beker omhoog.
Tegen Staky en daarna Harrison/Mato krijgt ie het gewoon lastig.
Kom op Haase.
Je pakt verdomme wel de derde set.
Begin al spijt te krijgen van mijn keuze....
Stakh is inderdaad lastig, wint vorige week een challenger. Maar toch moet je Isner denk ik wel hebben, in zo'n poeptoernooi. Op HC verliest ie toch weinig van mindere spelers.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7