The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2007
nr. 19 ook een lekker team :eeeek:

1 Delic,Amer €517 0
2 Stepanek,Radek €590 45
3 Melzer,Jurgen €875 1
4 Querrey,Sam €561 0
5 Mathieu,Paul-Henri €1125 15
6 Djokovic,Novak €3200 100
7 Nadal,Rafael €5455 45
€12323
Reply
kooltje Wrote:nr. 19 ook een lekker team :eeeek:

1 Delic,Amer €517 0
2 Stepanek,Radek €590 45
3 Melzer,Jurgen €875 1
4 Querrey,Sam €561 0
5 Mathieu,Paul-Henri €1125 15
6 Djokovic,Novak €3200 100
7 Nadal,Rafael €5455 45
€12323

dat is kraai :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik weet niet zo goed wat te denken. Ik heb het gevoel dat het dramatisch gaat zeker nu Del Potro ook nog eens zo nipt verliest, maar ik pak toch wel sowieso al 54 punten op dat rare Team Achterhoek, 18 punten op Omyaca, iets van 40 punten op de nummer 5 en iets van 50 punten op de nummer 3. En dat zijn allemaal directe concurrenten. Alleen op een aantal zonder Djoko (vooral Buurs eigenlijk) verlies ik vrij veel.
Maar als Monaco nou even witn van Querrey, valt het allemaal wel mee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Querrey Hakkuh

Gaat nu gewoon de finale halen hoor. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Querrey Hakkuh

Gaat nu gewoon de finale halen hoor. =D>
Gelukkig ben jij ook altijd subjectief
Reply
ik: Davy 70, Blake 45, Verdasco 1, Stepanek 1, Potro 18, Lopez 4, Haas1 , youzhny 7, Nieminen 15 = 162

Buurs: Querrey 25, Chela 7, Lopez 4, potro 18, Stepanek 7, Melzer 15, PHM 1, Nieminen 15, Hewitt 45, Roddick 15, Delic 4 , Almagro 25 = 181

Jammer dat ik naast blake en davy de verkeerde keuzes heb gemaakt. Ik win alleen nog als blake of davy het toernooi wint
Reply
met alle respect kooltje maar met dat team had ik m'n team ook dicht gelaten hoor.

niemand had blake en davy in de halve finale gezet, daar kom je dus echt heel goed weg. de rest is echt ruk op potro na. met een ''verwachte'' halve finale roddick-nadal had jij de laagste score van de week gehad.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, zo kun je bezig blijven. Jij (en meerderen) komt ook goed weg met het verlies van Nadal en Haas.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:ik: Davy 70, Blake 45, Verdasco 7, Stepanek 7, Potro 18, Lopez 4, Haas1 , youzhny 7, Nieminen 15 = 174
Buurs: Querrey 25, Chela 7, Lopez 4, potro 18, Stepanek 7, Melzer 15, PHM 1, Nieminen 15, Hewitt 45, Roddick 15, Delic 4 , Almagro 25 = 181

Jammer dat ik naast blake en davy de verkeerde keuzes heb gemaakt. Ik win alleen nog als blake of davy het toernooi wint

:wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:met alle respect kooltje maar met dat team had ik m'n team ook dicht gelaten hoor.

niemand had blake en davy in de halve finale gezet, daar kom je dus echt heel goed weg. de rest is echt ruk op potro na. met een ''verwachte'' halve finale roddick-nadal had jij de laagste score van de week gehad.
waarom is dat een verwachte finale? de week ervoor een zware week gehad...en allebei niet in topvorm of favoriete ondergrond. Blake en davy verschijnen fit aan de start waarbij de vorm van davy groeiende is/was. Blake liet al weten er volgende week te staan na problemen met de buik.
Dat iedereen dan meteen weer djoko en roddick neemt is gewoon uit tm belang om niet teveel te kunnen verliezen. Zoals Ad Wim bijvoorbeeld zijn positie wil verdedigen..logisch.
Er zijn maar zelden weken dat een persoon twee topweken achter elkaar draait. dat kan alleen de allerbeste...federer
Reply
buurs Wrote:
kooltje Wrote:ik: Davy 70, Blake 45, Verdasco 7, Stepanek 7, Potro 18, Lopez 4, Haas1 , youzhny 7, Nieminen 15 = 174
Buurs: Querrey 25, Chela 7, Lopez 4, potro 18, Stepanek 7, Melzer 15, PHM 1, Nieminen 15, Hewitt 45, Roddick 15, Delic 4 , Almagro 25 = 181

Jammer dat ik naast blake en davy de verkeerde keuzes heb gemaakt. Ik win alleen nog als blake of davy het toernooi wint

:wink:
Oh inderdaad..stomme fout. net geen eerste...maar het foeteren van cc is al mooi
Reply
ik foeter niet, ik geef alleen aan dat je god op je blote knieen mag danken dat jouw TM-seizoen er na deze week niet zo goed als op zit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hoppa, 2 plaatsen gestegen naar plek 6. Wel een flink gat naar de top 5 en onder me zit het redelijk dicht bij elkaar. Er komen hele belangrijke weken aan met de US Open. Wel jammer dat ik dan in het buitenland zit Sad
Gelukkig is de loting woensdag al, zodat ik wel een team kan maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Hoe komt Haggeman trouwens opeens weer in de top 25, die had toch een dramatisch seizoen?!

als ik teams voor andere ga maken dan hebben zij een topteam en ik zelf bak er dan niks van. Icon_twisted
Afgelopen week weer het team van Haggie gemaakt Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooie sprong van 16 naar 10. en een gat van 150 punten met nr. 20...dus we gaan in de prijzen vallen. Nu de aanval richting de top 5 inzetten.
AD vind het een saaie week....ik vind het behoorlijk lastig.
wie wint er in het deel met ancic,wawrinka en monfils bijvoorbeeld?
heel veel gelijkwaardige spelers in mijn ogen.
Klopt het dat bijvoorbeeld een fish als hij van volandri verliest maar 2 punten heeft?
Reply
ja
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik vind het toch ook wel lastig, tijdens de tweede visie. Er worden nog belangrijke potjes gespeeld voor de deadline.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb mijn definitieve team staan....

Ik moet helaas weg :|
Op hoop van zegen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik heb hem ook al staan, toch wel enigzins verrassend...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
jij kan nog wat uitslagen afwachten...

Hopen dat Ancic wint :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Met een beetje geluk ben ik rond 21.45 uur thuis.... 50/50
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:jij kan nog wat uitslagen afwachten...

Hopen dat Ancic wint :8:
Die zien we niet af hoor...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik moet over een uurtje weg...das ook net kut...
Reply
ach jongens... als 't er op aan komt zitten jullie er 21.45 gewoon klaar voor om nog wat aan te passen. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
wordt toch een lastig toernooi met veel 50-50 wedstrijden met spelers die elkaar niet veel ontlopen, zowel in kwaliteit als in waarde.

zie toch nog wel redelijk wat verschillen in de teams verschijnen... al zal iedereen dezelfde zekerheidjes hebben. ondanks dat ik niet verwacht dat de verschillen qua punten niet heel groot zullen zijn aan 't eind van de week kan er hier toch zo een onverwachte speler winnen. zo'n toernooi is 't dan ook wel weer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik heb nog 566 euro over, daar kun je dus niemand voor kopen... :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Alleen Ancic dus nog bezig, daar ga ik niet op gokken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik heb nog 566 euro over, daar kun je dus niemand voor kopen... :|
Horna (del Potro en Johansson en misschien Russell zul je al hebben)
Reply
Horna of Russell, dat is de keuze.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik verwacht redelijk veel dezelfde spelers in de teams en bij de meesten rond de 18 spelers. We zullen het zometeen zien.
Good luck boys.

:razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply


Forum Jump: