FTM Forum

Full Version: Monte Carlo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Vamos goat!
Speel Wawrinka maar op z'n BH. Daar komt helemaal niets vanaf vandaag.
Deze Nadal gaat Roland Garros winnen!!!

Vamos
Wow je kijkt even niet en hij is al klaar
Prima uitslagen, eindelijk.
Federer nog en het is klaar deze week
Aiaiai tot zover dan mijn verblijf bovenin de ranglijst.
Verschillen met de meesten zijn gelukkig nog vrij klein. Bij winst Federer 3 uit de top 4 in de SF, maar toch weer een absurde week.
Haha de man heeft weer even ingezien hoe leuk tennis is na paar weken afwezig
Helaas Jo
Gaat prima zo. Nadal def Fed please.
Lekker Jo
Ga door zou ik zeggen
BAM! Lekker Jo
Feli kool, mooie keus.
Klasse Jo !  Eusa_clap
Onverwachte bonus...nu Monfils voor een Franse halve finale ! Allez ! Cool
Kak Roger! Nu die 2 klote franzen tegen elkaar. Kraai/Kooltje nice.
Hakkuh 3 uit 3 vandaag ! Hakkuh

Prima Gael NID natuurlijk Cool
Was wel weer toe aan een goede week, na die bak ellende van de laatste maand. Nadal moet morgen nog wel even winnen voor de algemene weekwinst.
(15-04-2016, 08:29 PM)Vos Wrote: [ -> ]Was wel weer toe aan een goede week, na die bak ellende van de laatste maand. Nadal moet morgen nog wel even winnen voor de algemene weekwinst.

En ook volgende week weer posten he...als je middenmoot staat...
Haha kooltje
Er zijn er al genoeg die hun gal spuwen als het niet gaat zoals verwacht. Vooralsnog ga ik er niet van uit dat ik volgende week in de middenmoot terecht kom, dus dat kan ik niet beloven.
Tsonga Monfils vooraf licht in voordeel Tsonga maar Gael in vorm blijft onberekenbaar. Winst van Jo levert op de meeste forummers 240 punten op. 
Nadal zie ik nou toch wel al circa 75% als toernooiwinnaar in deze vorm en met deze tegenstanders op gravel. Niks mis mee als hij lekker 1000 punten pakt en de managers straft die hem niet namen.
(15-04-2016, 08:58 PM)Vos Wrote: [ -> ]Er zijn er al genoeg die hun gal spuwen als het niet gaat zoals verwacht. Vooralsnog ga ik er niet van uit dat ik volgende week in de middenmoot terecht kom, dus dat kan ik niet beloven.

Je bedoelt dat je alleen post wanneer het goed gaat Wink ?
Met schaamte moet ik constateren dat je gelijk hebt Hag. Ik zal proberen mijn leven te beteren.
Poeh, Murray begint goed.
Paar kansen om terug te komen, maar verder een en al Murray tot nu toe.
Durft gewoon meer en speelt goed.
Die paire joh
Die Murray vooral.
Keihard falen in IW en Miami en dan hier wel finale halen en misschien zelfs winnen?
Kom op Rafa ga eens beter serveren
Het wordt een gevecht...dan moet Rafa toch winnen !?
Heeft ie er al genoeg van verloren dit jaar.
Denk eerder dat Murray het hoge niveau van set 1 niet vast kan houden.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19