The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2007
Die gast die 1e staat vertrouw ik voor geen meter. Heeft elke week zijn team dichtstaan en heeft elke week een topscore.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
nr 1 kent weer een zeer goede week met 201 punten, jammer dat hij zn team nooit open heeft. Opvallend is de nummer twee, die komt van 29 en heeft maar 136 punten gehaald. top tien steeds meer forummers in te zien.
Reply
centre court Wrote:Die gast die 1e staat vertrouw ik voor geen meter. Heeft elke week zijn team dichtstaan en heeft elke week een topscore.
ah zelfde gedachte haha
Reply
haha toevallig dat we er tegelijk over posten.

die nummer 2 komt niet van 29 hoor. Die plaatsen bij ''vorig'' kloppen 't hele jaar al niet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
omyaca Wrote:Ze hebben mij ook toegezegd dat de deadline morgen om 22:00 is, maar wel slecht dat het nog niet gemeld is.

Ik zie nu overigens dat bij de teampagina wel de goede datum staat: Team vanaf 20-03-2007

Ik zet voor de zekerheid maar even een fake-team neer. Ik vertrouw SD echt niet meer.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Vorige week hadden ze het inderdaad op de homepage gezet, maar nu niet. Ik ga er wel gewoon vanuit dat het goed is, anders kunnen we gewoon communiceren met ze. Ze hebben wel geleerd van de AO.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het staat inderdaad nergens dat de deadline verschoven is. Ik neem aan dat deze dus gewoon blijft staan op vanavond.
Reply
Er staat dus wel "team vanaf 20-3"...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dus weer discussie!!

Morgen maar weer een mail sturen en zeggen dat de database gewoon op maandag dicht zou gaan. Als er niets staat is het de standaardtijd!!!! :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Rustig nou, jongens. Wij hebben toch met ze gecommuniceerd en er is nog geen loting. Waar maken jullie je druk om?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Oke, als je je dan ook maar niet druk gaat maken als het wel zo zal zijn. We hebben het dit jaar al 2x meegemaakt. DUS!!!!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ik maak me nergens druk om, maar het lijkt me duidelijk.
Er is geen afwijkende deadline gecommuniceerd (met de deelnemers), de loting staat gewoon op de atpsite en die datum van geldigheid zegt niet zoveel.
Ik zou maar gewoon je team maken.
Reply
Ik zie inderdaad nu de loting, die was er net nog niet.

En een dergelijk voorkomen hebben we niet eerder meegemaakt, vorige week ging het goed en eerder maakte ze een fout met andere dingen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kan team nog steeds aanpassen, dus niks aan de hand, gewoon morgen
Reply
Beste Andre,

De database sluit vanavond 22.00uur! Dit ivm inderdaad de loting en het tournooi van Miami

Sportieve groet,
Team Sportdreams
Reply
Wel leuk dat ze het niet op de site zetten. Gaan weer een paar deelnemers zich flink genaaid voelen.
Reply
andre Wrote:Beste Andre,

De database sluit vanavond 22.00uur! Dit ivm inderdaad de loting en het tournooi van Miami

Sportieve groet,
Team Sportdreams

:lol:

Hoe oud zullen ze zijn?

14 of 80? :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zullen vast wat managers zijn die gisteren een team hebben gemaakt zonder loting en er vanavond niet meer naar kijken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
weer een lastige week. hoe presteren de spelers die vorige week presteerde? en wie presteren er naast federer die vorige week niet presteerde, kortom alweer een mooie week!
Reply
En je hebt ook een aantal blessuregevalletjes als Ljubicic en Murray, die toch ver kunnen komen als ze fit zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haase pakt de 1e set =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haase 6-4 *1-0. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Haase 6-4 *1-0. =D>
heel leuk en knap maar heeft niks met tm te maken heren.
Reply
Jawel hoor, hij staat er bij mij in.
Hij is in goede vorm :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Gewoon te kiezen inderdaad. lekker goedkoop.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
dit is niet makkelijk zeg
Reply
Zeker net omdat we waarschijnlijk net niet de quali's in het schema zien...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
benieuwd naar team van buurs, dat schat ik hoog in,in zo een week als deze.
Reply
Dan kan ik beter buurs om raad vragen, want ik heb totaal geen tijd deze week. Ik heb mijn TM en MV team in 10 minuutjes samengesteld. Als dat maar goed gaat. #-o

Ik heb geloof best wat risico jongens, maar helaas ik kan er geen meer tijd in stoppen. Ik ben er na 22.00 uur wel weer en zal de verschillen wel zien. Succes iedereen!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
ik ook klaar, maar nog 125 over, vind ik eigenlijk teveel maar ga het zo houden denk ik.
Reply


Forum Jump: