FTM Forum

Full Version: Monte Carlo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Zo'n Zverev toch door 3 man in de top 5 niet gekozen, en überhaupt maar door de helft.
Dus zelfs zulk soort NID-overwinningen zijn leuk nu.
Yes klasse! Samen met Ad terug naar de top Hakkuh
(11-04-2016, 11:58 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Zo'n Zverev toch door 3 man in de top 5 niet gekozen, en überhaupt maar door de helft.
Dus zelfs zulk soort NID-overwinningen zijn leuk nu.

Zonde dat hij zo'n slechte loting heeft en maar op 45punten blijft.
Bedene 1x gekozen in de top 175  Hakkuh
Monfils veel gekozen, maar niet echt in de top. Maar die moet ook Djokovic pakken, dus geen ramp als ie wint.

Herbert moet er wel echt af. Met m'n laatste geld was de keuze Daniel of Herbert.
Bookies gaven Daniel favoriet en Herbert als fikse underdog, dus dat gaf de doorslag.
Maak aub eens breakpoint af Pella...
Ah wacht, Pella is ook best nog wel gekozen zie ik. Dus dan is winst Herbert geen ramp.
Onoverzichtelijk begin zo. Vooral op mijn eigen spelers richten dan maar.
Ja hoor bp tegen meteen weer raak Puke
Tjonge begint alweer lekker. Pella's favoriete ondergrond, 50 plaatsen hoger, tegen Herbert die grootst mogelijke moeite had met Youzhny en Schepper verliest even gladjes in twee sets.
CC heeft Almagro, stille heeft Gasquet. Game set and match Almagro
(11-04-2016, 02:15 PM)Stille Wrote: [ -> ]CC heeft Almagro, stille heeft Gasquet. Game set and match Almagro

Het wordt tijd om CC eens een tik uit te delen. Deze pot is voor Richard!
(11-04-2016, 01:45 PM)kooltje Wrote: [ -> ]Tjonge begint alweer lekker. Pella's favoriete ondergrond, 50 plaatsen hoger, tegen Herbert die grootst mogelijke moeite had met Youzhny en Schepper verliest even gladjes in twee sets.

Je 1e misser van deze week Wink
(11-04-2016, 02:15 PM)Stille Wrote: [ -> ]CC heeft Almagro, stille heeft Gasquet. Game set and match Almagro

Haggie heeft Gasquet. GSM Richard
*5-4, nu die set binnenhalen maar.
Gasquet is op deze manier een mega troef voor 360 punten.
Was ie altijd al, toch?
Maar 1 zwaluw (Almagro over zijn top) maakt nog geen zomer...
Carreno ook weer lekker op dreef, die mag Tsonga aanpakken.
(11-04-2016, 02:39 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Was ie altijd al, toch?
Maar 1 zwaluw (Almagro over zijn top) maakt nog geen zomer...

Niet wanneer iedereen hem heeft.Nu heeft niemand hem & dus extra lekker. CC zelfs Almagro.
Voor m'n laatste 800 liever iemand als almagro dan een cervantes of Vesely. Dan maar geen 45 "zekere" punten. Liever de hogere top.
Bedoel meer dat ie altijd al kans had op die 360, voor mij niet meer omdat ie nu van Almagro wint.
Ik vind het prima zo, Almagro niet rendabel zo en Gasquet moet daarvoor van Tsonga winnen.
Allez Richard!
Maar eigen spelers eerst, vamos Carreno!
(11-04-2016, 02:52 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Maar eigen spelers eerst, vamos Carreno!

Mee eens, nid.
Nogal ja, maar dat woord heb ik de laatste maanden weinig durven gebruiken.
Gravel is gelukkig vaak een stuk voorspelbaarder.

Gaat vooralsnog prima. Nu zo troef Pouille nog door en Raonic eraf als toetje.
(11-04-2016, 03:00 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Nogal ja, maar dat woord heb ik de laatste maanden weinig durven gebruiken.
Gravel is gelukkig vaak een stuk voorspelbaarder.

Gaat vooralsnog prima. Nu zo troef Pouille nog door en Raonic eraf als toetje.

Don't push it. Niet meteen teveel willen.
In Ad-weken moet dat kunnen.
Gelukkig gaat FOX naar de dubbelpot van Nadal ipv Raonic.
Toch niet heel soepel van die lange slungel.
Alleen die Italiaan moet eens breaken.
(11-04-2016, 03:47 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Toch niet heel soepel van die lange slungel.
Alleen die Italiaan moet eens breaken.


1e gravelpot van dit jaar. Beetje stroefheid mag nu nog. Lekkere opwarmer om Cuevas en daarna Berdych te pakken.
Moet ie er in de 2e gravelpot van het jaar wel meteen staan.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19