FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2018
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Anderson laat het liggen maar Isner is mentaal zo sterk.
Mooie opwarmer dit.
Niemand kijkt?

Anderson krijgt 0-30 op 7-7 en slaat dan een goede return waar Isner een wereldvolley op slaat. Daarna krijgt Anderson toch bp: ace.

Dat beetje kans dat ze in de finale hebben, vergooien ze nu wel.
Op 9-9 weer 0-30 en weer een geweldige volley van Isner. Zo overleefde Anderson tegen Federer ook, dus Isner zal wel winnen nu.
En weer een bp gemist, dit keer een aardige kans.
Ja ik kijk wel hoor. Spannend.
Eigenijk zou hier Cilic moeten staan :-(
Als Anderson wint kom ik op 16 in de week, en loop ik serieus in op heeel veeel managers.
Als inser wint kom ik op plek 75 en blijf ik zoals zovele met alleen djokovic over.
Dus kom op KEV!
arme djokovic en nadal. Die wachten al 3 uur.
Jaaaah dat vuistje weer, wat een prachtige speler.....
En Federer natuurlijk. Ongelooflijk nog steeds.

Isner wordt moe, maar dit kan zo nog een uur duren.
Nee Federer is klaar. Zijn koers gaat de komende tijd alleen maar dalen. Als je gravel laat schieten om optimaal op gras te presteren en vervolgens van Coric en Anderson verliest, dan is er iets goed mis.
Zoveel ontzag voor die Isner. Steeds als het moet, speelt ie zijn beste tennis. Hoeveel levens heeft ie nog? Wel vervelend dit.
Pffff 2 breakpunten weggewerkt. Maar Isner had nog geen breakpunten geforceerd deze set en Anderson wel.
En natuurlijk ook respect voor Anderson dat ie daarna steeds blijft presteren en mentaal niet knakt.
(13-07-2018, 07:59 PM)rikbetert Wrote: [ -> ]Pffff 2 breakpunten weggewerkt. Maar Isner had nog geen breakpunten geforceerd deze set en Anderson wel.

Dus?
Djokovic - goat gaat ook minimaal 3,5 uur duren...
Als je kijkt naar de stats heeft Anderson ook 5% meer punten gescoord dan Isner, dus gaat hij vroeg of laat winnen. Anderson dus.
respect voor beide heren. Eusa_clap Eusa_clap Eusa_clap Eusa_clap
Ik kijk ook zeker. Respect voor beide inderdaad. Strijd tussen niet meer kunnen en Wimbledon finale
En daarin ook niet meer kunnen. Maar het wel bereikt hebben.
(13-07-2018, 08:02 PM)rikbetert Wrote: [ -> ]Als je kijkt naar de stats heeft Anderson ook 5% meer punten gescoord dan Isner, dus gaat hij vroeg of laat winnen. Anderson dus.

Deed Federer ook niet.
Voor mij is het nog totaal open, ook al is Anderson al een hele tijd beter.
Je krijgt toch ook honger? Ze hebben vast wel repen, maar niet genoeg voor 6-7 uur, gok ik.
Mag je iets laten komen?
Spanning is ook wel een beetje weg bij mij. Is meer een soort van meditatie geworden.
Daar komt ie...
aaaaj weer niet....
(13-07-2018, 08:20 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Daar komt ie...

Wie?
Voor jullie is het meditatie, maar voor mij staat er echt wat op het spel.
Ben er nu wel klaar mee

Wil echt tennis zien
Haha, 5e keer 0-30?
Weer 0-30, Isner rijp voor de slacht, en dan 2 niet al te harde services op je racket krijgen, maar beiden mis. Tja, dan verdien je het ook niet.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12