28-03-2007, 12:48 PM
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Loze opmerking.Ad Wim Wrote:Ik zit al bijna een half uur met een gast heads up, dat vind ik dus wel irritant aan Everest.
Dan doe je iets niet goed...
Ik deed het prima, ik stal elke keer zijn blind door flink te raisen en als hij mijn BB callde, bette ik er flink overheen en ging hij weg. Maar omdat de blinds pas op 150-300 zaten, schoot het niet echt op. Hij speelde gewoon niks. Hij is in dat halve uur 4x all in geweest. Twee call ik en wint hij, 1x fold ik en de derde keer had ik hem.
Ik heb imo gespeeld hoe ik het moest spelen. Het schiet alleen niet op omdat hij niks speelt en de blinds zo laag blijven.
Daar zit de fout.
Hij gaat dan alleen mee als hij een goede kaart heeft en dan bij je kansloos.
Een kleine raise kan ook goed zijn en na de flop een raise.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.