FTM Forum

Full Version: Monte Carlo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Pouille is een leuke meevaller maar maakt de ellende van eerder van vandaag nog niet goed.
Twitter:
Spaanse een-tweetje of toeval: Granollers tankt kwalipotje tegen landgenoot Gimeno-Traver, neemt zelf de plek in van Ferrer, die een bye had. 

Zit wat in.
(13-04-2016, 07:09 PM)Atlanta Wrote: [ -> ]Ben er niet gerust op met Zverev. Je ziet toch vaak dat LL's het goed doen, en al helemaal als ze pas in de 2e ronde instromen.

Algemener kan het niet.
Zverev stelt orde op zaken, godzijdank.
Er zijn voorbeelden te over. Laatst nog Zeballos in Miami. Kan me ook nog wel van vorig jaar herinneren dat er LL's waren die de plek van een geplaatse speler innamen en vervolgens ver kwamen. Vanni bijvoorbeeld. Anyways, Zverev is inmiddels warmgedraaid.
Wat een verschrikkelijk talent zeg....abnormaal
Elke slag met zoveel gemak
Die Zverev maakt het zichzelf weer zo moeilijk. Doh
Kut zverev. Kom op hoor.
Breakfestijn.
enige winnaar is Goffin
Juist. Had gehoopt dat zverev verder zou zijn. Die gaat goffin op deze manier natuurlijk nooit pakken. Maar ik wil die 45 punten wel graag erbij.
Kut verdasco!
Van 40-15 naar break en weg is de wedstrijd. Veld ligt open voor goffin. Kutzooi.
Verschrikkelijk einde van de dag met Gasquet & Zverev.
Doodzonde die Zverev.
Dan Nadal maar toernooi winnen en Simon vandaag van Wawrinka winnen.
Maar het is weer dieptriest...
Nu eerst Milos! Kom op!
Donderdagochtend en nog vier man over  Confused

Doe maar Nadal - Tsonga finale om schade beperkt te houden
Klasse Milos!
Paire slaat Murray weg en Raonic staat er ineens. Bah.
(14-04-2016, 11:02 AM)kooltje Wrote: [ -> ]Donderdagochtend en nog vier man over  Confused

Doe maar Nadal - Tsonga finale om schade beperkt te houden

Ik had er in Miami op donderdagochtend 0 over Confused
Er is nog hoop voor je Kolemans
(14-04-2016, 11:46 AM)centre court Wrote: [ -> ]Paire slaat Murray weg en Raonic staat er ineens. Bah.

Raonic staat er het hele jaar al  Smile
Stille week!
Echt zo zuur weer. Cuevas (of Berdych) was dus gewoon echt een paar punten af van een SF en Paire lag er bijna uit in de 1e ronde, waardoor Sousa hier had kunnen staan.
Hele jaar zit ik steeds aan de verkeerde kant.
Djoko en Murray die zich even laten weg slaan op gravel door prutsers. Als het nou nog top 20 gasten on fire waren ofzo.
(14-04-2016, 11:58 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Echt zo zuur weer. Cuevas (of Berdych) was dus gewoon echt een paar punten af van een SF en Paire lag er bijna uit in de 1e ronde, waardoor Sousa hier had kunnen staan.
Hele jaar zit ik steeds aan de verkeerde kant.

Sousa is wel erg ver gezocht...
Cervantes hebben is zuurder
Beetje ja, daarom noem ik Cuevas ook eerst. Stel dat Raonic hier SF haalt, scheelt dat wel gewoon even iets van 600 punten met Hag.
En zo gaat het het hele jaar al. En dan noem ik Berdych nog niet eens.

Murray in IW en Miami die 2x nipt verliest.
Nadal die ziek wordt in Miami toen ie net weer in vorm was.
Wawrinka die in IW nipt van latere SF Goffin verliest.

Slechte keuzes, maar ze worden ook wel steeds keihard afgestraft.
Had Murray nou 40-0 voor de set?
Nee, break terug op 3-4, en daarna op service zonder bps.
Stond 0-3* achter.
Ik hoop voor Ad dat raonic verliest  Big Grin
Haha, die Dzumhur. Deze pot maakt me niet zoveel uit, maar Dzumhur heeft lagere top, dus lichte voorkeur.
Maar sowieso Murray graag SF.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19