The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2007
Lekker klein team voor mij, 8 of 9 man. Ik twijfel alleen nog tussen Haas of Hewitt en Verdasco.
Reply
heb veel grote jongens. had eerst telkens een team van 6 man. heb uiteindelijk daaruit haas en youzhny laten vallen in ruil voor wat kleiner grut met al wat punten. almagro, melzer, falla enz.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
andre Wrote:Lekker klein team voor mij, 8 of 9 man. Ik twijfel alleen nog tussen Haas of Hewitt en Verdasco.

Dan had je toch beter voor optie 2 kunnen kiezen.
Maar wie weet hoe een Haas de punten vangt (nieuw spreekwoord Icon_question )
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
waarom zetten zoveel gasten in de top 25 hun team dicht? heb je toch geen zak aan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hoe komt Haggeman trouwens opeens weer in de top 25, die had toch een dramatisch seizoen?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Onderschat Superboeren nooit, Ad Icon_twisted Die staan straks met 4 teams in de top 20 =D> (Ook meteen een tip aan Ajax als ze zondag richting Doetinchem gaan)

De nr. 17 heeft overigens alleen Djokovic en Roddick.
Reply
Ad Wim Wrote:Hoe komt Haggeman trouwens opeens weer in de top 25, die had toch een dramatisch seizoen?!

als ik teams voor andere ga maken dan hebben zij een topteam en ik zelf bak er dan niks van. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haggie als enige al 105 punten voor de quiz. alleen een laag geplaatst iemand heeft ook dit aantal
Reply
klopt ook niet. hij lag eerst achter.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:waarom zetten zoveel gasten in de top 25 hun team dicht? heb je toch geen zak aan?

Ik ben voorstander van dat alle teams gewoon open staan.
Dat maakt het voor iedereen een stuk spannender en
zo voorkom je ook de schijn van fraude.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Ik heb vandaag nog geen overwinning geboekt en denk dat het ook niet meer gaat gebeuren.
Reply
Genomico Wrote:De nr. 17 heeft overigens alleen Djokovic en Roddick.

Nu alleen nog maar Roddick...... :wink:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Dennis Buurs. =D>

wat een goede belangrijke keuzes altijd weer. pfff laten we 't op 50% geluk en 50% inzicht houden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Dennis Buurs. =D>

wat een goede belangrijke keuzes altijd weer. pfff laten we 't op 50% geluk en 50% inzicht houden.

Dank je :8:

2 weken geleden weekwinst

vorige week super dramatisch

deze waarschijnlijk weer weekwinst

Hoe wisselvallig kun je zijn... :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:Dennis Buurs. =D>

wat een goede belangrijke keuzes altijd weer. pfff laten we 't op 50% geluk en 50% inzicht houden.
Dat was ook wel nodig deze week wil hij nog kans maken op de overwinning.
En dit is weer zo'n Buurs-week. Al zullen de verschillen nu waarsch niet heel groot worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Dennis Buurs. =D>

wat een goede belangrijke keuzes altijd weer. pfff laten we 't op 50% geluk en 50% inzicht houden.
Dat was ook wel nodig deze week wil hij nog kans maken op de overwinning.
En dit is weer zo'n Buurs-week. Al zullen de verschillen nu waarsch niet heel groot worden.

:8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik zie trouwens nog weinig kans op de eindoverwinning, aangezien de nr. 1 niks weggeeft.

Hij zal deze week ook wel geen Djoko hebben
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
De nummer 2 doet ook nog leuk mee, maar die heeft wel Djoko. Zo zie je maar weer dat het helemaal niet zo logisch was om hem niet te nemen. Maar ja, in een Buurs-week Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja erg knap nog 7 op 16.
Nu een belangrijk ronde voor je...blijft het een kleine voorsprong of gaat het echt een gat worden...
Nieminen/Almagro gaat er nu eentje uit en de winnaar eruit tegen federer.
Potro underdog tegen moya...
Melzer/Hewitt treffen elkaar....Hopen dat moya nou stopt met goed spelen dus voor jou!
Ik zie roddick verliezen van Ferrer vanavond...maar die heeft bijna iedereen.
Querrey zal het gevecht aan moeten gaan met monaco...gevaarlijke outsider Querrey met dit schema.

succes ermee
Reply
kooltje Wrote:Ja erg knap nog 7 op 16.
Nu een belangrijk ronde voor je...blijft het een kleine voorsprong of gaat het echt een gat worden...
Nieminen/Almagro gaat er nu eentje uit en de winnaar eruit tegen federer.
Potro underdog tegen moya...
Melzer/Hewitt treffen elkaar....Hopen dat moya nou stopt met goed spelen dus voor jou!
Ik zie roddick verliezen van Ferrer vanavond...maar die heeft bijna iedereen.
Querrey zal het gevecht aan moeten gaan met monaco...gevaarlijke outsider Querrey met dit schema.

succes ermee

Dank je Kool
We zullen zien.
Ik hoop op Almagro en Melzer iig
Melzer kan zeker winnen van Hewitt en moya
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Almagro maakt wel indruk, maar dat deed Nieminen ook, ik denk 60-40 voor Nieminen.

Ik denk niet dat Potro underdog is tegen Moya, ik denk 50-50.

Melzer-Eiwit ook tricky. Als Hewitt goed speelt, zoals gisteren, wint hij gewoon eenvoudig. Als hij zo speelt als tegen Wawrinka, wordt het lastig.

Roddick gaat gewoon de finale halen, zoals ik al eerder zei. Daar gaat niemand in de onderste helft een stokje voor steken. Misschien gaat hij zelfs winnen, net als vorig jaar.

Ik vind eerder Monaco een gevaarlijke outsider, zeker op dit 'gravel'. Ook van een niet-fitte Nadal winnen is knap.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Almagro maakt wel indruk, maar dat deed Nieminen ook, ik denk 60-40 voor Nieminen.

Ik denk niet dat Potro underdog is tegen Moya, ik denk 50-50.

Melzer-Eiwit ook tricky. Als Hewitt goed speelt, zoals gisteren, wint hij gewoon eenvoudig. Als hij zo speelt als tegen Wawrinka, wordt het lastig.

Roddick gaat gewoon de finale halen, zoals ik al eerder zei. Daar gaat niemand in de onderste helft een stokje voor steken. Misschien gaat hij zelfs winnen, net als vorig jaar.

Ik vind eerder Monaco een gevaarlijke outsider, zeker op dit 'gravel'. Ook van een niet-fitte Nadal winnen is knap.

'Niet-fit', tja. Ik vertrouw die Nadal voor geen meter. Hij heeft de afgelopen jaren 4x opgegeven, alle vier de keren in z'n laatste toernooi voor een Grand Slam. Wel heeel toevallig..
Reply
en hoe presteerde hij die grand slams dan?
Reply
Inderdaad, het is gewoon een nare hond. Speel dan gewoon uit (2 games te gaan nog), zoals Djoko het doet, of kom gewoon niet opdagen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:en hoe presteerde hij die grand slams dan?

Daar was hij natuurlijk weer op wonderbaarlijke wijze genezen, QF AO 2007, F Wimbledon 2006 en R16 AO 2005.
Reply
Dus ik moet hem nemen op US open...bedankt voor de tip!
Reply
Nou, R16 op de US Open lijkt me toch niet een reden dat je hem moet nemen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
daar gaat hij dus de finale halen omdat er nog winst te halen is op federer
Reply
kooltje Wrote:Dus ik moet hem nemen op US open...bedankt voor de tip!

Dat moet je zelf weten, bedoelde alleen te zeggen dat het altijd wel meevalt met die 'blessures' van Rafa. Die kerel heeft 4 of 5 dagen rust gehad en krijgt dan ineens kramp in z'n arm. Right! cry
Reply
kooltje Wrote:daar gaat hij dus de finale halen omdat er nog winst te halen is op federer
Dat was er dit toernooi ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: