The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2007
Dat wordt dus het jaar afmaken met TM :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Niet verkeerd Kuiper.
Ik heb Youzhny en Baghdatis niet van dat rijtje.
Jij zal dus nog 9 puntjes uitlopen met Marcos.

Minimaal, wellicht nog meer.
Zou het genoeg zijn voor de weekwinst??

En wat betreft het doorgaan dit seizoen, dat ligt nog aan SD. Als ze de verwerking nu maar goed doen en geen rare fratsen weer uithalen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:
buurs Wrote:Niet verkeerd Kuiper.
Ik heb Youzhny en Baghdatis niet van dat rijtje.
Jij zal dus nog 9 puntjes uitlopen met Marcos.

Minimaal, wellicht nog meer.
Zou het genoeg zijn voor de weekwinst??

En wat betreft het doorgaan dit seizoen, dat ligt nog aan SD. Als ze de verwerking nu maar goed doen en geen rare fratsen weer uithalen.

Het lijkt genoeg voor de weekwinst en Ljubicic zal het toernooi denk ik wel winnen.
Zijn service loopt goed deze week.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik heb geprobeerd een tussenstand op te maken, waarvan ik hoop dat de genoemde punten juist zijn (evt correcties zijn natuurlijk welkom) Achter de punten het aantal spelers nog over in het betreffende TM-team:

1. Omyaca 192 - 7
2. Kuiper 187 - 9
3. Haggie 182 - 8
4. Buurs 180 - 7
5. Genomico 179 - 7
6. Aadje 177 - 5
7. Mailman 174 - 7
8. Scholten 173 - 8
9. Tampie 167 - 6
10. Centre Court 162 - 8
11. Vos 160 - 8
12. Cruijff 158 - 6
12. RobbieDK 158 - 6
12. Andre 158 - 6
15. Kooltje 155 - 7
16. Ad Wim 154 - 5

Nogmaals, dit is geheel onder voorbehoud, maar toch een indiciatie hoe de vlag er voor hangt.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Ljubicic - Youzhny hebben elkaar dit jaar al in Doha ontmoet.
Ljubo trok aan het kortste eind: 2-6, 7-6, 7-6.
Hopelijk kan Mikael dit keer wel de laatste TB winnen (en dus de pot)... :razz:
Totale H2H: 5-0 voor Ljubo

Overige H2H's:
Peya - Baghdatis 0-0
Montanes - Massu 0-3 (laatste Buenos Aires '04)
Horna - Arguello 0-0
Blake - Becker 0-0
Malisse - Spadea 4-0 (laatste Lyon '06)
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
THE MAILMAN Wrote:Ik heb geprobeerd een tussenstand op te maken, waarvan ik hoop dat de genoemde punten juist zijn (evt correcties zijn natuurlijk welkom) Achter de punten het aantal spelers nog over in het betreffende TM-team:

1. Omyaca 192 - 7
2. Kuiper 187 - 9
3. Haggie 182 - 8
4. Buurs 180 - 7
5. Genomico 179 - 7
6. Aadje 177 - 5
7. Mailman 174 - 7
8. Scholten 173 - 8
9. Tampie 167 - 6
10. Centre Court 162 - 8
11. Vos 160 - 8
12. Cruijff 158 - 6
12. RobbieDK 158 - 6
12. Andre 158 - 6
15. Kooltje 155 - 7
16. Ad Wim 154 - 5

Nogmaals, dit is geheel onder voorbehoud, maar toch een indiciatie hoe de vlag er voor hangt.

Ik zal hem even maken, ik heb 'm namelijk heel anders! :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik heb hem ook heel anders. Maar ik kom er nog steeds vrij dramatisch vanaf Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ljubo moet winnen, dan hou ik het gaatje. als ljubo verliest zullen er mensen langszij komen. spadea en vassalo moeten er uit, maar dat gebeurd wel deze ronde.
Reply
ljubo komt live op eurosport 2 om 16.30 uur :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
TM Tussenstand Excell Schema

Naam: ------- Punten: --------- Spelers In/Out:
Omyaca--------192----------------------7/14
Kuiper----------187----------------------9/10
Haggie----------181----------------------8/11
Buurs-----------180----------------------7/12
Genomico------179----------------------7/16
Scholten!-------173----------------------8/10
Aadje-----------170----------------------5/21
Tampie---------167----------------------6/16
Mailman--------167----------------------7/14
Centre Court---160---------------------8/10
RobbieDK-------158---------------------6/17
Cruijff----------158----------------------6/13
André-----------158----------------------6/16
Kooltje----------155----------------------7/8
Vos--------------153----------------------8/9
Ad Wim---------152----------------------5/15

Omyaca heeft nog steeds de leiding. Waarschijnlijk gaat kuiper deze overnemen. Hierdoor moet of Youzhny of Baghdatis in de finale komen. Koploper Kooltje kan nog stijgen wanneer Ljubicic de toernooizege deze week pakt. Haggie kan nog zakken, wanneer Montanes nog verder komt. Tampie, Buurs, Geno en Omyaca hebben geen spelers meer over in Zagreb, dus zullen hier nog punten gaan verliezen. Kooltje zal waarschijnlijk nog wat punten voorsprong over houden. Het is hem gegund.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Bij deze:

De enige mogelijkheid waardoor Kooltje zijn koppositie deze week al kan verliezen is, wanneer Youzhny het toernooi in Zagreb wint!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Door die blunder van SD ga ik waarschijnijk wel mijn rondewinst (ronde 1) mislopen bij TM. Icon_twisted
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:Door die blunder van SD ga ik waarschijnijk wel mijn rondewinst (ronde 1) mislopen bij TM. Icon_twisted

Daar gaat je mooie prijs :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Juan Zueco Wrote:
buurs Wrote:Hey Juan, is het niet mogelijk dat Tripplexxx jouw team overneemt??? Icon_question

Dan moet ik even overleggen. Heb m´n account doorgegeven aan een vriend, maar deze lineup komt nog van mij. Laat het je morgen weten.

Zou heel mooi zijn.... :|
Ik voel me namelijk best schuldig en Tripple is natuurlijk een trouwe deelnemer :wink:

Hoi Buurs.

Tripplexxx kan voor mij meedoen, als hij nog interesse heeft tenminste.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Haggie Wrote:Bij deze:

De enige mogelijkheid waardoor Kooltje zijn koppositie deze week al kan verliezen is, wanneer Youzhny het toernooi in Zagreb wint!
bedankt jongens. op een paar wordt voorsprong uitgebreid, sommige lopen iets in, maar niet veel
Reply
buurs Wrote:
kuiper Wrote:Door die blunder van SD ga ik waarschijnijk wel mijn rondewinst (ronde 1) mislopen bij TM. Icon_twisted

Daar gaat je mooie prijs :8:
heb ik iets gemist?
Reply
Juan Zueco Wrote:
buurs Wrote:
Juan Zueco Wrote:
buurs Wrote:Hey Juan, is het niet mogelijk dat Tripplexxx jouw team overneemt??? Icon_question

Dan moet ik even overleggen. Heb m´n account doorgegeven aan een vriend, maar deze lineup komt nog van mij. Laat het je morgen weten.

Zou heel mooi zijn.... :|
Ik voel me namelijk best schuldig en Tripple is natuurlijk een trouwe deelnemer :wink:


Dat is goed nieuws voor Tripplexxx =D>
Wel jammer dat jezelf niet meer mee speelt, maar als je er flauw van bent dan is dit een goed alternatief =D>
Hoi Buurs.

Tripplexxx kan voor mij meedoen, als hij nog interesse heeft tenminste.

Dat is goed nieuws voor Tripplexxx =D>
Wel jammer dat jezelf niet meer mee speelt, maar als je er flauw van bent dan is dit een goed alternatief =D>

Zou je de inloggegevens naar Tripple of mij willen pb-en of mailen.
Alvast bedankt
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kooltje Wrote:
buurs Wrote:
kuiper Wrote:Door die blunder van SD ga ik waarschijnijk wel mijn rondewinst (ronde 1) mislopen bij TM. Icon_twisted

Daar gaat je mooie prijs :8:
heb ik iets gemist?

Kuiper heeft het over een rondewinst, maar daar win je niks mee :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
De eer buurs. De eer. Dat is waar dit allemaal over gaat.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:De eer buurs. De eer. Dat is waar dit allemaal over gaat.

O ja, klopt :wink: :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Juan Zueco Wrote:
buurs Wrote:
Juan Zueco Wrote:
buurs Wrote:Hey Juan, is het niet mogelijk dat Tripplexxx jouw team overneemt??? Icon_question

Dan moet ik even overleggen. Heb m´n account doorgegeven aan een vriend, maar deze lineup komt nog van mij. Laat het je morgen weten.

Zou heel mooi zijn.... :|
Ik voel me namelijk best schuldig en Tripple is natuurlijk een trouwe deelnemer :wink:


Dat is goed nieuws voor Tripplexxx =D>
Wel jammer dat jezelf niet meer mee speelt, maar als je er flauw van bent dan is dit een goed alternatief =D>
Hoi Buurs.

Tripplexxx kan voor mij meedoen, als hij nog interesse heeft tenminste.

Dat is goed nieuws voor Tripplexxx =D>
Wel jammer dat jezelf niet meer mee speelt, maar als je er flauw van bent dan is dit een goed alternatief =D>

Zou je de inloggegevens naar Tripple of mij willen pb-en of mailen.
Alvast bedankt

Ik had al wat reserves om dit jaar mee te doen, maar de actie van SD gaf alsnog de doorslag. Een sabbatical derhalve. No problemo.

Wil tripple nog wel meedoen?
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Ik heb hem een sms'je gestuurd.
Ik laat de reactie spoedig horen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zal mij benieuwen hoe SD reageert op de verlate wedstrijd van Blake-Malisse. Ze hebben weer mazzel dat er geen actieve week na komt.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
buurs Wrote:Ik heb hem een sms'je gestuurd.
Ik laat de reactie spoedig horen.

Lees dit berichtje nu pas. Geen smsje gezien :| Tof dat jullie dit geregeld hebben, maar ik laat het tennisgebeuren dit jaar schieten. Nogmaals bedankt en succes met het spel.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Jammer dat we een collage-manager op deze manager moeten kwijtraken. Maar Juan blijft helaas principieel bij zijn besluit en dat zullen we moeten respecteren.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
kuiper Wrote:Zal mij benieuwen hoe SD reageert op de verlate wedstrijd van Blake-Malisse. Ze hebben weer mazzel dat er geen actieve week na komt.
Tot nu toe hebben ze nog niets gedaan, let's wait and see!!! :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:Ik heb hem een sms'je gestuurd.
Ik laat de reactie spoedig horen.

Lees dit berichtje nu pas. Geen smsje gezien :| Tof dat jullie dit geregeld hebben, maar ik laat het tennisgebeuren dit jaar schieten. Nogmaals bedankt en succes met het spel.

Ik heb je wel eentje gestuurd... :roll:
Maar jammer dat je niet meer mee speelt.

Toch bedankt voor je aanbod Juan
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
SD zal wel wachten met bijwerken na de wedstrijd Blake-Malisse?!?!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dat neem ik wel aan ja. Ze hebben idd geluk dat er deze week geen ronde is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
16.00uur beginnen ze, zie ik. Dus dan kan SD voor 18.00uur mooi de nieuwe stand erop zetten Icon_twisted ...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: