FTM Forum

Full Version: Toronto (TMS)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6
Ik was aan het switchen tussen mijn team en het team van Buurs. Uiteindelijk dus niet de goede keuze gemaakt. Bij een Murray-Federer finale ben ik echter toch tevreden.
Federer finalist en we spelen quitte.
Federer toernooiwinst is winst voor jou.
Federer eerder uitgeschakeld is winst voor mij.
Zo simpel is het deze week!

Murray maak ik me echt geen zorgen om.
Wat een loting heeft hij.
Ik las in een artikel dat hij zo blij mocht zijn met een bye.
Eerlijk? Hij heeft de zwaarste loting van iedereen.
Federer had hem ook zwaar, maar met Janowicz en Isner eruit al een stuk minder. Vandaar mijn keuze om deze twee niet te nemen.
Mijn finale vooraf was Djokovic - Raonic.

Wel al lekker 30 000 Big GrinBig GrinBig Grin
(05-08-2014, 09:10 AM)maartendinkelman Wrote: [ -> ]Door Anderson mijn team veranderd. Dit had ik niet moeten doen!! Stom de keuze voor Bautista Agut.

Al zal deze week prima uitpakken als Djokovic gewoon zijn ding doet!

Had ik ook. Ik had Anderson staan, maar door zijn achterstand gewisseld. Zonde. Heb er volgens mij Benneteau en een kleintje voor genomen, dus hoeft niet per se veel pijn te doen.
(05-08-2014, 02:07 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(05-08-2014, 09:10 AM)maartendinkelman Wrote: [ -> ]Door Anderson mijn team veranderd. Dit had ik niet moeten doen!! Stom de keuze voor Bautista Agut.

Al zal deze week prima uitpakken als Djokovic gewoon zijn ding doet!

Had ik ook. Ik had Anderson staan, maar door zijn achterstand gewisseld. Zonde. Heb er volgens mij Benneteau en een kleintje voor genomen, dus hoeft niet per se veel pijn te doen.

Jij had toch maar 5 min aan je team besteedt?
(05-08-2014, 02:07 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(05-08-2014, 09:10 AM)maartendinkelman Wrote: [ -> ]Door Anderson mijn team veranderd. Dit had ik niet moeten doen!! Stom de keuze voor Bautista Agut.

Al zal deze week prima uitpakken als Djokovic gewoon zijn ding doet!

Had ik ook. Ik had Anderson staan, maar door zijn achterstand gewisseld. Zonde. Heb er volgens mij Benneteau en een kleintje voor genomen, dus hoeft niet per se veel pijn te doen.

Foutje van ad. 5 uur Wink Hij wil zo graag Wink
(05-08-2014, 02:16 PM)buurs Wrote: [ -> ]
(05-08-2014, 02:07 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(05-08-2014, 09:10 AM)maartendinkelman Wrote: [ -> ]Door Anderson mijn team veranderd. Dit had ik niet moeten doen!! Stom de keuze voor Bautista Agut.

Al zal deze week prima uitpakken als Djokovic gewoon zijn ding doet!

Had ik ook. Ik had Anderson staan, maar door zijn achterstand gewisseld. Zonde. Heb er volgens mij Benneteau en een kleintje voor genomen, dus hoeft niet per se veel pijn te doen.

Jij had toch maar 5 min aan je team besteedt?
Icon_mrgreenIcon_mrgreenIcon_mrgreenIcon_mrgreenIcon_mrgreen
Besteedde jij maar eens vijf minuten aan je grammatica Buurs. Wink Besteedt met dt, het doet pijn aan mn ogen.
Oeps...
(05-08-2014, 09:13 AM)Stille Wrote: [ -> ]RBA. Als je hem neemt verliest ie rap...
Ik had vorige week Lopez en nu RBA Doh
(05-08-2014, 02:24 PM)maartendinkelman Wrote: [ -> ]
(05-08-2014, 02:07 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(05-08-2014, 09:10 AM)maartendinkelman Wrote: [ -> ]Door Anderson mijn team veranderd. Dit had ik niet moeten doen!! Stom de keuze voor Bautista Agut.

Al zal deze week prima uitpakken als Djokovic gewoon zijn ding doet!

Had ik ook. Ik had Anderson staan, maar door zijn achterstand gewisseld. Zonde. Heb er volgens mij Benneteau en een kleintje voor genomen, dus hoeft niet per se veel pijn te doen.

Foutje van ad. 5 uur Wink Hij wil zo graag Wink

Ik wil graag dat mensen niet op buurs reageren, want dan zie ik die onzin (en taalfouten) steeds voorbij komen.

Ik maak altijd direct na de loting alvast een team, voor als ik het vergeet of geen tijd heb. Dat was nu Djokovic, Raonic, Anderson. Dat heb ik voornamelijk aangepast, dus ook Djoko eruit, door verlies Anderson.
En ik wil graag dat Ad weg blijft op dit forum.

Ik ben wel klaar met die belachelijke posts van hem.

Ik heb alleen nog een goede week wanneer Nadal van djoko wint, maar aan de andere kant heb ik liever dat djoko wint. Eigenlijk is beide goed.

Op zondag: alsnog een matige week, omdat isner er vroeg uitlag. Hij was toch te vermoeid. Ach, ik heb ook maar 5 min aan m'n team besteed cry
Nu niet in eigen land die Pospisil. Begint repeterend verhaal te worden laatste tijd.
Kut tiebreaks!
Pech met Tomic! Balen....
Was echt 50/50 potje
Federer kijkt er zin in te hebben, ook al is het maar Polansky.
Waw pielt zich door de derde set tb, die had er wel af gemogen.
Inderdaad, en Pospisil had wel door gemogen.
Maar was wel een gok.
(04-08-2014, 09:59 PM)andre Wrote: [ -> ]Volgens mij staat de verkeerde LL in het FTM-schema. Matosevic moet toch Jaziri zijn?

Ik zie dat Mato bij de main draw bij de withdrawals staat, hij is dus op een bepaald moment daadwerkelijk de LL geweest, maar zijn opgave in de laatste ronde Q was dus niet speculerend op zijn LL spot, maar een daadwerkelijke blessure.

http://www.atpworldtour.com/posting/2014/421/mds.pdf
Paire MP gemist pfff. Thiem was een gokje dat verkeerd valt.
Ivo prima, ouwe TB koning. Zal wel effe lekker zijn als ie ook Gasquet pakt.
Ben benieuwd hoe Murray er voor staat.
(06-08-2014, 10:45 AM)Stille Wrote: [ -> ]Paire MP gemist pfff.

Aiiii.... zonde zeg. 3 man boven me zonder Paire.
Murray geeft een clinic
Lekker andy
Jongens, even een vraagje tussendoor. Heeft iemand van jullie ervaring met www.premiumstreams.org
Het lijkt wel heel aantrekkelijk, voor maar 6 euro per maand onbeperkt streams van hoge kwaliteit van alle FOX kanalen en alle kanalen van Sport1 en Film1.
Ik ga het sowieso bij thuiskomst van vakantie wel even uitproberen, maar wellicht 1 van jullie al ervaringen hiermee?
Ik ga deze week alleen nog maar naar wedstrijden van Djokovic kijken Wink
Pak aub dit toernooi NOLE om mijn week te redden...
Wat een pech met verschillende spelers.
Gisteren Paire en vandaag Chardy die gewoon duidelijk de betere is van Tsonga.

Of ik heb gewoon de verkeerde keuzes gemaakt en had ook een kleiner team moeten nemen.
Ik verdien het in ieder geval niet meer om 1e te staan. Belachelijke 3 weken en ik ben er ff klaar mee!

Volgende week en de US open moeten echt beter. Anders zou het echt zuur zijn....
Als jij top 5 haalt, zou super prestatie zijn
Wat nou lastige loting voor Murray? 62 62 tegen de revelatie van Wimbledon.
(06-08-2014, 06:51 PM)buurs Wrote: [ -> ]Als jij top 5 haalt, zou super prestatie zijn

Dat is waar met mijn geringe ervaring, maar top 3 is toch wel doel.
De eerste plek zal wel niet meer lukken!
(06-08-2014, 07:02 PM)maartendinkelman Wrote: [ -> ]
(06-08-2014, 06:51 PM)buurs Wrote: [ -> ]Als jij top 5 haalt, zou super prestatie zijn

Dat is waar met mijn geringe ervaring, maar top 3 is toch wel doel.
De eerste plek zal wel niet meer lukken!

Dr zijn nog een miljoen weken te gaan manXtragaap4de
(06-08-2014, 07:02 PM)maartendinkelman Wrote: [ -> ]
(06-08-2014, 06:51 PM)buurs Wrote: [ -> ]Als jij top 5 haalt, zou super prestatie zijn

Dat is waar met mijn geringe ervaring, maar top 3 is toch wel doel.
De eerste plek zal wel niet meer lukken!
Op dit moment ben je één van de grote kanshebbers op plek 1, je staat na 22 weken niet voor niets 1e. Ik zou me er niet zo veel van aantrekken als een wedstrijd om 45 punten verkeerd valt, er zijn zoveel wedstrijden in een seizoen.
En inderdaad, het gebeurt vaker dat een topper zo'n wedstrijd uit het vuur sleept dan een kleintje, dus met een team met veel kleintjes zullen er wat meer wedstrijden net fout vallen dan net goed.

'Topper' Seppi buigt ondertussen een 4-1 achterstand in set 3 om naar een breakkans op 5-4.
Topper Cilic begint lekker.
Pages: 1 2 3 4 5 6