FTM Forum

Full Version: Toronto (TMS)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6
Kut seppi

Verspeelt een 4*-1 en 5-2* in de 3e set Tb
Lekker Benneteau!
(06-08-2014, 06:13 PM)centre court Wrote: [ -> ]Lekker andy

Mustpick van de eeuw voor die centen.
Jaziri de top 100 in...wie had dat ooit voorzien

Monfils speelt weer zo een wedstrijd dat iedereen hem neemt volgend toernooi om vervolgens geblesseerd op te geven
Voorlopig maakt ie het niet af.
Hebben Jaziri en Monfils nog kansen gehad op meer? Verliep de 3e set op service?
Jaziri stond break voor, kans op 5-3.
Monfils stond 3-1 voor.
Jammer, maar logisch.
Jammer... nu zal Djoko wel doorstomen naar toernooiwinst.
Dat zie je vaak.
Djokovic speelde echt matig voor zijn doen, maar je weet gewoon zeker dat hij niet verliest.
Pfff, twee punten van winst maakt een verschil van honderden punten.
Maar dat zie je idd vaker. Ben wel benieuwd wat Murray kan tegen Jo.
(06-08-2014, 10:33 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Pfff, twee punten van winst maakt een verschil van honderden punten.
Maar dat zie je idd vaker. Ben wel benieuwd wat Murray kan tegen Jo.

Dit is een grapje van je...Idontgetit
Djokovic speelt tegen Tsonga
Murray tegen Gasquet
En toch is Monfils nooit dicht bij de winst geweest. Je weet gewoon dat Djokovic zo'n partij eruit peilt.
Dimitrov ondertussen ook lekker bezig, van break voor na break achter.
Ah, je snapt hem.

Je ziet trouwens ook vaak genoeg dat toppers wel verrast worden in vroege rondes.
Maar jij had er zeker wat aan dat Djoko won?
Ik had uiteraard liever Djoko eruit, want dat is gunstig voor Murray. Evenzogoed heeft hij tegen Djoko ook een redelijke kans, net zo als Gasquet dat heeft tegen hem.
Wie opvallend geruisloos door het toernooi loopt is Robredo, ook wel een kanshebber op een SF-plek.
Dimitrov moet wel even winnen ja. Groot twijfelpunt gezien zijn ziekte. Maar fijne loting dn in staat van iedereen te winnen.
Hele slecht week wederom.
Wat een driesetters. Ook Dimitrov, Raonic en Berdych overtuigen niet.
5x 3e set-tiebreak. Toch winnen vrijwel alle favorieten, alleen de uitschakeling van Gulbis is een verrassing.
Ik ben benieuwd of de top 8 vandaag weer allemaal wint.
De quoteringen zijn laag, maar stuk voor stuk hebben ze allemaal een pittige wedstrijd.
Berdych en Wawrinka zouden het weleens lasting kunnen krijgen. De rest verwacht ik wel door.
Die Karlovic stond dus 5-2 voor in de 2e set. Heb ik weer...
(06-08-2014, 10:51 PM)andre Wrote: [ -> ]Ik had uiteraard liever Djoko eruit, want dat is gunstig voor Murray. Evenzogoed heeft hij tegen Djoko ook een redelijke kans, net zo als Gasquet dat heeft tegen hem.
Wie opvallend geruisloos door het toernooi loopt is Robredo, ook wel een kanshebber op een SF-plek.

Laat ik nou een half uur hebben zitten twijfelen tussen hem en Kohl als grote verrassing... Robredo kan ver komen idd!
Afgelopen weken constant Anderson gehad en even zovaak geen kut gepresteerd.
Anderson is dit keer bijna niet gekozen. Dat scheelt!
Murray easy door, Dimitrov gaat prima en Jo mag wel stunten.
Dit gaat nergens meer over.
Dan moet Dimitrov het maar doenWink
Djoko eruit zou wel aardig zijn. Hij is zelf weinig gekozen maar maakt de baan vrij voor Murray of (beter nog) Federer als toernooi winnaar.
(07-08-2014, 08:00 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Murray easy door, Dimitrov gaat prima en Jo mag wel stunten.

Is de wedstrijd van Murray al gespeeld? Zie op FTM ook al staan dat Murray heeft gewonnen van Gasquet, maar naar mijn weten wordt die partij pas na die van Djokovic gespeeld.

LOL, zie net w.o. voor Murray. Verrassend...
(07-08-2014, 08:04 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]Djoko eruit zou wel aardig zijn. Hij is zelf weinig gekozen maar maakt de baan vrij voor Murray of (beter nog) Federer als toernooi winnaar.

Dat was ook de reden waarom Djokovic gewoon het toernooi moest winnen. W.O. voor Murray hoeft geen voordeel te zijn Wink Er is totaal geen ritme (weinig gespeeld). Tsonga zal blaken van het zelfvertrouwen!!
Daarnaast mogen Murray en Federer beide nog wat pittige potjes Wink
Pages: 1 2 3 4 5 6