The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2007
heb je nog geluk dat washington niet voor 22.00 uur begint.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:heb je nog geluk dat washington niet voor 22.00 uur begint.
inderdaad. en zit er toch elke week naast met andreev dus nu misschien een keer goed in de blind
Reply
dé keuze van gisteren, djoko of roddick of geen van beide, heeft zijn uitwerking niet gemist. heb bij o.a. ad wim djoko gezien, o.a. kooltje en de gebroeders bomgaars gaan voor roddick. ben benieuwd naar de stats van Mist.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Cor is toch de vader van Arco?
Reply
kan ook. geen idee.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:kan ook. geen idee.

Of vader en broer tegelijk...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
centre court Wrote:dé keuze van gisteren, djoko of roddick of geen van beide, heeft zijn uitwerking niet gemist. heb bij o.a. ad wim djoko gezien, o.a. kooltje en de gebroeders bomgaars gaan voor roddick. ben benieuwd naar de stats van Mist.

Djoko is uiteraard de juiste keuze in deze! Prima Ad!
Reply
wat een drama, zo ineens gasquet en blake kwijt...nog maar zeven over
Reply
Juan Zeco heeft trouwens ook een drama-team, ik zie kansen om de top tien in te komen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Rafa gaat beginnen =P~
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Meteen 15-40 :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Meteen 15-40 :lol:

voordeel


deuce


Mathieu speelt echt goed.
Dit gaat lastig worden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Juan Zeco heeft trouwens ook een drama-team, ik zie kansen om de top tien in te komen!

T'is zwaar bagger inderdaad.

Heeft Woerdie jouw team weer gedaan? :8:
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Juan Zueco Wrote:
Ad Wim Wrote:Juan Zeco heeft trouwens ook een drama-team, ik zie kansen om de top tien in te komen!

T'is zwaar bagger inderdaad.

Heeft Woerdie jouw team weer gedaan? :8:
Nee, weer niet en dit keer heb ik weer een beter team dan hij :razz:
Jammer dat ik zo laat pas op gang kom...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb eindelijk een goede weekscore met Dancevic, Stepanek, Roger en Andy.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Treurnis :cry: , met stip uit de top 10.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Juan Zueco Wrote:Treurnis :cry: , met stip uit de top 10.
ik ga met je mee
Reply
heb deze week de top eens even bekeken. In de top 5 was roddick 4x gekozen en djoko geen één keer geloof ik. máár uiteraard staat 't team van de nr 1 dicht. zal hij hier ineens weer djoko hebben en een enorm gat slaan op de rest?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
waarschijnlijk wel. de mensen met djoko pakken 75 punten tov Roddick, gaat nog wel het aantal punten van een kleine speler af maar toch.

en nu...gaat djoko volgende week ook presteren?
Reply
centre court Wrote:heb deze week de top eens even bekeken. In de top 5 was roddick 4x gekozen en djoko geen één keer geloof ik. máár uiteraard staat 't team van de nr 1 dicht. zal hij hier ineens weer djoko hebben en een enorm gat slaan op de rest?

Natuurlijk heeft hij Djoko.
Reply
centre court Wrote:heb deze week de top eens even bekeken. In de top 5 was roddick 4x gekozen en djoko geen één keer geloof ik. máár uiteraard staat 't team van de nr 1 dicht. zal hij hier ineens weer djoko hebben en een enorm gat slaan op de rest?
Zo zie je maar weer dat de top niet altijd de juiste keuzes maakt. Ik kom met stip de top 10 in!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Ik heb eindelijk een goede weekscore met Dancevic, Stepanek, Roger en Andy.
Maar dan mis je de belangrijkste deze week :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Ik heb eindelijk een goede weekscore met Dancevic, Stepanek, Roger en Andy.
Maar dan mis je de belangrijkste deze week :razz:

Ik ging er al van uit dat Roger zou winnen Sad
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
wat is het antwoord op de vraag?
Reply
kooltje Wrote:wat is het antwoord op de vraag?

lastig... qua tong zou je Sampras zeggen misschien. Maar alle 4 de mogelijkheden speelden voor eind jaren 80 niet vaak tegen Agassi. Wellicht in de jeugd bedoelen ze. Dan moet 't courier of sampras zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat moet Sampras zijn lijkt me. Die had zijn tong tot aan zijn tenen hangen...
Reply
Genomico Wrote:Dat moet Sampras zijn lijkt me. Die had zijn tong tot aan zijn tenen hangen...

Nou, die duitser kon er ook wat van. :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Ze zullen trouwens wel eind jaren 90 bedoelen :roll: Anders valt Sampras af, want die heeft zijn tong na eind jaren 80 echt niet binnen gehouden :Big Grin
Reply
Genomico Wrote:Dat moet Sampras zijn lijkt me. Die had zijn tong tot aan zijn tenen hangen...

na een punt sowieso.... voor het serveren ook al?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Natuurlijk is dat Sampras, juist bij het serveren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: