FTM Forum

Full Version: Poker onder de tennismanagers
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
Aangezien het zo populair is, kunnen we hier ons opmerkelijke potjes plaatsen :8:

Of alles wat je er verder nog over kwijt wil
Scholten! en ik zullen jullie wel beetje op de hoogte houden vanmiddag. Ik begin nu op dit moment met Everest. winnaar krijgt 5 cent. :8:
Haggie Wrote:Scholten! en ik zullen jullie wel beetje op de hoogte houden vanmiddag. Ik begin nu op dit moment met Everest. winnaar krijgt 5 cent. :8:

joepie :lol:
Je moet ergens beginnen weer.. :o
Ik speel bij Everest zonder geld. Beetje laf zullen jullie denken, maar vooralsnog waag ik mij niet aan the big money. Geen zin om geld te storen. En als ik geld wil winnen doe ik dat wel met een echte pot met kameraden. Is al lang geleden dat we hebben gespeeld, maar echt een groot succes heb ik nog nooit gehad. In een dorpenclash Baak (5 man)-Wichmond (5 man) werd ik 3e. Haggie is wel succesvol in de pokerscene, maar hij speelt vaak op save :wink:
Scholten! Wrote:Ik speel bij Everest zonder geld. Beetje laf zullen jullie denken, maar vooralsnog waag ik mij niet aan the big money. Geen zin om geld te storen. En als ik geld wil winnen doe ik dat wel met een echte pot met kameraden. Is al lang geleden dat we hebben gespeeld, maar echt een groot succes heb ik nog nooit gehad. In een dorpenclash Baak (5 man)-Wichmond (5 man) werd ik 3e. Haggie is wel succesvol in de pokerscene, maar hij speelt vaak op save :wink:

dat denk jij :8:
buurs Wrote:
Scholten! Wrote:Ik speel bij Everest zonder geld. Beetje laf zullen jullie denken, maar vooralsnog waag ik mij niet aan the big money. Geen zin om geld te storen. En als ik geld wil winnen doe ik dat wel met een echte pot met kameraden. Is al lang geleden dat we hebben gespeeld, maar echt een groot succes heb ik nog nooit gehad. In een dorpenclash Baak (5 man)-Wichmond (5 man) werd ik 3e. Haggie is wel succesvol in de pokerscene, maar hij speelt vaak op save :wink:

dat denk jij :8:

Ik ben niet voor niets de beste :8: :wink:
De meest bizarre hand die ik ooit gezien heb is de volgende:

Q/Q tegen 8/9 van ruiten.

Flop: schop 10 / ruiten J / klaver Q... dus straat tegen 3x Q
Turn: ruiten 10 ... dus straat tegen full house nu
River: RUITEN 7 !! straight flush tegen full house...aiiiiiiii :Big Grin
Zeer pijnlijk voor degene met de full house hehe
Lulligste wat ik een keer heb meegemaakt is:

Ik: A9
Flop: 99A

Uiteraard flink verhogen tot het einde, laat de tegenstander laat de kaarten zien: AA :eeeek:

Gelukkig low-limit en dus niet veel verloren :Big Grin
Ik heb ooit met KKAAA verloren van AAAKK :roll:
Kraai Wrote:De meest bizarre hand die ik ooit gezien heb is de volgende:

Q/Q tegen 8/9 van ruiten.

Flop: schop 10 / ruiten J / klaver Q... dus straat tegen 3x Q
Turn: ruiten 10 ... dus straat tegen full house nu
River: RUITEN 7 !! straight flush tegen full house...aiiiiiiii :Big Grin
pokert sjakie tegenwoordig ook al
buurs Wrote:Ik heb ooit met KKAAA verloren van AAAKK :roll:

Als er al AAKK op tafel ligt, is dat natuurlijk ook niet zo raar :wink:
Genomico Wrote:
buurs Wrote:Ik heb ooit met KKAAA verloren van AAAKK :roll:

Als er al AAKK op tafel ligt, is dat natuurlijk ook niet zo raar :wink:

:Big Grin
Genomico Wrote:
buurs Wrote:Ik heb ooit met KKAAA verloren van AAAKK :roll:

Als er al AAKK op tafel ligt, is dat natuurlijk ook niet zo raar :wink:

Maar dat was niet het geval :wink:
De pijnlijkste nederlaag lijdt je toch door je eruit te laten bluffen. Zo klote om te zien dat de bluffer twee kutkaarten had.
Ik speel op internet alleen maar low-limit games. Ten eerste heb ik daar meer aan m'n kansberekeningen. Ten tweede kan ik dan niet in 1 potje heel veel verliezen. En ten derde ben ik niet zo'n (goede) bluffer en zal ik best makkelijk weggebluft kunnen worden.
buurs Wrote:Ik heb ooit met KKAAA verloren van AAAKK :roll:

Das knap. Exact dezelfde hand full house met 3 azen en 2 koningen, en dan toch verliezen.

Of ben ik nu weer niet echt wakker? :oops:
buurs Wrote:Ik heb ooit met KKAAA verloren van AAAKK :roll:

Dit lijkt me een split pot.
Haggie is zojuist aangeschoven bij mij aan tafel. Over 20minuten begint ons toernooi =D>
Jansoe Wrote:
buurs Wrote:Ik heb ooit met KKAAA verloren van AAAKK :roll:

Das knap. Exact dezelfde hand full house met 3 azen en 2 koningen, en dan toch verliezen.

Of ben ik nu weer niet echt wakker? :oops:

:oops:

Ik had KK in de hand en mijn tegenstander KA
Valt er op tafel 9KAA6
Ik ga ook maar weer eens een tafeltje spelen.. :8:
$10 +1 Everest Poker
Kraai Wrote:Ik ga ook maar weer eens een tafeltje spelen.. :8:
$10 +1 Everest Poker

Kom even aan een cash tafel.

5-10 cent
6 personen
limit
haha ...nu ff niet , andere keer misschien :wink:
Jij bent trouwens ook welkom bij mij aan tafel :Big Grin :8:
Kraai Wrote:haha ...nu ff niet , andere keer misschien :wink:
Jij bent trouwens ook welkom bij mij aan tafel :Big Grin :8:

11 dollar wordt me iets teveel
Dacht ik al :wink: ...als ik er snel uitlig kom ik wel ff kijken
Kraai Wrote:Dacht ik al :wink: ...als ik er snel uitlig kom ik wel ff kijken

wat is jouw screennaam?
bbart34...en die van jou?
Kraai Wrote:bbart34...en die van jou?

Hoe heet de tafel?

Ik heet Buurs :8:
tafel heet Purace 16...single tafel toernooi
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42