The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2007
Nu ben ik in de totaalstand van de 16e plaats naar de 27e plaats gegaan. Klopt helemaal niets van! Gasquet nog steeds geen punten!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wordt met de dag gekker.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zie ik 't ook goed dat bij een aantal spelers nog de teams van vorige week staan en bij de al de goede teams?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Excell Sheet TM stand -------------------------------- SD TM stand

Kuiper.................880............................................Kooltje ...............891
Omyaca..............878............................................Kuiper.............. 880
Centre Court.......868............................................Omyaca ............878
Mailman..............861............................................Vos ....................857
Kooltje................858............................................Team Achterhoek 857
Team Achterh......854............................................Mailman .............854
Robbie DK...........846............................................Robbie DK ..........844
Buurs..................838............................................Buurs............... 838
Haggie.................823...........................................Centre Court.......834
Scholten!.............823............................................ Scholten!..........823
Tampie................815...........................................Tampie...............815
Vos.....................809...........................................Haggie.................813
André..................795...........................................Ad Wim................789
Ad Wim...............786...........................................André...................788
Cruijff.................779...........................................Cruijff.................779
Aadje..................775...........................................Aadje...................765

Er klopt dus werkelijk niets van! :| o.a.
Centre Court -----> 34 pnt te weinig
Vos ----------------> 48 pnt te veel

Alleen de onderstreepte namen kloppen..

Hup SD! :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ben al 5 spelers kwijt na 1 nacht :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het kan me helemaal niet meer boeien :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Het kan me helemaal niet meer boeien :8:

Op deze manier is het idd helemaal niet meer leuk
TM lijkt SD niet meer te boeien sinds dt ze met VI samen competitiemanager doen. Volgens mij zouden ze er liever gisteren vanaf zijn dan vandaag en daarom gooien ze er gewoon met de pet naar.
Ik heb ze dat maar weer eens duidelijk gemaakt in een mailtje (nog geen antwoord.... Sad ).

SD :letitallout:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Het klopt nu iig met de actieve teams. Dus Haggie, je kunt een sheet maken :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou ik heb eindelijk een antwoord terug.

Beste Rene,

Allereerst excuses. Zoals je inderdaad opmerkt zijn er inclusief deze week
enkele technische problemen ontstaan wat betreft de verwerking voor
Tennismanager. Het betrof deze week de verwerking van de spelers met dubbele
namen. Inmiddels is hier aan gewerkt om Tennismanager beter te laten
verlopen. Jouw punten van afgelopen week zijn nu als het goed is kloppend.

Sportieve groet,
Team Sportdreams
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Maar kloppen de punten nu wel voor iedereen dan?

Edit: nee, het klopt dus nog niet.

Misschien dat jij even een mail terug moet sturen, Kuip, aangezien ze op jou geantwoord hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Moet ik even weten wat er precies niet klopt.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Volgens mij staat Becker nog steeds op 18 punten, terwijl dit 15 moet zijn.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Gasquet dus 0 punten. Maar hoe komt CC dan aan 34 punten te weinig? Misschien moet ie dat zelf even aangeven.
En hoe komt Vos in godsnaam aan 34 punten te veel?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Gasquet dus 0 punten. Maar hoe komt CC dan aan 34 punten te weinig? Misschien moet ie dat zelf even aangeven.
En hoe komt Vos in godsnaam aan 34 punten te veel?!

Dit gebeurde al in de 1e week. Maarja, Vos heeft hier niet over geklaagd natuurlijk!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ah oke, ik dacht aan deze week. Heeft CC die achterstand dan ook te danken aan de eerste week of aan vorige week? We moeten even een duidelijk lijstje maken welke punten verkeerd zijn gegaan de vorige week. Laten we het nog één keer doen en heel hard hopen dat het deze week wel goed gaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Beste Sportdreams,

Ik zie dat ik nu ineens gezakt ben naar de 27e plaats.
Maar ik zie ook dat jullie Gasquet nog steeds geen punten hebben gegeven.

Zouden jullie dit alsnog willen doen?

Met vriendelijke groet,

Tom Haggeman
--------------------------------------
Beste Tom,

Je hebt gelijk! Excuses. Gasquet heeft nu zijn punten toegekend gekregen. Deze week zijn er nog wat technische problemen ontstaat wat betreft de verwerking van Tennismanager. Dit keer ging het om de verwerking van de dubblele namen. Hier is aan gewerkt. Er is nu een andere manier om de verwerking van Tennismanager goed te laten verlopen. Nogmaals excuses.

Sportieve groet,
Team Sportdreams
---------------------------------------------------

Nog steeds niet verwerkt toch?!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nee, volgens mij ook niet. Maar nogmaals, is Gasquet de enige fout?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Voor mij wel!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Miscchien hebben ze het voor deze week veranderd, dat nu Gasquet voor deze week 8 punten krijgt. Je moet zeggen dat ze het met terugwerkende kracht moeten verwerken.
Maar hoe komt CC dan aan 34 punten te weinig als het alleen maar gasquet was?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Daar heb ik eerlijk gezegd niet zo op gelet. Maar ik heb in mijn excell schema niet voor niets alles van dit hele jaar er nu inzitten. Maar het lastige is, dat je bij SD niet terug kunt kijken aan wie zij allemaal pnt hebben gegeven. Ik weet zeker dat de sheet klopt!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ja, dat is inderdaad lastig. Maar ik kan me niet herinneren dat ik CC heb horen klagen over verkeerd toegekende punten in de eerste weken. Dat zou dus bijna deze week moeten zijn.

Maar als Gasquet veranderd is, kunnen we er allemaal vrede mee hebben toch? Als het dan volgende week weer kut is, hebben we het er nog even over.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ja, dat is inderdaad lastig. Maar ik kan me niet herinneren dat ik CC heb horen klagen over verkeerd toegekende punten in de eerste weken. Dat zou dus bijna deze week moeten zijn.

Maar als Gasquet veranderd is, kunnen we er allemaal vrede mee hebben toch? Als het dan volgende week weer kut is, hebben we het er nog even over.

Precies!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Gasquet dus 0 punten. Maar hoe komt CC dan aan 34 punten te weinig? Misschien moet ie dat zelf even aangeven.
En hoe komt Vos in godsnaam aan 34 punten te veel?!

Dit gebeurde al in de 1e week. Maarja, Vos heeft hier niet over geklaagd natuurlijk!

De reden dat ik meer punten heb dan in de sheet is dat mijn team niet juist is ingevoerd in de sheet .Vorige week bv had ik Chela ipv Devilder.
Reply
Vos Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Gasquet dus 0 punten. Maar hoe komt CC dan aan 34 punten te weinig? Misschien moet ie dat zelf even aangeven.
En hoe komt Vos in godsnaam aan 34 punten te veel?!

Dit gebeurde al in de 1e week. Maarja, Vos heeft hier niet over geklaagd natuurlijk!

De reden dat ik meer punten heb dan in de sheet is dat mijn team niet juist is ingevoerd in de sheet .Vorige week bv had ik Chela ipv Devilder.

Aah oke! Prima! Dan zal het wel kloppen!

Volgende week zal ik het aanpassen! Dan moet je nu alleen maar even op je weekscore letten Smile ..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
malisse en berdych al kwijt..weer een slechte week.
Reply
Je zult youzhny hebben.. :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ben al 6 spelers kwijt #-o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik zag het, Buurs! Niet jou weekje..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hoeveel punten heeft Andreev al? 4 of 5? Hij zou in de eli-ronde zitten tegen Vanek, maar zat al meteen in de main draw.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nee nee, hij heeft gewonnen van Vanek. En met zijn winst in de poule heeft hij dus nu 6 punten... (Hoe kom je aan 5?!)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: