FTM Forum

Full Version: TRAVIAN 4
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
ik heb ook nog steeds geen idee. Ik wil zeker wel clusteren. Maar bijna iedereen plakt zijn 2e dorp tegen zijn bestaande dorp aan. Ik zit ook op lvl 7 namelijk!
Kan je beter even navragen op het RSD forum denk ik??
daar geeft ook niemand antwoord :wink:
Krijg ik net van Inu te horen dat s3.travian.com gewoon een T3 speedserver is... dus: present!
Naam Mussen Kaput
Volk Romeinen
Locatie -122|45
:lol: ik pas maar
Ik voel hier een Saddertje aankomen.... !!
Saddertje`s village (Capital) 2 (-117|57)


check PB, Saar
nieuw doel Saar:

iedereen uitdagen en de boel gevangen houden....
Heb al een trapper gebouwd.....
slecht begin dus zou nog uren moeten wachten op m'n 2e legio->ik begin opnieuw. meteen als germaan, zodat ik sneller legers heb
Hakkuh

mooi ! Goeoeoeoed ! kheb er zin an !!

Hakkuh

[gaat nu hard nadenken over het deleten van de rest van zijn accounts.... dit is toch gewoon het leukste...]
Even toch weer licht EB'en, maar mijn eerste gedode leider op S4 mag ik wel even vieren toch? Big Grin

Onderwerp: Rodos viel tropical island aan
Verzonden: op 10.10.06 om 09:56:41 uur

Aanvaller Marshall uit dorp Rodos

Eenheden 23 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Verliezen 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Opbrengst 348 336 195 41

Verdediger bergambacht uit dorp tropical island
Eenheden 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Verliezen 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
da's een held, geen leider.... EB..
Undecided
Ik haal S2 en S4 door elkaar (komt ervan als je tussen de werkzaamheden door Travian moet verwerken) :lol:
Bedoelde dus ook een held, dacht het wel, typte het niet... :waf:
Marshall Wrote:(komt ervan als je tussen de werkzaamheden door Travian moet verwerken) :lol:

Als je het nu even ondersam doet :8:
Dat kan wel maar dan zit ik volgend jaar rond deze tijd met de zogenaamde 'gebakken peren'... En gekookt vind ik ze lekker, maar gebakken?!

Drukste periode van het jaar breekt hier aan...
Aha, kerstpakketten inpakken !
Nee, oliebollen bakken Wink
Kerstpakketten inpakken komt pas na de kerstborrel als ik met mijn dronken kop alle kerstpakketten open getrokken heb en de inhoud ervan over de bureau's verspreid heb :waf:
Adder Wrote:nieuw doel Saar:

iedereen uitdagen en de boel gevangen houden....
Heb al een trapper gebouwd.....

euh...

abandoned valley (-116|58 )
Saartje Wrote:
Adder Wrote:nieuw doel Saar:

iedereen uitdagen en de boel gevangen houden....
Heb al een trapper gebouwd.....

euh...

abandoned valley (-116|58 )

daar gaan we voor dan. Hoofddorp van maken en zagen maar.
En held 2 is kapot Big Grin
Had wel verwacht dat je daar meer 'bonus' voor kreeg...
Marsh, zo bijzonder is dat niet hoor Wink
Dan had ik een stuk of 15 keer kunnen melden dat ik een held gesloopt had
Mmmm... Voor mij is het nog bijzonder, net als een 15jarige die meldt dat ie voor het eerst geneukt heeft Wink
meldt die het dan ook een 2e, 3e en 4e keer? :p
De 2e keer wel, dat is vaak namelijk bij de meeste 15jarige pubers weer jaaaaaren later pas Wink
op je 26e toevallig?
Mag ik voor je hopen, dan hoef je nog maar 3 jaartjes te wachten op je volgende neukpartijtje Boca!
Marshall Wrote:Mag ik voor je hopen, dan hoef je nog maar 3 jaartjes te wachten op je volgende neukpartijtje Boca!

Preices, en grote roerganger marshall kan me precies vertellen hoe dat is om zo lang te wachten
Kunnen jullie niet even gaan MSNen ofzo.. :roll:
Jij weet schijnbaar iets wat ik niet weet Boca? En dan bedoel ik niet je uitgebreide ervaringskennis van luizen, platjes en lintwormen...

@Voyou: Nee, ten eerste geen MSN op het werk en ten tweede heb ik geen behoefte aan Boca op de MSN vanwege hierboven zeer duidelijk zichtbare redenen...
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33