FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2018
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Als Potro straks van Simon wint dan is bijna alles zo verlopen zoals verwacht.
Hooguit had je Cilic en Kyrgios bij de laatste 8 gerekend, maar die zijn vervangen door sterke en verwachte alternatieven(vooral Raonic).

Komen nog prachtige wedstrijden aan.
Nou ik weet nog niet zo net of Potro dit gaat winnen.
Van mij mag simon winnen.
Simon verprutst in ieder geval weer een break voorsprong...
(10-07-2018, 01:39 PM)centre court Wrote: [ -> ]Als Potro straks van Simon wint dan is bijna alles zo verlopen zoals verwacht.
Hooguit had je Cilic en Kyrgios bij de laatste 8 gerekend, maar die zijn vervangen door sterke en verwachte alternatieven(vooral Raonic).

Komen nog prachtige wedstrijden aan.

Vind ik vrij mild. Bij Kyrgios weet je dat het erin zit, maar Cilic had alle stats mee om hier altijd SF te halen. Top 2 favoriet, altijd goed op GS, fit, in vorm. En dan ook nog zo krankzinnig verliezen. Grootste upset van het jaar.
Federer op court 1, lol.
Andere 2 affiches zijn natuurlijk ook veel mooier, dan krijg je nog iets van tennis ipv een Anderson die na 2 ballen in de rally de bal in het net slaat of 6 meter uit heeft geslagen.
Hoeveel aces gaan er vandaag bij Isner-Raonic? Arme Court 1 mensen. Eerste Federer die in 1,5 uur-2 uur klaar is met Anderson en daarna alleen maar services waarbij alleen de TB's leuk zijn.

CC is natuurlijk wel smullen met Djoko-Kei en Nadal-Del Potro.
Nou ik denk dat jullie Anderson onderschatten. Naar eigen zeggen gaat hij er alles aan doen om van Federer te winnen vandaag (bron verschillende websites!). Dit is waar hij en zijn team voor heeft gewerkt. Ook al gaat het niet gemakkelijk worden. Het wordt in ieder geval de lastigste pot van Fed dit toernooi. En ik denk dat hij wel 1 tot 1.5 % kans van slagen heeft.
Als alles vandaag nou eens met de h2h gaat, heb ik een prima toernooi. 
Als er dan iemand moet stunten, mag het Nishikori zijn.
(11-07-2018, 10:56 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Als alles vandaag nou eens met de h2h gaat, heb ik een prima toernooi. 
Als er dan iemand moet stunten, mag het Nishikori zijn.

Hth zegt toch niks?

Laat de bookies het maar juist hebben.
H2H en bookies; als daar de gewenste uitslag niet bijzit, zou je ook nog deze kunnen proberen: 
wiskundige tennis voorspellingen

3-2 voor Federer, zie je wel dat het spannend gaat worden.  Wiskundig gezien tenminste  Cool
Ik zeg toch nergens dat het niks zegt. 
Het is lang niet altijd doorslaggevend, zeker als het maar om 3 of minder verschil gaat.
(11-07-2018, 10:47 AM)rikbetert Wrote: [ -> ]Nou ik denk dat jullie Anderson onderschatten. Naar eigen zeggen gaat hij er alles aan doen om van Federer te winnen vandaag (bron verschillende websites!). Dit is waar hij en zijn team voor heeft gewerkt. Ook al gaat het niet gemakkelijk worden. Het wordt in ieder geval de lastigste pot van Fed dit toernooi. En ik denk dat hij wel 1 tot 1.5 % kans van slagen heeft.

1e game meteen gebroken, lol.
Anderson maakt elke game 1-2 fouten meer, volledig kansloos.
De meest irritante speler op de tour met die irritante vuist na elke gewonnen punt.
Maar verder houdt hij zijn services. Ik denk dat ik de kansen van Anderson voorzichtig opschroef naar 1.75%
hmmm.  Eerste set ging vrij gemakkelijk.
Dat is natuurlijk taktiek om zo de tegenstander zand in de ogen te strooien, en dan in de volgende sets keihard terug te slaan.....


Nee, dit is vrij kansloos....
Hij is wel de 1e die Federer breakt dit toernooi. Dat is dé verrassing van de dag.
3-0 3-0 en Roger staat voor lul Neiner

Straks edit : 6-3 6-4 6-4
3-1. Ik volg dit via flashscore. Ben immers druk aan het werk....

Kom op Kev!
De euforie was van korte duur.
Stille zal wel gelijk krijgen.

Al zijn er heel wat managers gebaat bij een Federexit.
Laat Federer nu maar vast zijn slechte wedstrijd hebben. Niet bepaald overtuigend dit.
Kom op Kev!!!!
Oh heel mooi dit 2-1 in sets. En jullie maar denken dat Kev bij voorbaat kansloos was.

Bij gebrek aan alternatieven en gezien mijn overgebleven spelers zou Kev d Fed mij supergoed uitkomen.
Bij winst van kev stijg ik naar plek 29 in de weekscore. Bij winst van fed zak ik naar 206.
Lol, wat een toernooi.
hahahah break in set 4 voor onze Kev.
Zou wat zijn dan is het opeens een goed toernooi maar NID dat Federer dit wint
2-2! Met het momentum voor Anderson. Nou ik ben niet zo NID dat Federer wint. Hij wordt een jaartje ouder, dus een vijfsetter is per defintie in zijn nadeel.
Werkelijk alles zit tegen. Komt ie straks ook nog vermoeid aan bij Raonic, rampscenario. Als ie al wint, dat dacht ik bij Cilic tegen Pella ook.
Tegen fucking Anderson man. Eerst Cilic, nu dit. De twee topfavorieten.
Arme Ad, alles zit zo tegen. Heb echt me je te doen, gossie
Alleen met dit spel he. Rest van het leven lacht me toe. Jou ook?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12