The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

PSV - Ajax
En Duitser 1 ook nog beweren dat-ie werd aangeraakt.... Undecided

Wat een enorme loser zeg.
Reply
die valfan is voor de camera glashard aan het liegen terwijl de rest gewoon eerlijk toegaf dat het geen pingel was
Economists do it with models...
Reply
Vink: 'ik heb oogcontact gehad met de grensrechter' :lol:
Economists do it with models...
Reply
Goed gedaan hoor Vink =D>

En nu pietje peenhaar nog even 4 wedstrijden schorsing...
Bangkok resident.
Reply
Rico, vooraf aan Pienaar's ding op tv, gaf Appelvlaai hem doodleuk een schop...
Werd natuurlijk niet uitgezonden, reactie niet minder dom...
Gok op 3 wedstrijden..

Wedstrijd was in en intriest... Ajax was 'sterker' en probeerde het nog wel, pisvlek speelde ongelooflijk afbraakvoetbal, echt op z'n Hiddink's.
Dat is nou net de reden dat ik Hiddink nooit als trainer van Ajax zou willen zien...

P$v kan niks, wil niks en speelt simpelweg 'reactie-voetbal'.

Inkopen kunnen die stinkboeren ook weer niet, zijn gewoon de broodjes bal al op.... Klerelijers.... :wink:
Reply
Fabian Wrote:Wedstrijd was in en intriest... Ajax was 'sterker' en probeerde het nog wel, pisvlek speelde ongelooflijk afbraakvoetbal, echt op z'n Hiddink's.

Inkopen kunnen die stinkboeren ook weer niet, zijn gewoon de broodjes bal al op.... Klerelijers.... :wink:

PSV hoefde na de penalty niet zo nodig meer. Ajax kon niet beter. Ik heb er overigens sterk mijn twijfels bij of PSV beter had gekund vandaag. Onze Ramadannetjes hadden het na 50 minuten wel gehad, Kone zat helemaal niet in de wedstrijd, Reiziger speelde erg matig en Beasley viel belabberd in. Goed waren eigenlijk alleen Simons, Lamey, Ooijer en Alex.

Ik moet zeggend at ik toch niet lekker op mijn stoeltje heb gezeten. Het was bar en boos van beide kanten. Allebei 0 punten was verdiend geweest.

Je moet blij zijn dat je nog iets te vreten krijgt en je meteen na afloop de trein in kan stappen. :razz:

Matador! Wrote:Ook enorm zielig het onthaal dat Van Basten kreeg toen hij naar het stadion liep.

Sneker-ijszeiler, er stonden een man of 10 te kijken naar die camera toen Van Basten toevallig langs kwam lopen. Wat een onthaal.....

HT-Moker Wrote:die valfan is voor de camera glashard aan het liegen terwijl de rest gewoon eerlijk toegaf dat het geen pingel was

Hoe is jouw Spaans? :wink:
Het was een Machlasje. In het stadion keek ik vanaf dezelfde kant als Vink naar de situatie en kon met geen mogelijkheid zien of het een strafschop was; Vink ook niet.
Reply
Fabian Wrote:Rico, vooraf aan Pienaar's ding op tv, gaf Appelvlaai hem doodleuk een schop...
Werd natuurlijk niet uitgezonden, reactie niet minder dom...
Gok op 3 wedstrijden..

Wedstrijd was in en intriest... Ajax was 'sterker' en probeerde het nog wel, pisvlek speelde ongelooflijk afbraakvoetbal, echt op z'n Hiddink's.
Dat is nou net de reden dat ik Hiddink nooit als trainer van Ajax zou willen zien...

Zo, weer eens lekker gefrustreerd Fabian? :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Niet gefrustreerd, eerder een machteloos gevoel....
Gebeurd, mijn insziens, een beetje te vaak dat we van p$v verliezen door de scheids.

Al met al ben ik het wel met Djab eens dat ze beiden niet echt verdienden te winnen. Ajax wil wel, kan niet, p$v wil niet en kon ook niet....

Ajax kon nog 4 dagen doorvoetballen op die manier, scoren zullen ze niet... :roll:
Reply
Hoogtepunt van het boeren-orkest vond ik overigens wel het 'Marco, neem je rotzooi mee'

Wat een calimero's zeg.... :lol:
Reply
echt om te huilen zo'n scheids. als je het niet kan zien moet je overleggen met je grens. maar het begint natuurlijk allemaal met farfan. als hij gewoon sportief is hoeven anderen geen fouten te maken.

feit is, er moet nog veel gebeuren willen de 9 miljoen keren dat ajakkes bevoordeeld is door de zeister brigade wegepoetst zijn. ik kan me ook nog een gevalletje machlas herinneren. toen hadden de namaaksupporters (ik twijfel ff of fabje toen ook nog een nepperd was :razz: ) hier een stuk minder grote smoel :razz:
Reply
@ fabian: Leg mij nou eens uit waarom jij de S van PSV nou met een dollarteken schrijft.... als er één clubbestuur in Nederland is die puur en alleen op de commercie gericht is en het zakelijk belang prevaleert boven het sportief belang is het dat van ajax wel. :roll:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:@ fabian: Leg mij nou eens uit waarom jij de S van PSV nou met een dollarteken schrijft.... als er één clubbestuur in Nederland is die puur en alleen op de commercie gericht is en het zakelijk belang prevaleert boven het sportief belang is het dat van ajax wel. :roll:

paap$vee :8:

1 achterbakse papen (pleonasme)
2 alleen maar kopen kopen kopen, het liefst bij concurrenten
3 koeien (vooral op de tribune)

dat je dat zelf niet kan verzinnen zeg. :wink:
Reply
Fabian Wrote:pisvlek speelde ongelooflijk afbraakvoetbal, echt op z'n Hiddink's.

Lul je nou gewoon met de rest van je vakkie mee of was jij de bedenker van dat spreekkoor? PSV komt gewoon 1-0 voor en laat vervolgens Ajax het spel maken, zij moeten immers nog, PSV heeft de voorsprong die het wil en met de snelheid voorin is een beetje op de counter spelen zonder echt in de problemen te komen en zondoende krachten proberen te sparen is toch niet stom? Normaal spelen ze echt geen afbraakvoetbal, maar aan het einde van zo'n zware week mag je niet te veeleisend zijn vind ik.

PSV speelde overigens wel mede door het spel van Ajax natuurlijk de slechtste thuiswedstrijd van dit seizoen en Ajax heeft me best positief verrast, vond vooral de vleugelbacks erg goed mee aanvielen. Als daar een goede spits voorin had gestaan had PSV deze pot nooit gewonnen, want ze waren duidelijk wat vermoeid naar AZ en Milaan en de ramadan lijkt steeds meer invloed te hebben op t spel van Kone en Afellay. Confused

En dat gezeur over die scheids; hij heeft Ajax echt niet bevoordeeld hoor. Het was zeker geen pingel, maar Pienaar had zeker rood moeten krijgen en bij veel andere scheidsrechters zou Sneijder ook niet mer geel zijn weggekomen. Beide benadeeld dus. Zonder penalty was t bij rust 0-0, moet Ajax meteen in de 2e helft met 10 verder en na 3/4 wedstrijd met 9. Dan had PSV wrs ook wel met 1-0 of meer gewonnen, dus geef de scheids aub niet de schuld. Confused

Ik schat Ajax overigens hoger in dan AZ puur op basis van de 2 wedstrijden in Eindhoven en verwacht dat de titelstrijd ook tussen Ajax en PSV zal gaan uiteindelijk; gelukkig hebben ze in Amsterdam geen killer voorin op t moment, als bv Zlatan daar nog gestaan had waren ze zeker gelijkwaardig aan PSV.
Reply
Heb ik hierboven ergens gezegd dat Ajax benadeeld is ? Nee, ik vond die Vink gewoon een ongelooflijk kolere drama..... :wink:

Het Machlasje was heerlijk Waf, maar dat is anders dan hè... :wink: .

Buitelingen/schwalbes horen er gewoon bij tegenwoordig, feit is dat Vink het aan de grens over had moeten laten, hij stond er 50 meter achter en kon het nooooooooit zien...

Overigens over rode kaarten gesproken, dan zijn Ooijer en Alex ook nog redelijk weggekomen...
Maar zo is het nu eenmaal niet gelopen, als als, bla bla...

Feit is dat het gewoon een kutpubliek blijft in Ei-hoven, zo komen jullie nooit van je Calimero-obsessie af.... :roll:
Reply
Fabian Wrote:Overigens over rode kaarten gesproken, dan zijn Ooijer en Alex ook nog redelijk weggekomen...

Vertel?! :o
Reply
Babel was doorgebroken, maar geel was terecht, maar hij had in de eerste 3 minuten al geel moeten krijgen voor 3 smerige overtredingen.

Alex had na z'n gele kaart er ook nog wel 1 mogen krijgen bij een overtreding...

Was het mooi 9 tegen 9 geweest...
Reply
Fabian Wrote:Babel was doorgebroken, maar geel was terecht, maar hij had in de eerste 3 minuten al geel moeten krijgen voor 3 smerige overtredingen.

Alex had na z'n gele kaart er ook nog wel 1 mogen krijgen bij een overtreding...

Was het mooi 9 tegen 9 geweest...

Hmm.. Ooijer heeft niet eens 1x geel gepakt laat staan 2x.

En bij Alex was die gele idd terecht maar die accefietjes in het begin hadden weinig om het lijf. Mocht ie daar overigens wel geel hebben gepakt dan had ie die situatie met Babel wel anders aangepakt en daar geen kaart gepakt.
Reply
mocht die penalty niet zijn gegeven had pienaar ook niet nagetrapt :roll:
Reply
Ach, het lijkt me duidelijk dat Ajax al een tijdje in de hoek waar de klappen vallen zit. Dat gaat wel weer over. Die pingel was natuurlijk niet terecht maar aan een 0-0 had Ajax ook niets gehad en ik zag ze vandaag echt niet scoren. Maar goed, laat die eihoofden maar juichen, AZ wordt toch kampioen.
Reply
gittermaster Wrote:
Quatro Wrote:
gittermaster Wrote:het was wel een uberschwalbe overigens.
Schandalig gewoon.

ja, je hebt groot gelijk. dat zal een ajacied nooit doen. :roll:
Wat is dat nou weer voor een domme opmerking.
Heb ik daar iets over gezegd. Het was gewoon een uberschwalbe meer zeg ik niet.
Dat jij daar vervolgens jouw conclusie uittrekt moet je zelf weten, maar plaats dan een opmerking die nog ergens op slaat.

het gaat me om jouw selectieve verontwaardiging: “schandalig gewoon”. Terwijl een schwalbe vandaag de dag meer regel dan uitzondering is waar alle spelers van alle clubs zich schuldig aan maken. Je had ook kunnen zeggen:”PSV komt op voorsprong door een slimme schwalbe”

Komt op hetzelfde neer, maar komt anders over.
Reply
Ajax Amsterdam olé olé!!!
Reply
Ben weer aanspreekbaar:

Over die strafschop hoeven we het eigenlijk niet meer te hebben al moet ik eerlijk toegeven dat ik in eerste instantie ook dacht dat het er wel een was. Kan me dus voorstellen dat Vink het ook zo zag. Dat hij uiteindelijk fout zit is triest, zeker nu er door zijn verkeerde beslissing het enige doelpunt tot stand is gekomen.
Ik herkende in Affelay geen Matheus en vind dat Pienaar gewoon drie wedstrijden aan zijn Zuid-Afrikaanse broek mag krijgen. Als je iemand als reactie een tikkie tegen zijn schenen geeft kan ik dat nog begrijpen (keur het niet goed) maar een vette natrap in de lies kan echt niet.
Overtreding van Sneijder had rood kunnen zijn maar werd geel, verder niet over zeuren lijkt mij.
Ik sluit me aan bij de woorden van Borst gisteren: Vink floot niet slecht maar zit op het belangrijkste moment fout en zal daarop worden afgerekend. Zijn eindcijfer is derhalve een onvoldoende.

Emanuelson heeft voor zichzelf goede zaken gedaan met Van Basten op de tribune, ik verwacht hem wel bij de selectie tegen Italie.

Al met al een zware domper en een zeer onterechte uitslag, het voetbal (tot de 16) was echter zodanig dat ik met vertrouwen naar de komende wedstrijden blijf kijken.

Hup Ajax hup !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
HT-Moker Wrote:Vink: 'ik heb oogcontact gehad met de grensrechter' :lol:

Ik had gister ook oogcontact :razz: :wink:

Heb in een flits de pingel gezien. schandalige schwalbe. En ik heb Pienaar gezien, de smeerlap Icon_evil . Voor de rest weinig gezien dus kan verder niet echt oordelen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Matador! Wrote:Domme actie van Pienaar, gaat hem een schorsing opleveren, maar wel een enorm trieste schwalbe van Affelay. Nu Von Bommel weg is blijken er nieuwe Duitsers het stokje van hem overgenomen te hebben. Ook enorm zielig het onthaal dat Van Basten kreeg toen hij naar het stadion liep. Hoe triest kun je je als aanhang gedragen...

het was geen schwalbe van Afellay (lastig he die naam). Pienaar moet natuurlijk gewoon een schorsing van minimaal 3 wedstrijden aan zijn broek krijgen.

Matador! Wrote:En Duitser 1 ook nog beweren dat-ie werd aangeraakt.... Undecided

Wat een enorme loser zeg.

Ik kan me nog een jood herinneren die na de wedstrijd tegen Feyenoord beweerde dat er niks aan de hand was. Maar voor de tuchtcommissie in samenspraak met Ronald Koeman getuigde dat hij juist wel werd geraakt.

Al met al een leuke 1-0 overwinning. Maar eigenlijk was de wedstrijd al na 10 min afgelopen.
Lullig voor de Ajaxfans dat de scheidsrechter daar mede de oorzaak van is.

Spaan zei het bij Talpa gisteren mooi: "Ik heb nooit het idee gehad dat er wat te halen was voor Ajax, PSV deed na de 1-0 helemaal niets meer, liet Ajax het spel maken, maar Ajax was machteloos"
Reply
Peter Wrote:En dat gezeur over die scheids; hij heeft Ajax echt niet bevoordeeld hoor. Het was zeker geen pingel, maar Pienaar had zeker rood moeten krijgen en bij veel andere scheidsrechters zou Sneijder ook niet mer geel zijn weggekomen. Beide benadeeld dus.

Bevoordeeld... benadeeld.... feit blijft dat de scheids niet kon zien of Farfan werd geraakt. Na afloop zegt ie zelf dat ie het been van Urby zag gaan richting die van Farfan en dat het leekop een touche vanaf zijn kant..... maw hij was er zelf niet 100% van overtuigd en in een topper moet je 200% zeker van je zaak zijn als je fluit voor een pingel want het kan een doorslaggevende beslissing zijn in de wedstrijd en in de competitie. Slechte scheids!

Dat hij Pienaar geen rood geeft is logisch, want de scheids heeft de overtreding niet waargenomen. Das niet PSV benadelen vind ik. En is totaal iets anders dan tenorechte een pingel (bijna doelpunt) weggeven.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
HIer ben ik het WEL mee eens.
Reply
Davydoff Wrote:Dat hij Pienaar geen rood geeft is logisch, want de scheids heeft de overtreding niet waargenomen. Das niet PSV benadelen vind ik. En is totaal iets anders dan tenorechte een pingel (bijna doelpunt) weggeven.

Ik ben er niet bepaald van overtuigd dat hij de overtreding niet gezien heeft. Je hebt gisteren zeker niet naar Borst en consorten gekeken??

Daar was duidelijk te zien (door vertraagde beelden) dat Vink wel degelijk bleef kijken. Even zijn hoofd omdraaide om naar voren te kijken, en toen weer naar Pienaar en Afellay keek.

Het maakt verder niet uit, Pienaar zal zijn straf niet ontlopen.
Reply
Geklets Kezmania, hij heeft het gewoon niet gezien want anders geeft hij echt wel rood.

Hij zag misschien het opstootje maar als hij met zijn gezicht naar Pienaar staat ziet hij niet dat deze bij het opstaan zijn voet nog even in de lies van Afellay zet. Dat zie je namelijk alleen van de zij- of achterkant.

Als hij Pienaar had willen "matsen" had hij achteraf gezegd dat hij het wel gezien had maar geen overtreding vond. Dan kan Pienaar namelijk niet meer geschorst worden (zie zaka Majstorovic/Drent).

Pienaar zal (en mag) zijn straf niet onlopen. 3 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Pienaar zal (en mag) zijn straf niet onlopen. 3 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk.

niet-ajakkessieden krijgen voor dit soort vergrijpen doorgaans 1 wedstrijd meer, dus dit zou best eens kunnen kloppen. :razz:

ik zou het wel terecht vinden als die gele kaart van die oerbi werd geschrapt.
Reply
Bumme Wrote:Geklets Kezmania, hij heeft het gewoon niet gezien want anders geeft hij echt wel rood.

Hij zag misschien het opstootje maar als hij met zijn gezicht naar Pienaar staat ziet hij niet dat deze bij het opstaan zijn voet nog even in de lies van Afellay zet. Dat zie je namelijk alleen van de zij- of achterkant.

Geklets?? Onze vriend Vink zei dat hij de bal volgde, en dat het voorval zich in zijn rug afspeelde. En dat is dus nonsens, de TV beelden wijzen namelijk iets anders uit. Daarom ben ik er dus niet van overtuigd dat hij het niet gezien heeft. Dat mag jij geklets vinden.

3 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk is natuurlijk 1 te weinig.
Gelukkig is Sneijder al geschorst, al had die natuurlijk ook dieprood moeten hebben voor zijn overtreding van achteren. De frustratie begon ze duidelijk parten te spelen in de 2e helft.
Reply

Forum Jump: