The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2007
Mijn email:

Goedenmiddag!

Wat een teleurstelling wederom! Gaan jullie nou echt de spelers die in de 1e week zijn uitgeschakeld niet meetellen? Waarom niet? Ze hebben toch gewoon eerlijk punten gehaald tijden de Australian Open? Ze zijn te kiezen en dus hebben de managers die het goed uitgezocht hebben die spelers gewoon gekozen. Als dat niet kan, waarom wordt dat dan niet gecommuniceerd?
En even over uw onderstaande mailtje... hoezo met goede keuzes meteen de eerste punten binnenhalen? De echte managers worden hier zwaar benadeeld t.o.v. managers die nergens naar kijken. Meteen 50 punten op ze achter. Die 10 euro die elk jaar betaald moet worden is nu al 10 euro teveel door alle organisatorische blunders die jullie elk jaar weer begaan. Ik wil jullie dan ook aanbevelen om stukken beter te communiceren de rest van het jaar, dit zal al veel onvrede wegnemen.

Graag ontvang ik een reactie van jullie zijde, met de motivatie voor dit besluit. Al ga ik er van uit dat de spelers die al uitgeschakeld worden alsnog hun verdiende punten krijgen.

Met vriendelijke groet,

Rick Eenink
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En het zeer snelle, maar trieste antwoord:

Beste Rick,

Het spel is op dinsdag 23 januari begonnen, dus is het logisch dat we vanaf dan punten gaan uitdelen. Je hebt namelijk tot maandag 22 januari 22.00 uur te tijd gehad om spelers te kiezen. Het zou dan erg ónligisch zijn als je spelers kon kiezen waarvan je al wist wat de resultaten waren tot die dinsdag. De punten zijn dus toegekend vanaf de kwartfinales, zoals duidelijk bekend gemaakt was op de homepage van TM 2007. Wij zijn van mening dit duidelijk gecommuniceerd te hebben.

We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Sportieve groet,
Team Sportdreams
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:En het zeer snelle, maar trieste antwoord:

Beste Rick,

Het spel is op dinsdag 23 januari begonnen, dus is het logisch dat we vanaf dan punten gaan uitdelen. Je hebt namelijk tot maandag 22 januari 22.00 uur te tijd gehad om spelers te kiezen. Het zou dan erg ónligisch zijn als je spelers kon kiezen waarvan je al wist wat de resultaten waren tot die dinsdag. De punten zijn dus toegekend vanaf de kwartfinales, zoals duidelijk bekend gemaakt was op de homepage van TM 2007. Wij zijn van mening dit duidelijk gecommuniceerd te hebben.

We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Sportieve groet,
Team Sportdreams

Nou, ik heb het in ieder geval niet als zodanig gelezen. Er stond dit:
A: De puntentelling begint met de Australian Open en is gebaseerd op de punten die spelers vanaf de Australian Open verzamelen. Na afloop van de Australian Open vindt de eerste verwerking plaats en worden deze punten toegekend.

En dit lijkt er ook niet op:

Tot en met maandag 22 januari 2007, 22:00 uur is de database onbeperkt open met de mogelijkheid om jouw teamsamenstelling nog te wijzigen. Daarna zal de database geopend zijn van dinsdag 12:00 uur tot maandag 22:00 uur. Dit betekent dat het team wat er maandag om 22:00 uur staat het actieve team is dat de rest van de speelweek de punten voor je gaat verdienen.

Of dekken ze zich in met de opmerking: rest van de spelweek?????

Nee, hier blijft SD weer zwaar ondermaats presteren.
Ik heb ze dit in een mailtje ook nog eens duidelijk gemaakt en ze vertelt dat ze zelf alleen maar gebaat zijn bij tevreden klanten, maar dat ze op deze wijze alleen maar boze reacties krijgen waardoor velen zullen afhaken als deelnemer aan spellen van SD. Zo worden ze nog brodeloos daar en houden wij 10 Euro over.

SD: FOEI FOEI FOEI :letitallout: :letitallout:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Kut SD.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Mijn reactie op het mailtje van SD:

Bedankt voor de snelle reactie, maar de motivatie klopt natuurlijk van geen kant. Als ik morgenavond Andrei Pavel kies ondanks dat hij verliest van Bozoljac krijg ik gewoon 1 punt voor hem hoor. En hij was er dan gewoon uit met de deadline.
En het spel begint op 23 januari... mét de Australian Open. De spelers die er vorige week maandag uit waren hebben die punten gewoon verdiend.
En er heeft echt nergens op de site gestaan dat de spelers alleen vanaf de kwartfinale pas punten zouden krijgen. Dat is gewoon liegen van u en dat vind ik een kwalijke zaak aangezien wij gewoon als klant gezien moeten worden. Daarnaast spreek ik namens alle managers die al jaren hiermee bezig zijn en altijd bovenin het klassement staan. Zij hebben ook allen een team met op maandag reeds uitgeschakelde spelers! Raar dat juist deze groep managers jullie communicatie dan niet ''begrijpt''.
En waarom is 't onlogisch om spelers te kiezen waarvan je de resultaten al weet als deze spelers samen meer punten waard zijn dan bijv. een nog actieve robredo of nadal?!

Groeten Rick Eenink
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En de reactie daar weer op, er gaat dus niets meer aan veranderen: :x

Beste Rick,

Op de homepage van TM2007 stond dat TM2007 zou starten op 23 januari mét de tweede week van de Australian Open. Zo stond het er en dat was dan ook duidelijk als je het goed gelezen hebt. De managers die bovenin her klassement staan nu, hebben allen de regels wel begrepen, want hebben alleen spelers in hun team van de laatste week. Dat commentaar klopt dus niet. Onze communicatie is ons insziens duidelijk geweest en we gaan er dan ook niets aan veranderen.

Sportieve groet,
Team Sportdreams
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als ze dit niet veranderen doe ik niet meer mee.
Ook al heb ik betaald.
Reply
Wat een schitterende actie weer Undecided . Ben ik even blij dat ik niet meegedaan heb.
Insane life.
Reply
O o wat een bedoening weer. Je ziet maar dat je het nooit weet met SD. Witte Gei't heb ik jou niet nog aangeraden van te voren te mailen hoe ze die punten precies zouden gaan uitdelen Wink
Niet dat ik deze puntentoekenning waardeer hoor, ik zou het zelf ook logisch en beter vinden reeds uitgeschakelde spelers punten te geven.

PS ik neem aan dat het niet de bedoeling van The Mailman was om zijn bericht in tienvoud te plaatsen, dus ik ben zo vrij geweest de dubbele posts te verwijderen.
Reply
Ik ben echt met stomheid geslagen.
Heb ook maar een mailtje gestuurd.
En nou maar hopen, tegen beter weten in, dat er nog iets aan gaat gebeuren.
Reply
Vos Wrote:Als ze dit niet veranderen doe ik niet meer mee.
Ook al heb ik betaald.

Same here
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Ik ook. En als het niet verandert eis ik mijn 10 euro terug.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
"Mist Wrote:Ik neem aan dat het niet de bedoeling van The Mailman was om zijn bericht in tienvoud te plaatsen, dus ik ben zo vrij geweest de dubbele posts te verwijderen.

Dat heb je goed gedaan, maar mijn PC had ff kuren, dus ik probeerde met alle macht mijn berichtje te posten.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Ook maar even een mailtje gestuurd.

Quote:L.S.



Tot mijn stomme verbazing heb ik bemerkt dat jullie geen punten hebben toegekend aan spelers, die in de eerste week uitgeschakeld zijn. Dit is m.i. zeer onjuist en dit hadden jullie expliciet moeten vermelden, naast de 23e januari deadline. Bovendien is het meten met twee maten, aangezien jullie bij voorgaande toernooien wel punten hebben toegekend aan spelers die voor de deadline van maandag avond uitgeschakeld waren.

M.i. benadelen jullie managers die slim gerekend hebben volgens de spelregels van het managerspel (zie eerdere opmerking).

Ik ga er van uit dat jullie deze onrechtvaardigheid rechtzetten.

Met vriendelijke groet,

Juan


Als ze dit handhaven trek ik mij terug uit de TM.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Ik ook. Ik heb deze mail verzonden.


Geachte organisatoren,

Ik ben voor de zoveelste keer teleurgesteld in het amateurisme van jullie organisatie.
En ik begrijp dat ik niet de enige ben die hierover reclameerd. Ik heb het hier over de puntentelling van de Australian Open.
Natuurlijk tellen alle punten mee die de spelers hebben gehaald die mee hebben gedaan. Dat is toch al jaren zo. Ik neem wel vaker spelers die al uitgeschakeld zijn, omdat ze qua budget rendabel zijn. En over duidelijke communicatie laten we het helemaal maar niet hebben, want dat is iets wat al vaker (ook met quizvragen) niet deugt.

Ook ben ik al tijden niet blij met de prijzen die jullie beschikbaar stellen. Wel het principe hoor, maar het aanbod bij fangadget is erg mager en voldoed zeker niet!!!!!!!
Wel moeten we hiervoor 10 euro betalen. We zijn met een grote groep "vrienden" (forum competitieteam) al jaren erg serieus bezig met de diverse spellen. Het plezier gaat door dit soort blunders er wel vanaf, zeker als u weet dat hiervoor een hele berg uren studie aan vooraf gaat.

Ik eis hierbij dan ook dat de puntentelling wordt aangepast en als dit niet gebeurt eis ik van jullie dat ik mijn 10 euro teruggestort krijg. Als jullie hier niet aan kunnen voldoen zullen er verdere maatregelen tegen sportdreams genomen worden.
Ik vind het erg jammer dat het op zo'n manier gespeeld moet worden, maar er zal toch door iemand actie moeten worden ondernomen.

Ik verwacht zeker een serieuze reactie van jullie, aangezien wij met z'n allen er enorm veel tijd insteken en jullie spellen mede tot een succes hebben gemaakt.

Met vriendelijke groet,
René Kuiper
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Dat is heldere taal :Big Grin
Reply
Goed bezig Kuiper, dat is inderdaad heldere taal.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Klasse jongens. Zet ook even de reacties van SD hier neer. Naar mij waren ze erg snel met de reacties. Ik vraag ook de andere managers om een email te sturen naar SD. Misschien doen ze er dan nog wat aan al verwacht ik 't niet. Indien ze er niks aan doen zullen we samen naar andere oplossingen moeten zoeken. Er mee stoppen zonder 't geld terug te vragen is natuurlijk de omgekeerde wereld. Dat is precies wat ze willen. Lekker makkelijk voor hun.

Dit is het emailadres: <!-- e --><a href="mailto:info@sportdreams.com">info@sportdreams.com</a><!-- e -->
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik heb hetvolgende bericht gestuurd:

Hallo Sportdreams,

Al jaren ben ik een fanatieke deelnemer aan uw spel Tennis Manager, en ik denk dat ik terecht kan zeggen dat ik een ideale deelnemer ben. Al vele blunders van uw kant heb ik zonder morren weten te accepteren, met als toppunt Wimbeldon vorig jaar.
Ook dit seizoen begon het weer met een zeer merkwaardige beslissing het spel pas in het midden van de Australian Open te laten beginnen. Maar ook hier heb ik mij overheen weten te zetten en heb netjes mijn inschrijfgeld overgemaakt om met frisse moed aan het spel te beginnen. Zeer blij was ik dan ook met een vrijwel ideaal team dat ik deze week in elkaar heb gezet.
Echter toen ik zojuist de ranglijst erop nakeek viel mijn mond open van grote, maar dan ook hele grote, verbazing. Hoe kunt u dit nou doen????! De spelers die minder dan 50 punten hebben gescoord gewoon allemaal een 0 geven. Woorden schieten tekort om deze blunder te beschrijven... Ik heb nu voor een flinke tijd zitten dubben en de spelregels erop nagelezen, maar nog steeds heb ik geen enkel idee waarop deze onzin gebaseerd zou kunnen zijn.
Sta mij toe een stukje uit uw eigen spelregels te citeren: "In dit spel staan de punten die jouw spelers scoren gelijk aan de punten die te behalen zijn in de toernooien die meetellen voor de ATP Champions Race." Het is dan toch logisch dat een speler als bijvoorbeeld Sam Querrey 15 punten verdiend, aangezien hiij 15 punten heeft behaald voor de ATP Champions Race in een toernooi dat daar toch wel degelijk voor meetelt. Op deze manier worden de meest serieuze managers met de beste teams wel op een heel schlemielige wijze benadeeld!
Ik ga ervan uit dat u met een goede verklaring voor dit belachelijke feit zult komen of anders de punten alsnog zult aanpassen!

Groeten van een verbijsterde Tennis Manager,
Yoeri van der Woerd

De reactie van Sportdreams:

Beste Yoeri,

Ruim op tijd hebben we op de home page van TM2007 aangegeven dat we met TM2007 zouden beginnen op dinsdag 23 januari met de tweede week van de Australian Open. De database is daarom maandag 22 januari om 22.00 uur voor het eerst dichtgegaan. Op het moment dat het spel begint, kun je punten gaan verdienen, niet eerder. Wij hebben dit ons inziens duidelijk gecommuniceerd.
Wat betreft de Champions Race: ook de toernooien die voor de Australian Open al gespeeld zijn, tellen niet mee in onze game, dus dat is volgens ons geen goede vergelijking. De punten die de spelers verdiend hebben (die vanaf dinsdag nog in actie kwamen) zijn ook gewoon gelijk aan de punten te verdienen voor de Champions Race.
Ons inziens hebben wij dus duidelijk gecommuniceerd en het spijt ons dat het voor jou niet zo bleek.

Sportieve groet,
Team Sportdreams

Ik heb inmiddels alweer een reactie verstuurs, maar nog geen antwoord gekregen.
Reply
Beste organisatie,

Al jaren doe ik met veel plezier mee met Tennismanager, maar vandaag ben ik erg
geschrokken. Zojuist opende ik de ranglijst om te kijken op welke plaats ik sta, maar tot
mijn verbazing hebben er meerdere spelers geen punten gekregen.

Na enige research kwam ik erachter dat deze spelers geen punten krijgen, omdat we al
'voorkennis' hadden over het aantal behaalde punten. Ook van de spelers die nog in het
toernooi zaten, wisten we dat ze goed zouden scoren. Ik vroeg me af waarom het spel in de
tweede week pas begon. De reden die ik kon bedenken is dat de spelers die vanaf het begin
meespeelden een eerlijke voorsprong konden opbouwen t.o.v. spelers die later zouden
instromen.

Nergens op jullie site is gecommuniceerd dat de spelers die al uit het toernooi lagen
geen punten zouden krijgen. Als ik dit had geweten, had ik een totaal ander team
samengesteld. Iedere week heb ik de afgelopen jaren uren in het opbouwen van mijn team
gestoken, zo ook vorige week.

Als deze grove fout niet aangepast wordt, trek ik me per direct terug uit het spel en eis
ik mijn geld terug. Ik vind het vervelend om dit zo te moeten spelen, maar dit kan gewoon
niet.

De afgelopen jaren zijn vele managers al gestopt met het spel, omdat het beleid van
Sportdreams, volgens hun, niet klopt. Op dit moment is er nog maar een aantal 'die hards'
over, maar die worden op deze manier ook weggejaagd.

Mijn advies is daarom ook: pas dit zo spoedig mogelijk aan, voordat er helemaal niemand
meer over is.

Ik verwacht iets van jullie te horen en ik ga er vanuit dat deze fout recht wordt
getrokken.

Met vriendelijke groet,

Robbie de Koster
Reply
Wat een dwazen joh! Na elke reactie wordt ik weer boos. Ze draaien er zo ontzettend omheen met die non-argumenten van ze. Wat hebben die toernooi vóór de AO nou met deze discussie te maken dan? De AO telt mee voor dit spel. Als Querrey dan 15 punten haalt, moet ie ze ook gewoon krijgen.
Grr... wat een start... eerst al die onzin dat 't in de 2e week begint van een GS en dan ook nog eens 't zo brengen dat je alleen de 8 kwartfinalisten kon kiezen, wat overigens zeer zeker niet is gecommuniceerd. Ook al zeggen ze zelf van wel. Dan hadden ze beter de AO over kunnen slaan, want dan had 90% vd managers hetzelfde team gehad natuurlijk. Nu zijn de goeie managers gewoon genaaid. Al zegt 't natuurlijk niks over de rest van 't seizoen, want die gasten die nu bovenaan staan vallen binnen een paar weken genadeloos door de mand natuurlijk. Ik baal er meer van dat we nu de rondeprijs niet meer kunnen pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
In het toernooischema wordt de AO gewoon als een (1)gewaardeerd toernooi aangegeven,dus ook punten in de eerste week,lijkt mij

Deze opmerking heb ik ook nog naar die lapswansen bij SD gestuurd,misschien dat al deze reacties van ons nog enig effect hebben.Anders schluss
Reply
Ik heb nog geen bericht op mijn eerste mail, maar toch maar alvast even een tweede gestuurd:

Quote:L.S.

Nog even een extra reactie: Uit Uw antwoord op een mail van een verontwaardigde manager stelt U : “Op het moment dat het spel begint, kun je punten gaan verdienen, niet eerder. Wij hebben dit ons inziens duidelijk gecommuniceerd.”

Deze stelling is in conflict met wat al jaren lang regel is in het TM spel: Voor het sluiten van de database kun je spelers selecteren die reeds uit het toernooi liggen en tot op heden werden altijd voor deze spelers ook punten toegekend.

Wat de communicatie betreft: vanaf positie 61 in de ranglijst zijn er managers, die spelers hebben gekozen, die er uit lagen voor de 23e. Van de 285 actieve teams komt dit neer op meer dan 60% !!!

Het moge duidelijk zijn dat Uw stelling niet overeenkomt met de feiten.

Met vriendelijke groet,

Juan
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Ik heb ook net gemaild, als ik respons krijg pleur ik het hier wel neer.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Mijn nieuwe teamnaam:

Ikwil70puntenmeer.Ook ontevreden,mail SD. <!-- e --><a href="mailto:info@sportdreams.com">info@sportdreams.com</a><!-- e -->

Hoop zo nog wat niet forummers te motiveren om te mailen.
Reply
eindelijk eens iets in mijn voordeel, na wimbledon vorig jaar! gerechtigheid tegen het laffe spel!! al is het sportdreams daar niet om te doen.
Reply
Vos Wrote:Mijn nieuwe teamnaam:

Ikwil70puntenmeer.Ook ontevreden,mail SD. <!-- e --><a href="mailto:info@sportdreams.com">info@sportdreams.com</a><!-- e -->

Hoop zo nog wat niet forummers te motiveren om te mailen.

Maak daar even 72 van. Wink
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Er is nog 1 alternatief, die ik van te voren al kon aan zien komen, en dat is dat ze iedereen maar weer gewoon 500 pnt moeten geven en dus de AO niet laten meetellen. Misschien dat ik dan nog overweeg mee te gaan doen. Als het zo blijft, stop ik er ook mee (de prijzen zijn ruk en eer is er ook niet meer te winnen) en eis ik m'n geld terug. Zal ook meteen een mailtje gaan opstellen aan die stijfkoppen, maar misschien is het niet meetellen dan een 'relatief redelijk' alternatief, want TM beginnen in de 2e week van de AO was al belachelijk.
Reply
Maar hoe moeilijk is het om het gewoon te doen zoals wij voorstellen? Alle serieuze managers willen het zo en degene die ze benadelen met die puntentelling zijn toch niet zo fanatiek en hebben eigenlijk geen poten om op te staan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:eindelijk eens iets in mijn voordeel, na wimbledon vorig jaar! gerechtigheid tegen het laffe spel!! al is het sportdreams daar niet om te doen.

[cynische mode]Kooltje gaat de TM subleague straks met 6000 pnt verschil winnen =D> :wink: [/cynische mode]

Sorry, ik kan er toch nog wel een beetje om lachen. Het gebeurt gelukkig in de eerste week, dus heb ik niet al vele avonden in dit spelletje gestoken om me te ergeren.
Reply


Forum Jump: