FTM Forum

Full Version: TRAVIAN 4
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Tijd voor een s4 forum?? :8:
T00L Wrote:Mbt S4, wij (Uniek, Trinity, Adii, Plop, Flop, Bolle,Adder (lowprofile) en nu vergeet ik vast nog iemand) gaan in Zuid-Oost zitten. Plan is om ergens in de buurt van -100/-100 -125/-125 een K74 style cluster te gaan bouwen, maar dan net iets anders.
Uiteraard is de rest ook van harte welkom.

Mocht je je al geregistreerd hebben voor NW en toch naar ZO willen, geen probleem:
ff naar <!-- m --><a class="postlink" href="http://s4.travian.nl">http://s4.travian.nl</a><!-- m --> gaan, probeer in te loggen op je account, dan krijg je een stukje tekst met o.a. "Mogelijke oorzaken en oplossingen".
Klik daarop, voer wachtwoord in, en je voorregistratie is ongedaan gemaakt. Dan kun je met je oude naam jezelf opnieuw registreren.
Probeer wel zoveel mogelijk als "koppeltje" (Romein+Germaan, Romein+Gallier, Germaan+Gallier) te komen. Deze keer geen K74 toestanden qua sitterschap, maar zoveel mogelijk kleine cirkeltjes.
Mac heeft ons ook een apart S4 deel gegeven, zo heeft hij (bijna) geen last van ons gezever (alleen van mij als ik weer eens iets niet snap).
Link: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.competitieteam.nl/DHB/index.php">http://www.competitieteam.nl/DHB/index.php</a><!-- m -->

Gebruik alsjeblieft een naam die ik al herken van hier, want ik ga jullie allemaal apart toestemming geven (of niet) voor het forum.
Of stuur Mac even een PBtje Wink
Ik zit natuurlijk ook op S4, en kreeg gezien mijn naam daar de vraag of SD ook daar met een ally komt. hehe, volgende keer toch maar een andere naam gebruiken.
Adder Wrote:Ja, Voyou komt goed.

Adder ik ben er klaar voor, als dat account nog steeds in de aanbieding is!
Tering wat gaat dat traag zeg.... Pfft... Moet bijna een volle dag wachten voor ik barakken kan maken en ik wil ook grondstoffen uppen... :letitallout:
Voyou Wrote:
Adder Wrote:Ja, Voyou komt goed.

Adder ik ben er klaar voor, als dat account nog steeds in de aanbieding is!

Zie PB.
Quote:Lijstje:
T00L
Adder1
Disano (Uniek)
Juice
Skandalouz (=lof102)
Marshall (=ook spelersnaam?)
Judge (trinity)
derbomber413
jazz (=jazz en mac)
harry (=depor en box)
Saartje
Riekki
Hitchhiker
Marcel05= marcel06
Jansoe
Knoop
Libosan
bolle
Ronnie D.
Rotjong (=Voyou)

T00L kan ik ook toegang krijgen tot het DHB-forum?
judge valt af, te weinig tijd en ik kan het er niet bij doen.
grrr IK BEN ER OOK NET ALS floppy.
Trots!!


trots dat ie is! op zijn eerste buit:

Quote:Onderwerp: Mexico viel sea hawk`s Dorp aan
Verzonden: op 08.09.06 om 18:52:36 uur

Aanvaller Hitchhiker uit dorp Mexico

Eenheden 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Opbrengst 15 15 17 13

Verdediger sea hawk uit dorp sea hawk`s Dorp

Eenheden 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
toch al gauw 0,013 K aan graan! :razz:
Aragorn zit dus niet bij ons in de buurt

JAZZ schreef:

Ben jij SD ara? Wink
GreetZZ JaZZ

aragorn 2 schreef:

nee


JAZZ schreef:

mooi dan kan ik je raiden Wink
lol ik ben sd-aragorn
Aragorn Wrote:grrr IK BEN ER OOK NET ALS floppy.

dat is algemeen bekend Ara, maar dat was de vraag niet (mbt lijstje). dus even teruglezen en dan opnieuw reageren Wink
Aanvaller Jansoe uit dorp Appel

Eenheden 20 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Opbrengst 395 374 405 26

Niet slecht. :8:
Bouwopdracht:
[Annuleren] Barakken (Niveau 1) 0:30:53 uur Klaar om 11:58 uur


Hakkuh
mijn held is gesloopt :letitallout:

Onderwerp: Mirrormere viel Utopie aan
Verzonden: op 08.09.06 om 23:48:59 uur

Aanvaller Fleur uit dorp Mirrormere
[Knuppelvechter] [Speervechter] [Bijlvechter] [Verkenner] [Paladijn] [Germaanse Ridder] [Ram] [Katapult] [Leider] [Kolonisten]
Eenheden 15 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen 15 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Opbrengst 0 0 0 0

Verdediger Libosan uit dorp Utopie
[Knuppelvechter] [Speervechter] [Bijlvechter] [Verkenner] [Paladijn] [Germaanse Ridder] [Ram] [Katapult] [Leider] [Kolonisten] [Held]
Eenheden 22 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Verliezen 22 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1

kan via je heldendom je held weer tot leven wekken gelukkig :8:
kost wel een berg knaken.

Misschien is het wel verstandiger om, als je gaat slapen, hem de verdedigende upgrades te geven. dan waren jouw verliezen nihil geweest.

ga ik denk ik maar eens proberen de komende tijd
Hey tool ik zie dat RD al is veranderd in RSD. de deal is neem ik aan al rond. zie dat er al een aantal van jullie op de w8 lijst staan van RSD, maar niet iedereen. zou jij dit even kunnen regelen zodat ook ik een uitnodiging krijg. Tevens de vraag wanneer we op hun forum kunnen.
marcel05 Wrote:Hey tool ik zie dat RD al is veranderd in RSD. de deal is neem ik aan al rond. zie dat er al een aantal van jullie op de w8 lijst staan van RSD, maar niet iedereen. zou jij dit even kunnen regelen zodat ook ik een uitnodiging krijg. Tevens de vraag wanneer we op hun forum kunnen.

volgt vandaag allemaal Smile
moet nu weg, maar heb vanavond alle tijd om e.e.a. te regelen enzo
Residentie
De Residentie is een klein Paleis waar de koning woont als hij in het dorp is. Zolang er een Residentie of een Paleis is in een dorp, kan het dorp pas worden veroverd als deze is vernietigd.

580 | 460 | 350 | 180 | 1 | 0:28:40
Genoeg grondstoffen morgen om 02:38 uur
T00L Wrote:kost wel een berg knaken.

Misschien is het wel verstandiger om, als je gaat slapen, hem de verdedigende upgrades te geven. dan waren jouw verliezen nihil geweest.

ga ik denk ik maar eens proberen de komende tijd

ja maar toch vreemd...hij had er 15, ik 22 en een held! Waarom gaat bij mij alles dood dan? :eeeek:
clubbies hebben 10 of 15 defence #-o dat schiet natuurlijk niet op Sad
@Lib: clubbies hebben 25 verdediging en 40 aanval. je held heeft ook niet veel meer verdediging als je alleen aanval upgrade.

15*40=600
22*25=550
je held zal misschien 40-50 verdediging hebben, vandaar dat bij beiden alles dood is.
Spelers die ik doorgegeven heb:

Quote:T00L
Adder1
Disano
Juice
Skandalouz
Marshall
derbomber413
jazz
harry
Saartje
Riekki
Hitchhiker
Marcel06
Jansoe
Knoop
Libosan
bolle
Ronnie D.
Rotjong

nog geen reactie, maar zeer waarschijnlijk:
Floppie
Plop
SD-Ara

Forum: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.takeforum.com/reservoirdogs/index.php?mforum=reservoirdogs">http://www.takeforum.com/reservoirdogs/ ... ervoirdogs</a><!-- m -->
Svp registreren en een topic maken voor jezelf met je ingame naam als topictitel ofzo.

Belangrijk!
Tevens bij deze het verzoek om de komende dagen, elke dag, 1 uur productie naar Ziggy (de ambassadehouder) te sturen zodat de ambassade zsm groot genoeg is voor ons allen.
Locatie: Hypermania 64 (61|-56)
Aanvaller Jansoe uit dorp Appel

Eenheden 20 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Opbrengst 348 350 312 190


Opnieuw VOLLE BAK... :8:
Dat geluk heb ik als ik achter de gokkast zit nu nooit :wink:
Ik kan alleen inloggen, de registreer optie staat er niet bij...
links met je muis over navigation heengaan
Bedankt, ik ben lid.
T00L Wrote:Spelers die ik doorgegeven heb:

Quote:T00L
Adder1
Disano
Juice
Skandalouz
Marshall
derbomber413
jazz
harry
Saartje
Riekki
Hitchhiker
Marcel06
Jansoe
Knoop
Libosan
bolle
Ronnie D.
Rotjong

nog geen reactie, maar zeer waarschijnlijk:
Floppie
Plop
SD-Ara

Forum: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.takeforum.com/reservoirdogs/index.php?mforum=reservoirdogs">http://www.takeforum.com/reservoirdogs/ ... ervoirdogs</a><!-- m -->
Svp registreren en een topic maken voor jezelf met je ingame naam als topictitel ofzo.

Belangrijk!
Tevens bij deze het verzoek om de komende dagen, elke dag, 1 uur productie naar Ziggy (de ambassadehouder) te sturen zodat de ambassade zsm groot genoeg is voor ons allen.
Locatie: Hypermania 64 (61|-56)

ik zou opzichter van plop zijn...maar door mijn fout ben ik het nu niet en hij is een weekend weg. Neem aan dat hij en flop het ook wel zouden willen!!
Morgen heb ik btw geen tijd, ga met iemand mee naar ajax-vitesse. Dus als er ook nog iemand aanwezig is, tot morgen! :wink:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33