Threads: 93
Kezmania Wrote:Als je dan zo'n snotaap na de wedstrijd hoort zeggen dat Vink niks op dat nivo te zoeken heeft :roll:
En natuurlijk vond Vink het in de rust nog een 200% strafschop. Hij had het toch nog niet terug gezien. Of heeft hij zich misschien aangemeld bij Goal Alert??
Ook Derksen gekeken Kletsmania?
Vink had het trouwens in de rust teruggezien en kwam toen doodleuk vertellen dat het nogsteeds een penalty was. Na de wedstrijd zag hij beelden uit een ander hoek en trok toen (een beetje) bij.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Threads: 76
en nu ophouden met die krokodillentranen. ajakkes wordt in het seizen het vaakst van allemaal bevoordeeld door die wit-rood-witte brillenbrigade uit zeist dus er hoeft niet zo hard gehuild te worden als een scheids jullie een keer benadeelt.
bovendien hadden ze ook zo hard moeten huilen toen machlas dit deed, maar toen vonden ze het wel leuk.
Threads: 4
Ekslem Wrote:
EDIT:
Waar de sportpers na afloop van de wedstrijd viel over de vermeende duikeling van Jefferson Farfán, blijkt uit nieuwe fotoââ¬â¢s dat er wel degelijk even contact was tussen Urby Emanuelson en de Peruviaan.
Fotopersbureau Pics United kwam maandagmiddag met enkele nieuwe fotoââ¬â¢s, geschoten vanuit een andere invalshoek. Hierop is te zien dat linksback Emanuelson een duw geeft aan Farfán. Volgens de verdediger zelf raakte hij de aanvaller bij het passeren niet en coach Danny Blind voegde er aan toe dat zijn pupil zelfs inhield, toen de PSVââ¬â¢er passeerde. Farfán zelf zei dat wel contact was geweest. Hieronder de compilatie van Pics United over het veelbesproken moment en de daaropvolgende beslissing van arbiter Vink.
Een duw :roll: . Echt fantastisch. Als dat wordt bestraft, is er geen tijd meer om te voetballen maar worden er 90 minuten lang pingels en vrije trappen genomen. Pics United? Is dat de Fotosoepafdeling van Philips of zo?
Threads: 18
Get over it, ajaks heeft verloren, en de volgende angstgegner staat vrijdag al weer voor de deur van de arena te wachten.
Bangkok resident.
Threads: 5
Bumme Wrote:Kezmania Wrote:Als je dan zo'n snotaap na de wedstrijd hoort zeggen dat Vink niks op dat nivo te zoeken heeft :roll:
En natuurlijk vond Vink het in de rust nog een 200% strafschop. Hij had het toch nog niet terug gezien. Of heeft hij zich misschien aangemeld bij Goal Alert??
Ook Derksen gekeken Kletsmania?
Vink had het trouwens in de rust teruggezien en kwam toen doodleuk vertellen dat het nogsteeds een penalty was. Na de wedstrijd zag hij beelden uit een ander hoek en trok toen (een beetje) bij.
Ja Bummel,
ik heb Derksen gekeken..Ik had Wesley Snotaap nog niet horen verkondigen dat Vink niet op dat nivo thuis hoort. Het was wel weer typisch een uitspraak voor hem. Nigel de Jong kwam bij Jack en Humberto een stuk beter over. Hij vertelde daar ook over zijn overleden vriend.
waf Wrote:en nu ophouden met die krokodillentranen. ajakkes wordt in het seizen het vaakst van allemaal bevoordeeld door die wit-rood-witte brillenbrigade uit zeist dus er hoeft niet zo hard gehuild te worden als een scheids jullie een keer benadeelt.
bovendien hadden ze ook zo hard moeten huilen toen machlas dit deed, maar toen vonden ze het wel leuk.
Met stip op 1 staat toch wel de bekerfinale tegen Utrecht
2. Machlas
3. Vorig seizoen tegen AZ
@waf: nogmaals blijf ik erbij dat ik hem ook gegeven had als ik scheidsrechter was. Ik was al bezig met het schrijven van een sms naar Fabian dat het een terechte was toen ik in de herhaling zag dat een 100% schwalbe was.
Ik hou er alleen niet zo van als die lampen nu blijven roepen dat ze anders ook wel gewonnen hadden, gaan zeiken om rood voor Sneijder, ergens toch een duw hebben gezien, woorden van De Snor over gaan nemen zonder te begrijpen dat een sporter dat soort dingen zegt na een teleurstelling, menen dat Vink de overtreding van Pienaar wel gezien heeft maar niets heeft gedaan, etc, etc.
Feit is dat de pingel gegeven is, Pienaar zijn straf zal krijgen en we gekeken hebben naar een spannende maar slechte topper die beslist is door een fout van een verder goede scheidsrechter.
Bumme Wrote:Ik hou er alleen niet zo van als die lampen nu blijven roepen dat ze anders ook wel gewonnen hadden,
Maar dat is toch zo :wink:
Bumme Wrote:gaan zeiken om rood voor Sneijder, ergens toch een duw hebben gezien, woorden van De Snor over gaan nemen zonder te begrijpen dat een sporter dat soort dingen zegt na een teleurstelling,
Toevallig zeggen zijn het altijd dezelfde spelers. Met Sneijder en Babel als ergste voorbeelden. Maduro wel eens iets doms horen zeggen na een wedstrijd?? Het gaat om de speler. Sneijder zegt regelmatig domme dingen, en ook Babel heeft al meerdere malen laten horen dat hij niet een van de slimste is.
Bumme Wrote:menen dat Vink de overtreding van Pienaar wel gezien heeft maar niets heeft gedaan, etc, etc.
Hij beweerde het incident niet gezien te hebben omdat hij de andere kant op keek. De TV beelden wezen uit dat hij wel degelijk keek. Dan kan hij het nog steeds niet gezien hebben. Maar hij keek wel de goede kant op, dus daar moet hij niet over liegen :wink:
Bumme Wrote:@waf: nogmaals blijf ik erbij dat ik hem ook gegeven had als ik scheidsrechter was. Ik was al bezig met het schrijven van een sms naar Fabian dat het een terechte was toen ik in de herhaling zag dat een 100% schwalbe was.
dat zijn we iig eens. vond ik in het geval machlas ook.
Quote:Ik hou er alleen niet zo van als die lampen nu blijven roepen dat ze anders ook wel gewonnen hadden, gaan zeiken om rood voor Sneijder, ergens toch een duw hebben gezien, woorden van De Snor over gaan nemen zonder te begrijpen dat een sporter dat soort dingen zegt na een teleurstelling, menen dat Vink de overtreding van Pienaar wel gezien heeft maar niets heeft gedaan, etc, etc.
er mag best op gewezen worden dat scheidsen vaak iets niet zien, het liefst bij ajakkes. :razz:
Quote:Feit is dat de pingel gegeven is, Pienaar zijn straf zal krijgen en we gekeken hebben naar een spannende maar slechte topper die beslist is door een fout van een verder goede scheidsrechter.
ik vind niet dat die wedstrijd is beslist door de scheids. kezmania klets de snor na (how low can you go) maar jij de rest van de media. als ajakkes zo had gewonnen had die nadruk nooit op een pingel gelegen, maar vast er zeker en vast geschreven: 'hoewel de penalty niet gegeven had mogen worden was de zege niet onverdiend/ verdiende ajakkes de zege.'
Threads: 208
SLOTJE
We can't, can not get, we can not get enough!!
Kezmania Wrote:Hij beweerde het incident niet gezien te hebben omdat hij de andere kant op keek. De TV beelden wezen uit dat hij wel degelijk keek. Dan kan hij het nog steeds niet gezien hebben. Maar hij keek wel de goede kant op, dus daar moet hij niet over liegen :wink:
hij volgde de bal. met een andere kant bedoelen jij en hij iets anders. ook als hij 45 graden wegkijkt kijkt hij een andere kant op. toen de bal diep gespeeld werd keek hij nog een keer om naar en kermende appelvlaai, maar was de bewuste trap allang gegeven.
als hij het gezien had had hij vanzelfsprekend rood gegeven, het is echt te ridicuul voor woorden dat je twijfelt aan zijn betoog.
waf Wrote:hij volgde de bal. met een andere kant bedoelen jij en hij iets anders. ook als hij 45 graden wegkijkt kijkt hij een andere kant op. toen de bal diep gespeeld werd keek hij nog een keer om naar en kermende appelvlaai, maar was de bewuste trap allang gegeven.
als hij het gezien had had hij vanzelfsprekend rood gegeven, het is echt te ridicuul voor woorden dat je twijfelt aan zijn betoog.
Heel jammer dat het incident nergens op internet te vinden is.
Natuurlijk heeft hij het niet gezien, dan had hij wel rood gegeven. Maar dat wil nog niet zeggen dat zijn betoog klopt. Hij keek namelijk wel degelijk naar Afellay en Pienaar...
Gisteren waren er goede beelden van; je zag dat hij het incident volgde maar op het moment dat Pienaar opstond (en dus die trap gaf) keek hij recht vooruit naar de bal.
Vink zei ook dat de bal, na het duel tussen Affelay en Pienaar, direct naar voren werd gespeeld, maar goed te zien was dat, ik meen Simons, de bal nog wel enkele seconden aan de voet had, en dat was vlakbij waar Affelay en Pienaar op de grond lagen... Bij mijn inziens had hij het dus kunnen zien! Blinde.....
Threads: 312
ook al zo'n zaadpot
The great old Ludwig von...
|