FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2018
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Nee , slechte gezondheid
Hup Rik Betert!
Misschien eens bij Haggie in training. 
Hup goat, alles voor nummer 21.
Ben al bij Haggie's collega aan de slag.
Hup Raonic, alles voor nummer 1.
Virtueel mp gemist, pijnlijk.
Haha, Murray doet commentaar bij Nadal.
Dat is toch ook raar.
Federer dus ook nog een echt MP gemist, zie ik.
Haha, straks 2x zo'n wedstrijd in 1 toernooi.
Goran Ivanicevic zal ook enorm balen van deze lange pot. Nu mist hij vanavond Kroatië tegen Engeland, omdat zijn pupil Raonic nog staat te spelen op court 1.
Kom op eens roger
0-30 en dan 2e servicereturn in het net en daarna uitglijden. Alles zit tegen!
(11-07-2018, 05:40 PM)Jornstars Wrote: [ -> ]Goran Ivanicevic zal ook enorm balen van deze lange pot. Nu mist hij vanavond Kroatië tegen Engeland, omdat zijn pupil Raonic nog staat te spelen op court 1.

Wat te denken van al die mensen op de tribune.
Benieuwd hoe vol het straks zit.
Als ie nou weg gespeeld wordt, maar zoveel kansen. 3x 0-30, bp.
En dan slaat Anderson op 15-30 een wereldpassing. Speelt de wedstrijd van zijn leven.
Wat een pot joh, zo'n hoog niveau.
Nu weet wat minder. Niveau Fed flink gezakt.
Wat een toernooi weer, wat een jaar. 
Natuurlijk ook nog na mp gemist. Nog een wonder dat ik zo lang heb mee gedaan bovenin.
JoepiE!!! Mijn wimbledon is gered!
(09-07-2018, 02:29 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Benieuwd of de mensen zonder Federer al beginnen te zweten. 

Vast niet  Wink
Hahaha chokerer!! Klasse Rik! Gefeliciteerd!
Ongelofelijk. Wat een jaar in de gss joh. 

Elke keer als je concurrenten helemaal definitief weg kunt zetten komen ze juist terug door waanzinnige uitslagen.
Zeker waanzinnig want Roger ging zo lekker in Halle?
Ook nog tegen fucking Anderson, die verloor van Leonardo Mayer op Queen's.
NID dat die de volgende ronde weer niks raakt, en dan waarschijnlijk verliest van Raonic.

Thiem op RG kun je het over hebben, Cecch was daar al idioot. Raonic hier missen is een fout. Maar dat Cilic en Federer hier verliezen, en dat dat zulke gevolgen heeft, is idioot. Federer en Cilic beiden niet in de SF, daar had je de jackpot mee kunnen winnen.

Voor m'n gevoel zit sinds Rome bijna alles tegen, met weinig compensatie. Gelukkig krijg ik volgens de wet van andre over een tijdje weer geluk.

Ik lach er maar om, gelukkig heb ik een goede gezondheid.
Raonic fysio hele bovenbeen zit ingepakt
Geeft te denken. De managers zonder Federer pakken gemiddeld 200 punten op de managers met Federer. Laat dat even bezinken.
En speelt beter dan daarvoor, uiteraard.
(11-07-2018, 06:54 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Ook nog tegen fucking Anderson, die verloor van Leonardo Mayer op Queen's.
NID dat die de volgende ronde weer niks raakt, en dan waarschijnlijk verliest van Raonic.

Thiem op RG kun je het over hebben, Cecch was daar al idioot. Raonic hier missen is een fout. Maar dat Cilic en Federer hier verliezen, en dat dat zulke gevolgen heeft, is idioot. Federer en Cilic beiden niet in de SF, daar had je de jackpot mee kunnen winnen.

Voor m'n gevoel zit sinds Rome bijna alles tegen, met weinig compensatie. Gelukkig krijg ik volgens de wet van andre over een tijdje weer geluk.

Ik lach er maar om, gelukkig heb ik een goede gezondheid.

In het voorjaar heb je al ontzettend veel geluk gehad

Dit is geen pech, maar een fout
Wat een onzin. De term slechte winnaar hebben ze voor jou uitgevonden. Geef gewoon eens wat toe man.
(11-07-2018, 07:46 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Wat een onzin. De term slechte winnaar hebben ze voor jou uitgevonden. Geef gewoon eens wat toe man.

Isner die een tms wint...
Dat is het enige in 6 maanden en heb ik meteen toegegeven toen. Heb jij dat gedaan bij Cecchinato, Thiem, etc? Zou je sieren. 

Potro die hem er hier uitgaat pielen terwijl Nadal 6-3 stond in de 2e TB. Past er allemaal in.
ai ai ai, raonic mist sp voor 2-0 in sets...

nu 1-1

toch een ad week?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12