FTM Forum

Full Version: Toronto (TMS)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6
Robredo geeft zich niet zomaar gewonnen.

(06-08-2014, 10:33 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Pfff, twee punten van winst maakt een verschil van honderden punten.
Maar dat zie je idd vaker. Ben wel benieuwd wat Murray kan tegen Jo.
Die man heeft er verstand van. Jo weinig energie verspeeld, kan nog spannend worden.
Graf Dimitrov
Dimitrov gaat weer kloten.
Gaaf Dimitrov
ShhhSmiley_emoticons_baby_taptap
(07-08-2014, 09:24 PM)centre court Wrote: [ -> ]Gaaf Dimitrov
(07-08-2014, 08:22 PM)andre Wrote: [ -> ]Robredo geeft zich niet zomaar gewonnen.

(06-08-2014, 10:33 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Pfff, twee punten van winst maakt een verschil van honderden punten.
Maar dat zie je idd vaker. Ben wel benieuwd wat Murray kan tegen Jo.
Die man heeft er verstand van. Jo weinig energie verspeeld, kan nog spannend worden.

Op een andere pagina zegt deze man dat hij djoko overwogen had...
Eerste set voor Fed, vamos.
7-6 5-4*. Nog geen break geweest. Fed deze set al vijf bps gemist waaronder meerdere mps.

Bp #6 en mp #3 weg, 5-5.
Set 2 Cilic, vamos.
Federer had 6 mp's en de 4e was echt een niet te missen volley.
De game duurde 18 min...
Toch maar ff de laptop aan (wakker worden bij zo'n tussenstand).
En dan wint Cilic natuurlijk de tb. Hij had er al uit moeten liggen tegen Istomin of Jaziri.

Geen 6 mps toch? Maar 3 is ook zat.
Echt 6! Zoek maar op....
Zou best kunnen hoor, dan heb ik niet goed opgelet. Ik volg alleen het scorebord. Nog slechter dan!

Als Fed dit nog verliest verkloot hij een zekere FTM weekwinst voor me en een mooie klassering in de week algemeen.
Federer zal nog wel winnen....
Al is hij gefrustreerd. Je ziet het aan hem!
Ja hoor, break voor Roger!
Het stond 40/0 voor Cilic.
Onbegrijpelijke missers.....
Eindelijk de eerste break na 40-15 for Cilic, *5-4. Nu geen gezeik meer!

Lol, 40-0 zelfs dus, heerlijk. Nog wel even afmaken nu.

2mps, kom op.

Hakkuh
Concurrentie kruipt door oog van de naald.
Gefeliciteerd!
Al is Federer in ieder geval kapot....Wink
Gvd zo close he. Normaal verliest ie die potjes waarin hij choket.
(05-08-2014, 05:58 PM)Mist Wrote: [ -> ]
(05-08-2014, 09:13 AM)Stille Wrote: [ -> ]RBA. Als je hem neemt verliest ie rap...
Ik had vorige week Lopez en nu RBA Doh
En ja hoor ook langs Berdych, waar ik voor RBA op hoopte, niet te geloven dit.

Echt close is Cilic natuurlijk niet geweest, die mocht blij zijn dat-ie set 3 haalde.
Ben blij dat ik vertrouwen in Anderson heb gehouden en hij in week drie eindelijk wat laat zien.

Nu mag Dimi eraf. Smile
Prima nachtje. Cilic is jammer, maar verwacht.
Bovenin finale voor Murray of Dimitrov en onderin moet Raonic de schade beperken, al zal die onderhand ook wel moe zijn.
Het ziet er helemaal niet slecht uit. Eens met Ad wat betreft de potten van vanavond, en als ook Federer nog wint kan dit toernooi niet meer fout gaan.
Ben benieuwd of cc ook heeft gekeken naar de h2h tussen Tsonga en Djokovic.
Allez J-W !!
In ieder geval set 1.....
(08-08-2014, 07:29 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Ben benieuwd of cc ook heeft gekeken naar de h2h tussen Tsonga en Djokovic.

Nee.
Murray werkt 2bps weg en slaat 4 prima ballen. Kan wel is een belangrijk moment zijn geweest....

Tuurlijk set Murray. Pffff
Zuur weer, zo dichtbij. Was een mooie opsteker geweest, maar het zit me dit jaar helaas zelden echt mee in de belangrijke wedstrijden.
Het zit me dit jaar wel mee, maar deze week echt niet...
Tsonga had die game echt moeten pakken. Wat speelde Murray slecht op dat moment. Bah! Murray loopt er ook weer bij...
Van 0/3 naar 5/3. Nu afmaken!!
Wat een pech zeg!!
Pages: 1 2 3 4 5 6